Krampen en bloed 6+2 weken na ruzie vriend

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zanglijster, 26 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanglijster

4 nov 2024
    6
    20
    3
    Vrouw
    Hoi meiden,

ik ben 6+2 weken zwanger. Super blij mee.. gisteren opeens menstruatieklachten (niet heel heftig) en daarna een golf helderrood bloed met kleine stolsels wat nog even aanhield maar wel snel steeds minder werd.. vk gebeld en ik mag zo gelukkig al komen voor een echo. Iemand hetzelfde meegemaakt? Geen krampen meer gehad, bloeden is niet erger geworden in de nacht. Het voelt niet als een miskraam want daarvoor is het denk ik te weinig.

Ik kreeg het na een zware ruzie met mijn vriend waarin ik heel erg boos ben geworden…echt veel te veel emoties en stress heeft dat op mijn lijf. vk zegt dat het er niets mee te maken heeft maar het voelt toch zo toevallig.. 20 jaar geleden wegens omstandigheden een abortus moeten doen, ik ben daardoor super bang dat het nooit meer lukt een gezonde zwangerschap te voldragen en dat ik het op mezelf afgeroepen heb. Ik ben ook al 36. Werkt allemaal mee aan stress en spanning en daarbij loopt mijn dus ook relatie niet geweldig.

vind het zo spannend. Hoop een gezond vruchtje te zien met misschien zelfs een kloppend hartje.. pff moest even van me af schrijven en misschien heeft iemand hier hetzelfde meegemaakt?

2. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Niet letterlijk hetzelfde, en ik weet niet of je het fijn vindt om te horen, maar ik had ook rond 6 weken plots krampen en helderrood bloedverlies. Bij mij was dit helaas geen goed nieuws, het was een gedeeltelijke miskraam (deel van een meerling verloren). Ik denk niet dat het erdoor veroorzaakt werd, maar bij mij gebeurde dit in het vliegtuig, dus ook zeker geen normale omstandigheden voor mijn lichaam.

Waarschijnlijk heb je de echo al gehad, dus ik hoop in ieder geval voor je dat alles goed was en dat je gewoon vooruit kunt <3

Deel Deze Pagina