Temperatuur na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door marjah, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi meiden,

Op 30 januari heb ik een miskraam gehad en nu vraag ik me af wat jullie voor tempoeratuur hadden na de miskraam.

Het gekke is dat mijn temp in de middag lager is dan in de ochtend :(. Verder is mijn temp nog rond de 37oC (schommelt tussen 36,9 en 37,2) terwijl mijn temp normaal 36,6oC is.

Marjah

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi ik zit met het zelfde mijn temp is normaal ook rond de 36.6 en ik zit nu nog met een temp van 37.2 mijn miskraam was 12 feb iets later dus. Ik vraag me af of het wel helemaal schoon is als je temp zo hoog blijft heb jij al een test gedaan om te kijken of hij negatief is. Heel veel sterkte met het verwerken

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja, mijn testje was vorige week woensdag (10 feb?) alweer negatief.

IK denk dat ik de fa gewoon even ga bellen. Waarschijnlijk is dit wel normaal, maar vragen kan geen kwaad.

Ook jij veel sterkte bij het verwerken... Het is bij ons nu 2,5 week na het zien van de echo waar het hartje niet meer klopte, maar nu net 2 weken na de echte miskraam. Wij krijgen alles alweer aardig op de rit. We hebben veel gepraat met heeeeel veel mensen. Ik hoop dat jullie het ook goed kunnen delen met je omgeving. Laat je verdriet lekker toe en laat je lekker verwennen. Heel veel sterkte...

Liefs, Marjah

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik hou dit topic ook even in de gate, was er ook al benieuwd naar.

Mijn temp is normaal tussen de 36,6 en de 36,8 voor mijn eisprong. Daarna tussen ze 37,0 en de 37,2 en bleef constand 37,2 toen ik zwanger was..

Op 11-02 ben ik gecurreteerd en nu was 3 dagen laten mijn temp 37,1 en vanochtend 37,0. Langzaam lijkt hij te zakken.

Ik heb nog niet getest, dit doe ik dinsdag of woensdag pas denk ik.

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Natuurlijk heb ik niet gebeld... gewoonweg vergeten...

Vanochtend trouwens 36.8! wel wat lager. Ik ben beniuwd naar morgen.

Meiden, weet je het frustreerd me gewoon dat ik nog geen eisprong heb gehad. Ik zou zoooooo graag weer eens een eisprong willen hebben (1 jaar terug :( ). Dan weet ik tenminste dat mijn hormoontjes weer eens goed in balans zijn. Dat had ik wel gehoopt na een zwangerschap. Misschien gaat alles dan eens voorspoediger. Niet dus :(.

Zucht.

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Het is ook zo oneerlijk je moet al zoveel moeite doen om zwanger te raken zie ik aan je banner en dan is het eindelijk gelukt en dan is het ook nog mis.

Hier was mijn temp vanmorgen gezakt naar 37. Ik ga morgen een test doen kijken of hij negatief is .

loki in mijn album sta een cyclus kaartje na curettage die van dec 2008 is een hele lange cyclus mocht hij er niet in staan zet ik hem er vanavond op

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Het is ook zo oneerlijk je moet al zoveel moeite doen om zwanger te raken zie ik aan je banner en dan is het eindelijk gelukt en dan is het ook nog mis.

Hier was mijn temp vanmorgen gezakt naar 37. Ik ga morgen een test doen kijken of hij negatief is .

loki in mijn album sta een cyclus kaartje na curettage die van dec 2008 is een hele lange cyclus mocht hij er niet in staan zet ik hem er vanavond op

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Minimuis:
    Het kan in dat kaartje toch niet kloppen dat je al zo 'vroeg' een eisprong had en pas zo laat ongi werd of kan zoiets wel?
    Ik ging er eigenlijk vanuit dat de FF fase langer is na een MK (pas met geen/weinig hcg wordt er een nieuw eitje gerijpt) maar na de eisprong dacht ik dat de LF nagenoeg normaal bleef. Mmh ;)

Hier was mijn temp gister mooi 36.7. Zoals normaal ook voor een eisprong. Donderdag meet ik nog een keer, wil er deze maand niet teveel mee bezig zijn maar wel een klein ideetje hebben wat mijn lichaam doet...

