Miskraam nummer 3?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sannie92, 24 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hallo dames,

Vandaag voelt het niet goed, enorme buikkrampen en steken die steeds vaker op de dag voorkomen. Ik maak me best zorgen omdat het dan de 3e mk zal worden. Tot nu toe nog geen bloed gezien maar toch lijkt me dit niet normaal. Wat buikkrampen is iets anders als vrijwel hele middag. Wel heb ik een enorm drukke dag gehad en het hele weekend gewerkt (werk in de thuiszorg).

Vrijdag heb ik de 1e echo, mits ik die haal.
    Pff raak mn vertrouwen echt kwijt zo.

Sorry moest het even kwijt! Liefs x

2. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
  3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hoe verliepen je vorige miskramen? Had je toen ook buikkrampen en steken voor je bloed verloor?
    Buikpijn hoeft niet altijd te betekenen dat het misgaat he. Ik ken iemand die 9 maanden lang buikpijn heeft gehad.
    Probeer vanavond te ontspannen. Benen op de bank en niets meer doen. De moed erin houden hoor!

4. Sannie92

Dankjewel voor je reacties!

De vorige keer had ik alleen lichtroze bloed bij afvegen en dezelfde dag echo met kloppend hartje en dag erna helderrood en kwam het eraf. Niet echt buikkrampen.

Maat wat ik nu voel heb ik nog nooit gevoeld en heb al zo schrik dus leek me gewoon niet normaal. Ik lig nu rustig op de bank en inderdaad vandaag niks meer. Morgen weer vroeg beginnen.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Het blijft afwachten. Kan me voorstellen dat je hier door de eerdere ervaringen onzeker van wordt. Zou toch proberen te ontspannen, je hebt nu geen bloedverlies zoals eerder. Hopelijk zakt de buikpijn af. Kan je geen blaasontsteking hebben? Of obstipatie?

6. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    och lieve schat, heel veel sterkte, ik hoop zo voor je dat het alleen maar goeds betekent.

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hoe gaat het vandaag?

8. Sannie92

hoi lieve dames,

Pijn is wel iets minder, maar blijft toch opkomen, vooral pijn in mijn rechterlies, kan er niet eens op drukken. En af en toe een steek in mijn rug.

Misschien een bbz? Vrijdag moet ik naar de vlos.

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Probeer je rust waar het kan te pakken. Gelukkig ga je vrijdag naar de verloskundige en krijg je iets van duidelijkheid. Heb je de verloskundige ook gesproken over je klachten? Als je je zorgen maakt kan je altijd even bellen he, daar zijn ze voor.

10. Sannie92

Ja heb ze gesproken moet nu vooral rust houden, dus lig weer plat op de bank, pff na 2 miskramen valt het gewoon niet mee om positief te denken. Ookal wil ik dat graag doen, maargoed nog even afwachten en hopen op wat meer duidelijkheid.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Poeh meis wat een spanning zul jij voelen. Heel veel stekte en ik hoop natuurlijk op een hele goede afloop. Hoe gaat het vandaag met je?

12. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh bah. Ik heb dit ook gehad maar toen was er niks aan de hand. Uiteindelijk bleek het een partiële mola maar ik weet niet of dat ermee te maken had. Zelf was ik echt bang voor een bbz. Maar hartje klopte en alles was goed. Misschien is het nog van je eisprong? Ze hadden geen verklaring voor mijn steken.

13. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik heb in deze zwangerschap ook flinke buikpijn gehad, dacht ook direct dat het mis was! Maar dat hoeft het dus niet altijd te betekenen. Het kan ook het groeien van je baarmoeder zijn. Ook ik snap je onzekerheid heel goed, al je vertrouwen in je lichaam is gewoon weg! Maar je kunt niets anders doen dan afwachten…of vragen of je eerder mag, want je veel zorgen maken is ook niet goed voor de baby! Sterkte met wachten..

14. Sannie92

Hallo dames,

Vandaag ben ik lekker een dagje vrij, werd vanochtend wakker met hevige menstruatiekrampen. Godzijdank geen bloed te bekennen op dit moment. Ben ook verkouden dus als ik moet hoesten is het net of ze met een mes door me buik steken, maar dat hoort bij bandenpijn las ik.

Wat zal ik blij zijn als het vrijdag is.
    Wel nog enorme pijn aan mn boobs en misselijk!

15. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    heel veel sterkte !

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik had in de eerste weken ook echt pijn in mijn onderbuik.
    Flinke steken waarvan in echt het zweet op mijn bovenlip had staan.
    Ik heb mijn urine laten testen en had een blaasontsteking.
    Of het hierdoor kwam of Door de groei van de baarmoeder?
    Maar ze verdwenen ook weer!
    Moed houden hoor! Het hoeft niets te betekenen!

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb ook vanaf week 5 heel veel buikpijn gehad echt veel steken en krampen. Inmiddels is het over en nu gaat het fijn over in bekken instabiliteit waardoor ik dus nog steeds veel pijn heb :( maar meis zo lang je niet vloeit is het goed he! Hou daar aan vast!

18. Sannie92

Dankjewel weer voor de fijne reacties!
    Vandaag de rest van de dag wel rustig geweest, af en toe een krampje maar niet hevig. Wel enorm misselijk, heb vandaag echt moeite met eten. Zal toch blij zijn als het vrijdag is en even wat meer bevestiging. Morgenavond nog even werken en dan gauw slapen en vrijdag om 11uur heb ik de afspraak.

Duimpjes draaien dat het deze keer goed mag gaan. Ben het verdriet nu wel enorm beu.

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Minder krampen, geen bloedverlies, nu proberen een beetje te ontspannen. Kopje thee, boekje, filmpje. Even je gedachten proberen naar iets anders te verplaatsen.

20. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ach lieve Sannie, wat begrijp ik goed hoe jij je voelt! Maar ondanks dat je lijf 'raar' doet, probeer er toch op te vertrouwen dat het deze keer goed komt!

Zelf had ik, na 3 miskramen, aan het begin van mijn huidige zwangerschap (rond dezelfde termijn als waar jij nu zit) ook ontzettende menstruatie-achtige krampen. Zo begonnen ook bijna al mijn miskramen dus ik was behoorlijk in paniek. Maar ook bij mij geen bloed en het zakte af nadat ik een paracetamol had genomen en ging liggen. Dit heb ik een paar dagen achter elkaar zo gehad, daarna werd het geleidelijk aan minder.

Inmiddels ben ik bijna 24 weken zwanger! :)
    Het hoeft dus echt niets te betekenen als je krampen voelt, zeker als je daarbij geen bloedverlies hebt.

Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.
    Laat je ons even weten hoe het morgen bij de verloskundige afloopt? Ik ben erg benieuwd en mijn duimen draaien voor je!

Deel Deze Pagina