Hallo, Wat fijn dat jullie er zijn. Even korte uitleg, vorige week mijn nod gehad. 2 dagen erna een test gedaan, was ook misselijk, dus wat ik verwachtte, positief! Helemaal blij, helaas volgende dag bruin verlies, ok kan. Dag erna ook rood, niet veel, maar wel echt rood! Dag erna nog maar een test gedaan, dacht misschien was de eerste vals? Wel streep, maar lichter. Zondag bruin, maandag rood half bandje en gister half bandje. Vandaag niets meer. Dus geen krampen of stolsel? Huh? was bang dat het niet goed afgestoten werd ofzo. Dus nog een test gedaan vandaag en omo wit. Dus ieder geval wel zeker dat het mis is, maar moet ik dan niet veel meer vloeien?? Of kan dit ook zo? Heb verder namelijk nergens last van.
Hoi September08, het lijkt er inderdaad op dat je een vroege miskraam hebt gehad. Die kan hetzelfde verlopen als een menstruatie. Wat je vaak ziet is dat een volgende menstruatie heviger is als een soort laatste grote schoonmaak. Dus wellicht blijft het bloedverlies hierbij en heb je misschein een volgende keer meer. (tenzij je opnieuw zwanger bent natuurlijk!) Mocht je nu toch weer meer gaan vloeien en is het met een week niet over, is het een idee om een vk of je HA te bellen voor advies. Ik zou ook voor de zekerheid de test over een week herhalen. Groetjes Brigitte
Bedankt voor je advies, ook voor eventuele zware volgende menstruatie... Schrik ik daar niet van. Vandaag weer klein beetje bloed.