Miskraam 5 weken?? Onzeker

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door naat28, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat28

naat28 Lid

14 dec 2009
    93
    1
    0
    zeeland
    Ik weet dat niemand mij momenteel een antwoord kan geven en ik gewoon geduldig moet afwachten, maar wat is dat moeilijk!

Ik ben (denk ik) momenteel 5 weken zwanger en ik denk net een miskraam te hebben gehad. Sinds 1,5 week (ik was dus 3,5 week zwanger maar wist dit nog niet) vloei ik en is er oud/bruin bloed, ik dacht eerst ongesteld te worden maar iets in mij zei dat ik een test moest gaan doen. Positief! Dit was vorige week door het vloeien was ik niet gerust en naar ha geweest, afgelopen woensdag een echo gehad maar was nog maar 4,5 week dus nog geen vruchtje te zien wel een zakje/holte in mn baarmoeder. Ik moet volgende week maandag terugkomen voor een echo. Het vloeien was gering mondjesmaat gedruppel vooral bij ontlasting dus bij druk zetten. Vanochtend ben ik 2 grote stolsels verloren, deze uit wc gevist en in water gelegd. Het zag er raar en vies uit, dikke dotjes met daarom heen dunne draadjes. Ik lees op internet dat het verliezen van een vruchtje in doorzichtig zakje moet zitten. Overigens is dit mijn 2e zwangerschap, ik heb dit bij mn eerste ook mee gemaakt maar toen begon het vloeien en stolsels verliezen met 5 weken en stopte na een week. Ha wist mij te verzekeren dat het een miskraam was..die "miskraam" is nu bijna 2! Maar hoef natuurlijk niet te betekenen dat het nu wel goed gaat. Ik zou anders niet weten wat die stolsels dan zijn? Ik heb ze bij mn dochter nooit uit wc gevist dus weet niet goed hoe die eruit zagen. Echo volgende week lijkt nog ellendig lang weg en dan die onzekerheid..twijfel of ik ha zal bellen maar waarschijnlijk zegt die af te wachten....
    Ervaringsverhalen zijn meer dan welkom!

2. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

hoi
    ik heb geen ervaring,maar ik wil je sterkte wensen,en ik hoop dat alles goed is.
    groetjes

3. onzekerbloempje

hoe is het met je meid?
    groetjes

4. naat28

naat28 Lid

14 dec 2009
    93
    1
    0
    zeeland
    Onzekerbloempje bedankt voor je reactie! Loopt niet helemaal over hier..bloedverlies wil maar niet stoppen maar wel doodmoe en misselijk, hopelijk morgen wat zekerheid met de echo!

5. onzekerbloempje

hoi
    ik hoop dat morgen alles goed is,laat je het weten.
    sterkte meid wat een stress zeg allemaal.
    groetjes

6. onzekerbloempje

hoi meid
    hoe is het met je lieverd?
    en hoe was de echo?
    groetjes

Deel Deze Pagina