Hallo allemaal, Een vriendin van mij stuurde dit net met de vraag of ik dit op een miskraam vond lijken. Ze is aan de pil en was niet op de hoogte van eventuele zwangerschap. Ze is 4 weekjes terug wel slordig geweest met de pil, maar het lijkt mij niet dat een zwangerschap van zo kort er zo uit ziet.. heb zelf een miskraam gehad met 10 weken en vind dit er wel op lijken. Benieuwd naar jullie mening.
Bij mijn miskraam voelde het alsof er een soort waterballon uit mij viel. Hij was dan ook compleet met vruchtzakje.Ik weet niet of het gevoel soortgelijk was? Zit ze in haar stopweek? Bij 4 weken is het "niet meer" dan een heftige menstruatie voor zover ik weet. Het vruchtje is dan zo inieminie klein.
Daarom zou ik dan ook niet denken dat ze pas 4 weken zwanger is, als dit een miskraam is. Bij mij was het inderdaad vergelijkbaar met hoe jij het omschrijft inclusief vruchtzak.. daarom twijfel ik hierover al vind ik de vorm wel echt een leuke op een kindje in de eerste weken.
Ik vind het eerlijk gezegd niet op een miskraam lijken. Wel zou ik het vreemd vinden als zo iets er ineens uit komt. Misschien toch maar even naar de dokter?
Dat heb ik haar ook geadviseerd, ze gaat een zwangerschapstest doen om het zeker te weten.. als het een miskraam is zou deze nu nog positief moeten zijn lijkt me. Als de test negatief is gaat ze naar de dokter.
Ik heb ook wel eens zoiets verloren en toen was ik echt niet zwanger. Zou idd wel even de dokter contacten, heb ik destijds niet gedaan trouwens.
Ze zou een zwangerschapstest kunnen doen nu, als ze net een miskraam gehad zou hebben is de test zeer waarschijnlijk nog positief. Maar het lijkt me eerder deciduaal cast, dat is weefselverlies in de vorm van stukjes baarmoederslijmvlies.
Vind dit niet op een miskraam lijken en al helemaal niet 1 van 10 weken ( zou meer ontwikkeld zijn ) Mocht het een miskraam zijn zou het niet ouder zijn dan 5/6 weken ofzo
Nee, ik heb 2x een miskraam gehad met 6 weken en dat zag er toch echt anders uit dan dit.., dus ik denk niet dat het een miskraam is.
Nee dit is geen miskraam, maar slijm vermengd met bloed. Ik heb helaas meerdere malen weefsel in mijn handen gehad helaas en dat ziet er heel anders uit dan dit.