En heb je ze ingebracht? Hier zijn de krampen weer weg. Ben bang dat het toch nog weken gaat duren nu. Grrr.
Ik heb vanochtend en vanmiddag een heeel klein beetje bloed verloren. Laten we hopen dat het doorzet!
Het duurde bij mij 3 weken voordat het hormoon uit mijn lichaam was, nadat ik het was verloren met behulp van medicijnen. Met 9+4 erachter gekomen dat het met 8+1 gestopt was met groeien. Ik denk dus dat een zwangerschapstest je nu niet meer informatie gaat geven.
Nee had woensdag wel een test gedaan Maar positiever kon niet. Ga nu elke woensdag even testen. Heb van die goedkope dipsticks van Ali dus ach... merk nu namelijk wel dat ik mij langzaam aan minder zwanger ga voelen. Vandaag weer heeeel klein beetje bloed verlies. Echt alleen in slijm met afvegen zeg maar. Wel wat meer krampen nu. Hoop dat het vandaag wat meer gaat doorzetten.
Ik merk nu dat mijn zwangerschapssymptomen wel afnemen nu. Mijn borsten zijn weer minder pijnlijk. Ook ben ik sinds vandaag langzaam aan meer aan het bloeden. Donderdag begon het, gisteren iets meer en vandaag nog meer. Het is nu vooral veel slijm/afscheiding met bloed. Ik heb ook buikpijn maar meer zeurend, niet perse krampen. Laten we hopen dat het langzaam aan steeds meer toeneemt en dat ik snel het vruchtje ga verliezen. Maar op internet lees ik dat dat nog wel weken kan duren?? Wat een geduld moet je hebben zeg. Inmiddels weet ik het nieuws bijna 3 weken en loop ik al 5.5 week met dood vruchtje rond.
Ik wil je graag heel veel sterkte wensen. Wat knap dat je zo lang hebt gewacht zonder medicatie. Ik hoop dat het snel achter de rug is. Ik heb vorig jaar mijn 2e mk gehad. De eerste via curretage en de 2e door medicatie. Vond de medicatie prettiger maar wel heftig die buikpijn erbij. Hopelijk mag je snel weer zwanger worden. Sterkte deze periode. Ondanks dat we in januari onze baby hebben ontvangen,kan ik soms nog huilen om de mk. Het is een heftige tijd.
Wat een nacht. Om 23.00 uur ging ik richting bed met flinke krampen. Kruik bij mijn buik. Naarmate de uren verstreken ging dit over in weeën/krampen die kwamen en weer weg gingen. Moest ze echt weg puffen. Ik verloor al steeds een hoop bloed en het nam steeds meer toe. Om 2 uur naar de wc. Enorme stolsels, heel veel bloed en dacht het vruchtje te zijn verloren. Weeën namen ook wat af maar half uur later begon het weer. Om half 3 verloor ik weer enorm veel grote stolsels. Echt heel groot. Ik moest nu zo'n beetje elk half uur naar de wc en verloor enorm veel bloed en stolsels maar krampen gingen maar niet weg. Om half 5 heb ik getwijfeld om de verloskundige te bellen. Verloor zo enorm veel stolsels, had zo'n enorme pijn en bloedde echt heel veel. Zo'n 3 nachtverbanden in een uur helemaal vol en op de wc stroomde het eruit. Vond het echt heftig. Weeën en krampen bleven maar komen. Ik dacht dat ik het ergste wel gehad had maar om 6.15 uur moest ik weer naar de wc omdat ik enorm aan het doorlekken was en op de wc kreeg ik in eens persdrang. Nou, toen kwam het vruchtje dus. In een vruchtzak. De vruchtzak was duidelijk te herkennen als zodanig. Andere structuur dan al die stolsels. Ik heb het opgevangen en ligt hier in een bekertje. Straks eens uitpluizen en kijken of ik er ook een vruchtje in kan ontdekken. Nu ik het vruchtje verloren ben verlies ik nog steeds grote stolsels maar mijn buik word langzaam aan rustiger. Pff, de hele nacht doorgehaald. Vond het echt enorm heftig om mee te maken. Maar ik denk dat het nu klaar is. Zo maar even verloskundige bellen.
Bij mij (7 weken) was aangegeven dat ongeveer een week na het verliezen van het vruchtje je een test kan doen op hcg. Die zou dan heel licht of negatief moeten wezen. Wanneer er een stuk achtergebleven is blijft HCG aangemaakt worden. Bij ons reageerde mn lijf vrij accuut op de situatie dus dat ligt net even anders denk ik. Wel was het zo, hoe langer je zwanger was dat t wat langer kon duren voor die hcg afbraak. Maar hoe dat zich dan weer naar jullie situatie vertaald weet ik niet zo goed. Je kan na een week testen en na twee weken nog een keer. Navloeien duurde bij mij nog zeker 5 dagen, voelde me knap moe. Eenmaal klaar met vloeien draaide dat zich vrij vlot om.
Nee, ik had vorige week een test gedaan maar die was nog echt knal. Misschien dat ik het nu morgen nog eens ga proberen. Aangezien ik vanochtend het vruchtje verloren ben. Voel mij ook in 1x plots niet meer zwanger. Bizar.
Nee dan moet je volgende week pas testen. Dat probeerde ik uit te leggen. Je lijf heeft de zwangerschap langer in stand gehouden. Raar gevoel he? Ik had ook gelijk zoiets van "plof". Alsof je ineens met twee voeten op de grond klettert terwijl je jezelf er vrij nuchter in vond staan.
Och jeetje meid , wat enorm heftig. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Doe maar lekker rustig aan de komende tijd en zorg goed voor jezelf. En neem de tijd voor het afscheid nemen en je verdriet.
Sterkte Meis. Bij mijn MAs duurde het altijd wel ongeveer vier weken tot m’n test negatief was. Ik testte elke week op dezelfde dag (ik telde dag 1 als de dag dat ik het vruchtje verloor, dan dus eerst test op dag 8, dan dag 15 enz). Op dag 8 was m’n teststreep altijd nog donkerder dan de controle, vanaf de week erna begon ie af te nemen. Ik had 1 keer restweefsel, toen heb ik veel langer dan vier weken licht positief getest. Heel veel sterkte!
Ik heb nu twee testen gedaan. 1 was vorige week toen ik het vruchtje nog niet kwijt was. 1 was vanochtend, 1 dag na de miskraam. Het bijzondere is dat de test hetzelfde is (misschien iets lichter?) Maar dat ik mij zoveel minder zwanger voel. Maar goed... Ik ga maandag nu weer testen en dan 1 x per week. Hoop dat hcg er snel weer uit is zodat we weer verder kunnen. Pff merk wel dat ik er echt even van ondersteboven ben van wat er is gebeurt. Droom erover. En ben zo enorm moe. Zie ook sterretjes als ik op sta en soms wat duizelig. Verloskundige denkt dat ik toch even wat meer bloed ben verloren dan gebruikelijk en adviseert nu floradix. En verder veel rust en wat proberen te bewegen. Moet mijn lijf gewoon even de tijd geven om te herstellen.
Hoe gaat het nu met je? Hebben ze al gekeken of alles schoon is? Ik lees dat het bij jou ook wel heftig is verlopen . Klinkt voor een groot deel herkenbaar.