Heel erg veel bloed verloren, maar hartje klopt nog!

Discussie in 'Miskraam' gestart door angelinaatje, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo, jammer dat ik hier toch weer een 2e topic moet openen.

Vanmiddag was ik met m'n beste vriendin aan het winkelen toen ik opeens wat voelde stromen. Ik dacht dat ik incontinent aan het worden was, dus liep met gekruisde benen de winkel uit. Ik wilde even voelen of ik doorgelekt was en zag bloed aan m'n vinger. :confused: . Ik ben gelijk naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan en naar de wc gegaan. Toen ik op de wc zat, plofte er gewoon een hele guts bloed uit, ook heel m'n broek en onderbroek zaten onder het helderrode bloed. (en ik had nog een witte broek aan ook)...ik wist meteen dat het niet goed zat..

We zijn meteen naar de eerste hulp gegaan en heb een echo gehad. Het kindje was erg beweegelijk en het hartje klopte nog! De gyn. gaf zelf aan dat het alle kanten op kon. Het kon makkelijk dat ik 's avonds het kindje nog verloor, maar het kon ook gewoon goed gaan. Nadat ik een flink stolsel heb verloren (was niet het kindje, heb het laten zien aan de gyn) is het bloeden minder geworden. Op dit moment is het nog heel lichtjes roze en verloor ik net nog een klein stolseltje...

Gyn gaf aan dat als ik 24 uur lang geen bloed verloor, dat het gewoon goed was. Gelukkig mag ik gewoon bellen wanneer ik wil en dan mag ik weer komen voor een echo.

Nu is mijn vraag...heeft iemand dit ooit ook gehad. Negatief of positief? Het stomme is, dat mijn moeder dit ook heeft gehad, maar dan veel later in de zwangerschap. De tante van mijn vriend heeft het ook gehad, maar dan ook vroeg in de zwangerschap. Overigens zijn beide zwangerschappen goed afgelopen, alleen is mijn broertje 2 maanden te vroeg geboren.....

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jeetje wat zal jij geschrokken zijn, ik heb het zelf niet zo erg gehad. Heb wel bloed verloren maar niet zo heftig.

Wel fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, en dat je gelijk een echo kreeg.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ook ik heb hier geen ervaring mee, maar het lijkt me wel verschrikkelijk schrikken zeg meid.
    Ik duim voor je dat je een rustige (geen bloedverliesende)nacht heb gehad en alles oke is/blijft!

Liefs Mirre

4. Niet meer actief

Ik heb het ook meegemaakt inderdaad, ik verloor alleen geen stolsels en ik denk iets minder bloed dan jij. Wat een schrik! Bij mij was alles ok, ik heb 's middags een echo gehad waarop het hartje klopte (was met 7w 4d) en ik denk zelf dat het aan de baarmoedermond lag, ik had later na de sex nog wel last van enig bloedverlies... Maar alles is goedgekomen! Ik duim voor je!

5. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    jeetje wat een verhaal zeg!
    Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat alles goed is met je!
    Liefs fredje!

6. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hio hoi

Ik heb het gehad toen ik 11 weken zwanger was van kimberly ik wou net doei zeggen tegen iemand die op bezoek was geweest en ik voelde ook wat lopen en dacht eerst zal wel weer afscheiding zijn maar niet dus het stroomde eruit en mijn hele broek zat onder het bloed dus ik de deur open gedaan en gelukkig was de gene die op bezoek was nog net niet weg en kwam dus meteen terug ik kon meteen komen bij de ha en die heeft een inwendig onderzoek gedaan en me door verwezen naar het ziekenhuis.

Op de echo zagen we een heel mooi bewegelijk kindje die het goed maakte.
    Ik heb daarna nog last gehad van rozeafscheiding die na 2 dagen helemaal over was.

En nu is onze dochter al weer 3 jaar.

7. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi, wat fijn dat er mensen reageren :D ...Het bloeden is helemaal gestopt! Vannacht nog heel lichtjes roze met afvegen en vannochtend zat er helemaal niks in mn maandverband. Ik hoop dus dat het hiermee klaar is! Ik moet nog wel rustig aan doen van de gyn., dus ben lekker thuis....

