Daar ben ik weer met een nieuwe topic. Alweer iets waar ik me vraagtekens bij stel. Ik heb dus een ma en begin vrijdag met de cytotec...maar nu het volgende.... Is het zo dat als het hcg hormoon afneemt ook je buik weer kleiner wordt???? Ik trek vanmorgen mijn jeans aan en hij past weer?????? Ik weet dat door de hormonen een darmbuik (die had ik zelf en behoorlijk) kan ontstaan maar of die buik dan weer inkrimpt zodra je lichaam in de gaten krijgt dat er iets fout is....???? Ook hoef ik s, nachts niet meer eruit om te plassen en ook word ik s, nachts niet meer misselijk wakker dat ik een biscuitje moet eten om verder te kunnen slapen....pijn in borsten is afgenomen en de moeheid ook, vandaar dat ik me de vraag stel of de buik ook al begint met kleiner worden.... iemand hier ervaringen mee?????
Ja hoor dat kan. Ik denk dat het ook een stuk psychologisch is. Toen ik wist dat het hartje gestopt was, was me buikje zo weg. En geen pijnlijke borsten meer... Zo plots. Nochtans was het een MA op 10 weken.
Misschien dat je lijf ook in de gaten krijgt dat het niet klopt. Achteraf gezien werd de pijn in mijn borsten ook al minder en ook de misselijkheid. Dit was voordat ik wist dat de vruchtzak leeg was. Mijn buik slonk overigens pas nadat de mk achter de rug was. Het leek wel alsof ik plots 5 kilo was afgevallen