Vroege miskraam of toch zwanger?

Discussion in 'Miskraam' started by MissFluffy, Feb 13, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Hoi meiden

Voor mij niet zo'n leuke valentijnsdag dit jaar..
    Zaterdag ochtend kwam ik er achter dat ik zwanger was, 10 dpo(niet bevestigd), de test was erg licht maar toch echt positief. De dagen erna had ik steeds een positieve test, maar ze bleven licht. Nou was ik vroeg, dus het betekende nog niets. Zondag kreeg ik lichtroze bloedverlies, maar dat hield snel weer op. Dinsdag weer lichtroze bloedverlies, nu hield het niet op maar zette ook niet door, bleef alleen zichtbaar bij het afvegen. Vandaag is mijn NOD, wederom een lichte test, en nu heb ik bloedverlies, helder rood. Ik dacht dus meteen dat het klaar was, maar nu zet het nog niet zo hars door.. vanaf 13 uur vanmiddag nog geen kwart maandverbandje vol, en ook is het niet zo slijmerig maar echt vloeibaar bloed zeg maar. Ik denk dat het echt wel mis is, ook omdat mn test nog zo licht is, maar ik weet niet zo goed hoe ik daar nu duidelijkheid in kan krijgen? Moet ik nog door testen? Moet ik de dokter bellen? Wie helpt mij?

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Heel eerlijk, je verhaal klinkt niet hoopvol. Heb je een foto van je rij testen?
    Het kan zijn dat je zwanger bent en dan hoeft een bloeding niet altijd iets negatiefs te betekenen maar de combi met lichte testen is meestal niet goed.
    Heb je last van krampen?

3. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Ik heb geen last van krampen, af en toe een beetje zeurderig gevoel.
    De testen zijn ingedroogd, ze waren even licht als de onderste voordat ze droog waren

Attached Files:

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Dit lijken indrogers. Ik denk niet dat je zwanger bent of bent geweest en dat je nu gewoon je menstruatie krijgt.

5. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Zoals ik al zei zijn deze testen nu inderdaad ingedroogd, maar dat waren ze niet. Ze waren positief binnen de afleestijd, het is lastig op de foto vast te leggen, in het echt was het beter zichtbaar maar hier is een foto van vlak na het testen

Attached Files:

6. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,850
    644
    113
    Female
    Dit zijn echt rottige testen. Zou eens een predictor doen. De Kruidvat testen zijn geen peil op te trekken.
    Ik heb ook wel veel bloed gehad en t resultaat ligt toch echt nu in mn armen dus zegt niet altijd wat

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Deze testen geven de laatste tijd veel van dit soort streepjes die helaas vals positief blijken te zijn.

8. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Meen je dat? Jemig, waarom mogen ze dan nog verkocht worden?

9. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Ik vind het heel vervelend ts maar het klopt wat zonnetje zegt. Die testen zijn echt waardeloos tegenwoordig. Heb ze zelfs nog wel erger gezien de laatste tijd. Ik zou voortaan predictors gebruiken. Online bij de op=op kun je ze goedkoper vinden dan in de winkel.

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Ik zou echt even een predictor doen. En niet uitgaan van deze testen.. Kruidvat zijn zo slecht geworden. Heb hier ook duidelijke teaten gehad terwijl er niks was

11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Ja die lijken op die van mij. Goed om te weten, voel me nu een beetje dom dat ik me zo heb laten meeslepen :( ik ga niet meer testen, we zijn helemaal niet bezig om zwanger te raken, dit was een ongelukje. De kans dat het dus wel zo is is maar heel klein, een aangezien ik bloed ga ik er maar vanuit dat ik ongesteld ben. Klinkt in ieder geval beter dan miskraam

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Toch maar weer getest, zowel kruidvat als predictor waren licht positief. Ik ga er van uit dat dit een vroege miskraam is, maar in ieder geval ben ik niet gek

13. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    Sterkte missfluffy, niet leuk dit.

Share This Page