Ramona, heb jij het hierna nog een keer gehad? Wat voor verklaring gaven ze bij jou dat het was? Bij mijn moeder was het van de placenta, daar schopte mn broertje keihard tegen. Ik ga maandag even naar m'n eigen gyn. bellen en vragen om een afspraak en nog een echo...ik wil gewoon even zekerheid dat nu ook alles nog goed is...en wat ik moet doen met m'n werk, want daar moet ik nogal eens zwaar tillen...dat is nu dus ook gewoon afgelopen...

Iedereen heel erg bedankt voor jullie berichtjes, dat doet me goed!

Groetjes, Angela

8. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Nou meid wat zal je geschrokken zijn zeg.

Ik hoop dat er niks aan de hand is en je lekker verder kan genieten.
    Ken me voorstellen dat je er erg onzeker van word.

Veel sterkte

Liefs sancho

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    fijn dat het ver overis, is een goed teken.
    Bij mij was het met de 6 en een halve week bloedverlies best veel, niet het stromend waar jullie het over hebben. Moest meteen rustig aandoen en de ziekte wet in, na een paar dagen bruine afscheiding gehad te hebben was het over. Met de 14 weken precies hetzelfde, het ligt bij mij ook aan de placenta die is wat gevoeliger als bij een ander. De kleine heeft er waarschijn lijk met de 14 weken te hard tegenaan aan het trappen geweest. Dit merk ik nu goed dat hij/zij erg beweeglijk is. Tot nu toe nergens meer last van, Bij ons was ook het advies om geen sex meer te doen (de daad dan he) want die kan daar ook wat kapot maken. Nu zou het wel weer mogen, maar ik durf niet zo goed. Succes joh! En doe het lekker rustig aan, beentjes op de bank en laat je lekker in de watten leggen!
    liefs fredje

10. Female

Female Niet meer actief

hoi hoi! oh meis ik hoop echt dat het goed komt, maar dat zal zeker wel hoor! je zult wel erg geschrokken zijn! moet je veel tillen op je werk ja? wat voor werk doe je als ik vragen mag? en tja als het echt niet gaat gaat het niet he, jij en de kleine gaan nu op alles voor!

xxx female

11. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

angelinaatje ik het het niet meer weer gehad daarna en de oorzaak ervan wisten ze niet.

Fijn dat het over is en ik zou zeker eene cho vragen is voor jezelf ook veel fijnen.

12. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    wauw...

wat zul je geschrokken zijn idd.
    duim voor je dat het hierbij blijft.

liefs irissie

13. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi Ik heb dit ook gehad en eigenlijk bloed ik nog al een dikke week ook allerlei echo's gehad eerst konden ze niks vinden maar op de laatste echo was een bloeduitstorting aan de baarmoeder te zien buiten de vruchtzak
    met mijn kindje is alles goed maar het blijft eng.

14. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi angelinaatje

Hoe is het nou en heb je nog een echo gekregen ?

15. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd, meid, hopelijk was alles goed!

16. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey, alles is goed nu...het bloeden is al meer als 2 dagen helemaal gestopt...gelukkig!

Ik krijg alleen pas volgende week woensdag een echo...heb het gelukkig al kunnen vervroegen, anders had ik nog een week moeten wachten, maar eerder als dit kreeg ik m niet :( Wel jammer, omdat je je onwillekeurig toch een beetje druk maakt...maar goed, we gaan van het positieve uit!

17. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ramona, hoe is het nu met jou? Ik las je topic over je pijnaanvallen...hopen dat het beter is en een flinke klacht indienen bij de huisartsenpost!

18. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Fijn dat het bloeden gestopt is.
    Met mij gaat het wel redelijk heb vlagen van pijn onderin mijn buik en ga morgen vroeg de vk even bellen het kwam er vanmorgen niet van ivm kids weg brengen.

En die klacht die krijgen ze wel van mij heb er al over gebeld en ze zouden en formulier toesturen en die moet ik invullen en retour doen maar ik breng er als ik me beter voel van de week even een bezoekje

19. Daniella

Daniella Lid

19 sep 2006
    46
    0
    0
    Hey Angelinaatje, ik heb je verhaal gelezen. Wat schrikken zeg. Hoe was de laatste echo? Helaas heb je na maandag 16 okt niets meer geschreven. Ik hoop dat alles goed is. Gr Daniella

Deel Deze Pagina