Ik ben nu 14 weken zwanger en ben gisteren naar de verlos geweest. Alles was weer goed met de kleine. Nu wilde ik graag het geslacht weten maar nu heeft ze me heel erg aan het twijfelen gebracht. Ze dacht dat het weer een jongetje zou worden maar ze zei ook van het kan ook een meisje zijn dat de schaamlippen waren opgezwollen. Het waren net twee streepjes wat ik zag. Ze zei ook nog van als je al 2 jongens hebt is de kans groot dat de 3de weer een jongen wordt is dit zo? Hebben jullie misschien iets wat ik kan zien hoe een piemeltje eruit ziet op een echo en schaamlippen zodat ik het kan vergelijken. Mijn man wil het namelijk niet weten. Hij had bij de jongens allebei gezegd dat het jongetjes werden en nu zegt hij een meisje en mijn gevoel zegt dit ook heel sterk. Groetjes ramona
hoi het is bij 14 weken heel lastig te zien, je kunt er eigenlijk geen uitspraak over doen. Als je het wilt weten kun je een geslachtsbepaling laten doen bij een pretechocentrum of wachten tot de 20 weken echo. Mirjam