Miskraam 6 weken - emotioneel

Discussie in 'Miskraam' gestart door blanqu1ta, 11 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blanqu1ta

blanqu1ta Lid

9 mei 2016
    47
    3
    8
    NULL
    NULL
    Toch even van mij afschrijven..

Vandaag zou ik 7 weken zwanger zijn geweest, helaas begon ik vorige week donderdagavond licht te bloeden, dit stopte na een uurtje. S'avonds in t zkh een echo gemaakt, gyn zei dat het nog 2 kanten op kon gaan. Zaterdagochtend moest ik terugkomen naar het zkh. Helaas ging het bloeden verder op vrijdag en zaterdag nog meer en ben ik het vruchtje verloren.

Ik dacht dat ik het wel redelijk kon relativeren, 'natuur breekt het niet voor niets af'.. alleen voel ik mij er toch wel enorm rot door. Vanmorgen kreeg ik een berichtje van m'n beste vriendin, dat ze gister een goede echo had. Ik ben oprecht blij voor dr alleen onderweg naar werk vanmorgen barstte ik toch in tranen uit in de auto. Ze wist dat ik zwanger was van de 2e en we vonden het beide leuk dat we nu bijna tegelijk zwanger zijn van een tweede kindje.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Gevoel en verstand zijn 2 verschillende dingen, het is denk ik niet meer dan logisch dat je verdrietig bent. Zeker nu je zo geconfronteerd wordt met de goede zwangerschap van je vriendin. Laat het toe, laat het zijn.. heel veel sterkte!

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Even flink uithuilen hoor! En waarschijnlijk ben je over een tijdje ook nog best verdrietig. Het is gewoon rot. Ook al weet je met je verstand waarom het is, je gevoel krijgt wel een enorme opdonder. Hier inmiddels helaas routinier. Twee weken geleden mijn derde mk. Ook ik moet even slikken bij dikke buiken en zwangerschapsberichten. Het is niet anders. :( Veel sterkte voor de komende tijd!

Deel Deze Pagina