Miskraam nr 3 -klein beetje rood en rest bruin?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope19, 30 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Goedemorgen allemaal,

Even kort mijn verhaal:
    In 2016 heb ik twee vroege miskramen gehad die spontaan op gang kwamen met ongeveer 5 en ongeveer 9 weken. De vruchtjes waren in beide gevallen niet groter dan 5 weken gemeten.

Nu heb ik 13 maart mijn laatste menstruatie gehad en op 27 maart mijn ovulatie (positieve ovu-test op 26 maart). Afgelopen dinsdag had ik een eerste vroege echo vanwege een week bruinverlies met 6+4. Er was een lege vruchtzak zichtbaar die overeenkwam met een termijn van 4+4. Oftewel, miskraam nummer drie is een feit.
    Gisteren had ik tijdens toiletbezoek voor het eerst helder rood verlies. Ook zaten er wat kleine stolsels bij. Sindsdien is het roodverlies opgehouden. Ik draag een maandverband maar daarop zit telkens alleen wat bruine vegen. Na het plassen verlies ik telkens het meeste bruin bloed. Ik had al veel meer rood bloed verwacht. Kan van mijn andere miskramen herinneren dat er bij toiletbezoek sowieso heel veel rood bloed met stolsels in de wc belandde. Kan mijn lichaam nog meer tijd nodig hebben om de miskraam goed door te zetten?

Zijn er misschien mensen met ervaring?
    Dankjewel voor het lezen alvast!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik denk dat het nog los moet komen. Je verwacht echt wel een heftige menstruatie.

Sterkte

3. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Hi @Hope19 Wat ontzettend verdrietig dat je weer een miskraam hebt gehad.
    Ik kan van mijn miskraam herinneren dat ik ook maar weinig heb gebloed. Er kwam bij mij alleen (sorry beetje onsmakelijk) slijmerig bloed uit als ik plaste en verder ook wat vegen. uiteindelijk kreeg ik een echo om te kijken of alles er hele echt uit was en dit was het geval. De verloskundige vertelde toen dat dat kon omdat het nog erg vroeg in de zwangerschap was. Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt.
    sterkte

4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik heb dezelfde ervaring als @Dubbelfris bij miskraam 5+1. Bij mij was het net een gewone menstruatie (en die is altijd licht en maar 2 dagen, 3e dag nog iets bruin).
    Bij sommige vrouwen ruimt het lichaam alles heel efficiënt op en dan is er weinig bloedverlies.

Sterkte!

5. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Dankjullie wel dat jullie de moeite genomen hebben om te reageren ☺️
    Sinds vandaag is de boel echt goed losgekomen. Heb ook scherpe stekende buikpijn en veel roodverlies met stolsels.
    Ben dankbaar dat mijn lichaam het relatief snel zelf opruimt.
    Dank voor de steunbetuigingen. Ik heb helaas een medische oorzaak voor mijn miskramen, dus begin er aardig thuis in te raken. Hopelijk is ons in de toekomst nog een blijvende en gezonde zwangerschap gegeven..

6. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Ik zit nu eigenlijk een beetje met hetzelfde. Sinds afgelopen zondag wat bruin bloed met afvegen. Donderdag ochtend begon ik wat rood bloed te verliezen met afvegen.

Donderdag echo gehad en te horen gekregen dat het vruchtje niet meer gegroeid is en het inderdaad een miskraam wordt.

Heb medicijnen mee gekregen, maar wilde nog even afwachten.

Nu heb ik gisteren redelijk wat bloed verloren met stolsels en ook heftige krampen.

Vanmorgen was het bijna weg, maar nu sinds een uur is het weer terug en verlies ik ook wat grotere stolsels.

Maar vraag me af is dit het nu of komt er nog meer...moet ik nog wel de medicijnen gebruiken of is het niet meer nodig.

7. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Wat verdrietig? Hoeveel weken als ik vragen mag? Als je echt veel gebloed hebt en je was nog niet zo heel ver dan heb je kans dat alles er vanzelf uit is gegaan. Sterkte meis

8. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Ik zou vandaag 11 weken zijn maar vruchtje was 6.4 donderdag bij de meting. Dus ze zeiden al dat ik in termijn wel ver was maar qua vruchtje niet dus dat het een heftige menstruatie zou zijn maar ja hoe moet ik dat zien.

De straks nog een groot stolsel verloren en nu is me baarmoeder voor me gevoel wel rustiger dus hoop dat dit het was.

Dank je wel

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoe gaat t vandaag? Vaak als je gevoel zegt dat t achter de rug is, klopt dit wel.

10. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Ja hele dag ging eigenlijk wel goed. Ook minder bloed verlies alleen sinds een uur of 8 vanavond weer wat meer krampen en ook weer wat meer bloed verlies.

Deel Deze Pagina