Rebbel.. jij hebt je banner al staan zie ik wel.. Nou daar wacht ik wel even mee. Wordt het zo'n aftellerij! Maar wil ook even vragen vanaf wanneer ik moet rekenen. vanaf vorige week zaterdag toen t bloeden begon of de dag van de miskraam zondag/maandag..
ja dat heb ik gedaan omdat de gyn zei dat ik 4 weken na de curettage mijn 1e menstruatie kon verwachten, dus vandaar! ik wilde even bij houden of dat ongeveer klopt... ik moets tellen vanaf de curettage. liefs rebbel
Denk dat ik de zondag/maandag maar aanhoudt.. Maar wat langer doorklussen! Ik kreeg op zondag krampen en op maandag kwamen pas de grote stolsels..dus ja!
Ik niet. Ik had trouwens ook zondag al krampen en stolsels, maar mij werd gezegd dat als het vruchtje eruit is, dat dan ook de buikpijn minder wordt. En dat was maandag.
nee helemaal niet, kijk maar naar mn onderschrift, maar blijkbaar komt het na een curettage meestal netjes na ongeveer 28 dagen op gang. dat is mij verteld.
meiden, mijn mk is nu 9 dagen geleden, dacht gister dat het bloeden was gestopt, maar vandaag ineens weer (oud) bloedverlies.. verliezen jullie nu ook nog bloed/bruin? Ik zou zo graag willen dat alles weer als 'vanouds' was...
Croky. Ik verlies nu niets meer. Gister ook nog wat oudbloed. Oudbloed is niet erg. Dat zit blijkbaar nog ergens en moet eruit! X SAM