Miskraam aan het krijgen...Hoe ging jouw miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sam8, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik heb het er nog wel een beetje moeilijk mee op momenten. Vooral als mensen er naar vragen, kan het zijn dat me de tranen weer in de ogen schieten (zoals vanmiddag). Maar we hebben allebei zoiets van; we gaan er weer voor, het moet gewoon nog een beetje een plekje vinden. Als je 1 keer gevoeld hebt hoe het is om zwanger te zijn, dan wil je weer.. Ik in ieder geval wel!

Liefs Sam

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja wij willen het ook zo snel mogelijk weer proberen! de wens is natuurlijk niet minder geworden! ik denk dat ik mezelf alleen maar beter zal voelen wanneer het weer raak is! ook al zal ik dit nooit vergeten...

liefs rebbel

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inderdaad. De angst dat het weer misgaat is er natuurlijk wel! Maar de kans is niet groter de volgende keer. Dus het moet goed komen. Daarbij kan bij ons nooit eens iets in 1 keer goed, dus wat dat betreft, past dit weer goed in het rijtje thuis!

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben het helemaal met je eens Rebbel!

En Sam, blijf het er idd wel moeilijk mee houden. Ook toen ik het vanmiddag nog vertelde. Maar het slijt vast en ik denk dat dat idd is omdat ik het maar zo kort wist. Alles is nu weer terug naar het normale.

5. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Ik denk dat we allemaal de wens hebben om weer zo snel mogelijk weer zwanger te worden, we waren immers al aan het idee gewend om een kindje te krijgen. Helaas heeft de natuur anders beslist...
    Ik ben na mijn 1e miskraam gelijk weer zwanger geraakt, maar dat is dus helaas weer een miskraam geworden. Ik weet niet of dat met elkaar te maken heeft, in principe denk ik niet, maar ik vraag het di wel na aan de vk.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja voor jou is het helemaal klote! Ik ga het er maandag ook wel even over hebben met de verloskundige.

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ga ik weer quoten:
    Vrouwen die eenmaal een miskraam hebben meegemaakt, hebben mogelijk een licht verhoogde kans op een nieuwe miskraam de volgende keer, maar nog steeds is de kans dat een zwangerschap wel goed afloopt, het grootst.

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Maar blijft toch kl*te. Ik heb in mijn omgeving alleen maar mensen die meteen zwanger worden als ze eraan beginnen (1-2de ronde) en dat gaat goed. En ik heb dan de pech dat mijn eerste een mk is.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    In mijn papieren staat dat iemand met een mk geen verhoogde kans heeft op nog een mk.. Tenminste niet bij de eerste. Bij 2 of meer wordt wel vaak onderzoek gedaan.

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    de gyn zei tegen mij dat de kans groter is dat het de volgende keer goed gaat dan dat het mis gaat!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Rebbel! Helaas hebben wij er niets over te zeggen.. Maar goed beter nu verkeerd dan niet levensvatbaar geboren..Toch?

X SAm

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Statistisch gezien is dat dus ook zo.

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou dan hopen we gewoon dat we weer snel zwanger zullen zijn met zn allen en dat het dan maar goed mag gaan! :)

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Daar gaan we voor Rebbel.
    Hihi, straks allemaal bij dezelfde .....-mama's aanmelden :)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dacht zelf aan de juli mama's.. of eind juni mama's..
    HIHI

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pffff, dat wordt doorklussen :p

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    #-o nou inderdaad! :)

ik moet eerst even wachten tot het vloeien gestopt is, dat is echt beter ivm infecties! maar ik moet zeggen dat ik nauwelijks nog iets verlies!

liefs rebbel

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Klinkt misschien stom, maar bij jullie loopt het nog zo lang door. Mijn mk was maandag en wo vloeide ik al niet meer (helemaal niets) Hoe zou dat komen?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bij mij is het sinds vandaag eigenlijk gestopt met vloeien. Nog wat oudbloed, maar eigenlijk niets meer. Dat helpt wel met het verwerken hoor! Dan hoef je er niet steeds aan te denken als je naar de wc gaat!

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :oops: Ik kijk nog elke keer als ik naar de wc geweest ben.

Deel Deze Pagina