Hoi allemaal . Ben vandaag voor mijn derde echo geweest en helaas het mocht niet zo wezen. 2 weken terug klopte het hartje maar toen was ik 7 weken en was het maar 3,5 mm dus had al mijn twijfels of het wel goed zat .Dus mocht 18 dagen later voor mijn 3e echo komen.Die had ik dus vandaag .Het is maar 5,1 mm geworden.Dus is het kort na mijn echo gestopt met groeien . Nu krijg ik een woensdag een curretage . Ik voel me eigen echt verdrietig.
ik voel echt met je mee heb het zelf mee gemaakt m 6 weken klopte het hartje nog en bij bijna 9 weken was het gestopt ben een week geleden gecuruteerd veel sterkte
Hoi Es1977, ach wat een naar bericht! Zelf heb ik ook een missed abortion gehad, en dat was zeker geen pretje. Ook ik heb een curretage moeten ondergaan, met 11 weken. Op de dag dat ik naar het ziekenhuis moest, kreeg ik alsnog bloedingen en kwam de miskraam toch op gang. Dus ik weet wat je doormaakt, sterkte hoor. Lizo1
Hey, heel veel sterkte he... Ik ben er zelf ook 2 weken geleden achtergekomen dat er geen vruchtje meer aanwezig was, en heb pas sinds vandaag het begin van de bloeding... Afscheid nemen van een mensje-in-wording doet toch zo'n pijn he... Neem je tijd om dit verdriet te verwerken... Liefs, Sunnyke
Hey meid, Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er kapot van bent... Ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd. Liefs Vanilia
Dank jullie wel en jullie ook sterkte met jullie verlies het is toch iets van je eigen wat je verliest.Bij mij zit het vruchtje er nog wel in.Maar het is maar 5,1 mm.
Hi meis, Heel veel sterkte...wat is dit vreselijk naar en oneerlijk hé? Ik heb ook een MA, en moet morgen gecuretteerd worden! Als je vraagjes hebt stel ze dan gerust........ Liefs Eleni
Hoi Es, Ik heb ook tot de 10e week met het vruchtje gelopen. Bij mij was het niet groter als 4 mm en was al gestopt met groeien in de 6e week. Nogmaals hèèl veel sterkte meid. De tijd heelt alle wonden maar het verdriet blijft... Liefs.
Sterkte! Mij is hetzelfde overkomen een jaar geleden. Geef jezelf de tijd het te verwerken het is niet niks allemaal en dan die vervelende hormonen er nog bij had ik ook nog een tijd last van.
hoi es jeetje zeg, jou verhaal lijkt een beetje op de mijne, alleen weet ik niet hoe groot ons kindje nu uiteindelijk was. Maar ook ik kreeg mijn 3e echo vandaag en er was geen hartactie meer. Ik kon woensdag ook voor curretage maar dan is mijn vriend jarig en dat wou ik liever niet, dus moet ik vrijdag voor curretage. Vind het echt vreselijk, had dit eigenlijk niet verwacht, ik begrijp hoe je je voelt en wens je heel veel sterkte voor woensdag en ook voor daarna liefs rosalie
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties dat doet me goed.En Eleni sterkte vandaag met de curritatie en Rosalie ook veel sterkte vrijdag met de curritatie.En jullie allemaal sterkte met het verwerken van jullie verlies. Liefs Esther