Toen ik de mk had rond 4 weken was het gewoon een menstruatie zonder stolsels en slijm. Ik vond dat toen ook wel gek en was bang da het zoals de keer ervoor heel lang ging duren allemaal. Maar schijnbaar was dit toch gewoon de mk voor mij toen.
Ok, notmaal heb ik altijd wel iets slijm oid. Het blijft nu waterig en ik heb maar een klein beetje op het maandverbandje. Bedankt weer voor de info. Zit niks anders op dan aankijken en afwachten
Buik enorm opgeblazen en als ik me uitrek heb ik geen fijn gevoel. Voor de rest uitstraling naar bovenbenen maar geen buikpijn...zucht wat een gezeik!
Gisteren met een enorm opgeblazen buik (lucht, rommelen etc.) gaan slapen. Gisteren uiteindelijk twee x echt wat meer helderrood bloed gehad. Maar liep er nog steeds niet echt uit. Halverwege middag stopte het ineens en het is nog niet terug. Nu heeeeeeel licht bruin, als ik goed kijk. Maandag ga ik maar bellen voor onderzoek.
Ik reken ook nergens meer op. Maar als het een miskraam is, is zeker niet alles eruit. Dit was nog geen 10% van een normale menstruatie bij mij.
Hoe gaat het nu met je? Ik lees dat je geen grote hoeveelheid bloedverlies had... lopen je testen nog op? Heel veel sterkte tijdens deze moeilijke dagen!
Ik heb niet meer getest. Ik heb steeds halve dag tot een dag niks. Dan ineens beetje rood bloed en dat trekt dan weer in een paar uur weg naar bruin en wit. Heel verwarrend allemaal. ik ga morgen maar bellen of ik een echo kan krijgen want het blijft maar elke dag hetzelfde. En ik wil zeker weten dat het schoon is of geen bbz.
Net teruggebeld. De vl denkt vooralsnog niet aan een miskraam maar aan een bloeding van een zwakke plek op de bmm. Omdat het steeds een x per dag is en dan weer wegtrekt. Zij stelde dat bij een miskraam toch echt een menstruatie of heviger moet komen. Ik moet het normale traject in. intake, echo (tussen 7 en 8 weken). Dus voorlopig geen zekerheid.