Na miskraam altijd nacontrole?

Discussion in 'Miskraam' started by Bailey1987, Jul 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Hallo allemaal,

Volgens mij zit ik midden in een miskraam. Zou nu 6 weken zijn, maar verlies redelijk wat bloed en heb menstruatiekrampen. Heb de verloskundige gebeld maar van haar word ik niet bepaald wijzer, het was een heel gehaast gesprek en ik werd echt afgepoeierd met "laat de natuur haar beloop" :S Ik vroeg me af of je na een miskraam altijd een nacontrole krijgt om te zien of alles weg is.. ik hoop dat ik hier wat wijzer word want van mijn verloskundige moet ik het niet hebben volgens mij :)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Heb je al eerder een echo gehad om je zwangerschap te bevestigen?
    Indien dit namelijk wel het geval is krijg je volgens mij altijd een nacontrole. Maar gezien je pas 6 weken zou zijn zou het goed kunnen dat dit niet het geval is en ze het als een menstruatie zien.

Sterkte in ieder geval!

3. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Mmm, misschien ben je met 6 week een randgeval...
    Vervelend dat de verloskundige je niet goed te woord heeft gestaan en duidelijke uitleg heeft gegeven.

Ik kreeg met 6+5 week wel een nacontrole en dat was maar goed ook, want ik dacht alles verloren te zijn (vruchtje gezien), bleek er nog een heel deel van de vruchtzak te zitten. Toen Cytotec gekregen om miskraam verder op te wekken...
    Als je zeker weten 6 week zwanger bent geweest, zou ik zeker vragen voor een na-controle.
    Bel je verloskundige gewoon nog een keer op en eis meer duidelijkheid, daar heb je recht op.

En.. sterkte....!

4. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,488
    0
    0
    Bedankt voor je reactie! Nee ik had nog geen echo gehad. Dan zal dat het wel zijn inderdaad, dan ga ik er vanuit dat er geen controle meer komt. Maar vind het zo stom dat ze niet eens een beetje uitleggen hoe of wat... naja bedankt in ieder geval!

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,488
    0
    0
    Oh Jettos we typten tegelijk. Ow dat is wel gek zeg! Nou dan bel ik haar denk ik morgen nog een keer. Het is al vervelend genoeg, die onzekerheid hoef ik er niet bij...

Share This Page