dames heel erg veel sterkte de komende tijd ook jullie mannentjes niet vergeten ook voor hun sterkte. wat een ellende ik weet hoe jullie je voelen iets wat je zo graag wilt wordt van je afgenomen en je snapt niet waarom, ik kan alleen zeggen geef nooit de moed op kijk naar mijn banner ben nog wel angstig twee miskramen is niet niks dus hoop dat deze wel goed doorzet maar hou je er aan vast dat het dus wel kan. dikke knuffel miriam
he meiden proberen jullie nu ook alweer opnieuw zwanger te raken of wachten jullie je cyclus af. Kan het zijn dat ik donderdag al mijn ei gehad heb? O kan dat niet? xxx joyce hoe is het met jullie verder?
Wij gaan er wel meteen weer voor! Denk niet dat jij je ei al hebt gehad, maar ik kan natuurlijk niet in je lichaam kijken. Wij msnen heel veel ..Dus als je ook op msn wilt kletsen.. stuur maar ff een pbtje met je adres, voeg ik je toe. X Sam
thanxx miriam! Hoop doet leven Ik ga morgen naar de vk voor een inwendige echo. Hopelijk is alles schoon.. Qua zwanger worden, ik denk dat ik even oversla, de angst zit er wel in bij mij, 2x mk achter elkaar. Ik wil het allemaal even laten bezinken. Voel me gelukkig wel een stuk beter dan vorige week, al zit ik nog met veel vragen en onzekerheden.
HEEY Croky, Heb je een leuke vk? Alles vragen wat je wilt vragen morgen. Geeft zo'n goed gevoel! Ik zou als ik jou was ook even rustig aan doen denk ik... Inderdaad alles eerst maar even laten bezinken! Heel veel sterkte meid! X Sam
@ Croky, sterkte met alles. Erg vervelend, 2 MK's achter elkaar en je angst voor herhaling is zo herkenbaar. Heb er zelf ook net weer 2 direct achter elkaar gehad en sla ook even een maandje over. Even een alles op een rijtje zetten, alles laten bezinken en dan gaan we er volgende ronde vol goede moed weer voor. De adviezen over al dan geen ronde over slaan na een MK zijn erg divers. Binnen 1 team in het ziekenhuis heb ik 2 verschillende adviezen gehad. De ene zei dat het geen probleem was om het direct weer te proberen, de ander vroeg of ik wist dat het risico groter was op een nieuwe MK wanneer je direct na een vorige MK weer zwanger werd.
Lief meiden, dankjulliewel! Ik weet niet of ik een leuke vk heb, heb haar voor het eerst gesproken (tel) vorige week toen het misgegaan was, maar ze reageerde super, terwijl ze me niet eens kende. Maar dat gaf wel een goed gevoel. @Inez: jeetje joh, jij hebt ook heel wat te verwerken gehad! Maar wel een gezonde dochter aan je banner te zien. Had je voor haar zwangerschap ook eerder een mk gehad, of is het nu alleen bij je 2e? En zit je midden in allerlei onderzoeken of geloof je nog in moeder natuur?
Hey Croky, Ik heb ook alleen gebeld met vk toen ik me zorgen maakte en ik moet zeggen dat ze bij mij ook heel vriendelijk waren en zelf aangaven dat ik mocht bellen wanneer ik wilde (ook buiten spreekuurtje tussen 19-20u)
@wwjc: fijn dat die mensen er zijn hè? @inez: heb je verhaal op ander topic gevonden dus ik ben op de hoogte begrijp het dilemma wel/geen mmm maar we willen allemaal toch duidelijkheid... veel succes en ik ga nu echt wel even mn menstruatie afwachten... Liefs Croky
Hoi Croky, Zag dat je bij een ander topic al wat had gelezen, maar toch nog even een korte reactie van mij. Onze dochter was mijn eerste zwangerschap (2e ronde raak na 20 jaar pilgebruik). Nu we voor de tweede gaan gaat het steeds mis. Hoewel ik nog steeds in moedertje natuur geloof, zit ik inmiddels wel in allerlei onderzoeken. Niet dat ik verwacht dat er iets uitkomt, maar meer om dingen uit te sluiten. We zijn ook niet van plan om uitgebreid te dokteren, maar zijn meer op zoek naar antwoorden. Het is denk ik best wel goed om even een keertje een menstruatie af te wachten. Niet zozeer voor het lichaam, maar wel voor de geest. Want zeg nou zelf, makkelijk is het allemaal niet. Gelukkig kunnen we allemaal veel troost halen uit dit forum, tenminste, zo voel ik het zelf wel. En behalve de trieste verhalen, komen we ook de mooie verhalen tegen, van mensen bij wie het uiteindelijk toch nog is gelukt. En aan die verhalen hou ik me vast, dromend van nog een wondertje.
Meiden, ik ben gister bij vk geweest, uitwendige echo, alles zag er (gelukkig) normaal uit, geen spoor van achtergebleven resten etc. Ook geen vruchtzakje, ben ik die dus toch verloren zonder dat ik het wist. 'sMiddags wel doorgestuurd naar gyn, inwendig onderzoek en echo gehad, bloed geprikt voor HCG controle, omdat er toch kans was op bb zwangerschap omdat ik en vk geen vruchtzakje hadden gezien. Wel een enorm lomp wijf, die gyn, erg onverschillig, hardhandig en no-nonsense.. maarja, je moet het er mee doen op dat moment.. Nog gehad over verdere onderzoeken (chromosoom/stolling) maar dat vond ze niet direct nodig, maar we moesten het zelf weten. Kon ook pas over 2-3 mnd als HCG uit mn lijf is en dan nog duurt de uitslag 6 mnd volgens haar... Oja, wel als advies meegekregen in ieder geval 1 menstruatie af te wachten, om de rust in de baarmoeder te laten wederkeren. Was ik toch al van plan, maar goed, misschien een tip voor de andere meiden.
Ben vandaag bij gyn geweest. Bah wat definitief. Inwendige echo, was allemaal helemaal schoon. (Stiekem blijf je toch hoop houden) Heb nog wat hcg laten prikken net als Croky, maar vooral omdat ik nog wat buikpijn had, misselijk en duizelig. Morgen mag ik bellen voor de uitslag. