Zes weken zwanger? Vage test....wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mus82, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Eind november hebben wij onze derde ICSI poging gehad, er zijn toen twee emmy's terug geplaatst. 10 december heb ik getest (daarvoor ook al wel, toen allemaal heel vaag, maar ja te vroeg natuurlijk) thuis met zo'n cb digital en zwanger! (14 dagen na de tp) de 12de heb ik een bloedtest gehad in het zk, ook die was positief HSG waarde 136 (geen idee of dit veel of weinig is...) de 11de (dus nog voor de bloedtest) wel een beetje bruinig bloedverlies gehad, maar echt een heel klein beetje en daarna niets meer. Nu vandaag kwamen ze uitleg geven van Moeders voor Moeders en dan testen ze ook. Ik zou a.s. woensdag 6 weken moeten zijn, maar nu hadden we echt een hele vage test..... net nog een keer getest met zo'n predictor early (die had ik nog liggen) want ja vanochtend stond dat potje urine er natuurlijk al even en dus misschien niet goed meer of zo...? Maar ook deze test vind ik niet heel duidelijk, er staat wel een streep! pppffff...iemand hier ervaring mee? Kan het zijn dat mijn HSG gewoon laag is of is het foute boel? Volgende week woensdag hebben we een eerste echo...maar ik maak me echt nogal zorgen....:(

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    geen ervaring mee maar aangezien je al in een ziekenhuis molen zit kun je dan niet beter bellen met je Gyn ofzo?
    Misschien een nieuwe bloedtest vragen?

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb geen ervaring met deze testen. De laatste tijd lees ik wel vaker hier dat de testen van mvm vaag blijven.
    Digitale van CB met indicator proberen?

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan liggen aan de concentratie van je urine: als die erg licht was, pakt de test er ook minder HCG uit, (want dan is dezelfde hoeveelheid HCG verspeid over een grotere hoeveelheid urine).
    Ik zou dit even met je gyn oppakken en je zorgen kenbaar maken: even bloedprikken en je HCG meten is zo gepiept en dan heb je tenminste een betrouwbare meting.

5. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was helaas geen goed teken nee... :(

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hè gets, wat ontzettend balen meid. Bij mij was het ook een slecht teken toen ik bij mijn laatste mk opeens een heel vage test had. Hele dikke knuffel en sterkte!!

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ook hier had ik bij mijn laatste mk een vage test ... dus ben niet de enigste

Deel Deze Pagina