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Loki hoe het kwam weet ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Mijn temp ging omlaag maar ongesteld werd ik niet en omdat ik een geschiedenis heb van asherman kreeg ik een hysto alleen zat er geen verkleving na de volgende eisprong werd ik weer netjes ongesteld, al is het wel weinig

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hmmm, ik heb ook je kaartjes bekeken, maaareeeehhh :(

Hierzo, temp verder gezakt.
    Hoe plak je je temp kaartje in je banner? Dn kunnen jullie ook even meekijken.

Marjah

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Mijn test is nog steeds positief vandaar dat hij zegt dat ik zwanger ben:( had gehoopt dat ik al negatief zou testen, morgen mag ik naar geertgen en krijg ik een echo weet ik iig dat het schoon is of nog niet. Mijn temp zakt ook wel maar is meer een achtbaan:(

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    "loop-loop-loop-looping" Oei wat zal je tempje misselijk zijn geworden in die achtbaan.

Mooi dat je morgen een echo hebt, dan weet je tenminste weer eens wat meer. Misschien mag je ook wel wat bloedtesten doen de komende tijd, want als je HCG nog steeds zo hoog is...
    Die van mij was na 1 week negatief. Hoe lang duurt het ook alweer al bij jou?

Maareeeh, hoe krijg ik mijn temp kaartje in mijn banner?

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bij ff aan de linker kant zie je main data enz daar sta ook sharing tussen die moet je hebben en dan de link pakken voor forums die plakken in je handtekening en dan sta hij onder of boven je banner;).

De test heb ik zaterdagochtend gedaan en dat was een week na het eerste bloedverlies:(. Maar ik vermoed dat mijn hcg wel erg hoog is geweest want hoe kan het anders dat een zwangerschap 11weken in stand blijf zonder bloedverlies terwijl het waarschijnlijk al bij 5w en 3dagen is mis gegaan. Ik hoop maar dat alles schoon is dan ben ik al lang blij.\

Hoe gaat het nu met jou hebben ze bij jou al gecontroleerd of alles weg is

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja, ik heb dinsdag 2/2 een echo gehad en alles zat er nog, maar ik was zo gruwelijk boos op de gyn dat ze me nog 2 dagen wilde laten doorlopen met belachelijk veel pijn dat ik al mijn woede in de strijd heb gegooid en de frummel eruit geperst heb. Dus om te kijken of de curettage doo moest gaan ben ik de dag er na gelijk voor echo geweest. Vruchtje leek weg, maar BMS (?) was nog iets te dik. Maar de gyn dacht dat het wel goed zat.

Maar ik zal wel gek zijn, maar ik zie sharing links staan, maar welk ding moet ik aan klikken om dat ding te krijgen om in de handtekening te plakken? Help!

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maar minimuis, je zegt na het eerste bloedverlies... Is jouw frummel er dan al wel uit? Via curettage of spontaan?

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Heb ff gekeken je moet home page setup hebben en dan de link boven in die copieeren en dan plakken in je handtekening onderin staan nog dingen die je uit kan zetten zoals je klus momenten.

Wat raar dat een gyn een curettage weigert als je daarom vraag dat doe die van mij niet alleen wil hij geen pillen voorschrijven omdat daar slechte ervaringen mee zijn veel bloedverlies enz

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    De dag erna is mij vertelt door een andere arts dat ik echt wel in aanmerking kwam voor een spoedcurettage... ja daar had ik wat aan... :(.

Maar goed, ik zit nu in sharing>homepage setup, ik zie alleen geen link... Waaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :x

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
  19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Heel goed het is gelukt ik zie jou kaartje.

Wij hebben vandaag het trieste nieuws gehad dat ik nog niet schoon ben morgen een belafpraak met mijn oude gyn om te kijken wat die zegt

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    owwww neee!
    Wat vervelend. Moet je nu weer gecuretteerd worden?

Deel Deze Pagina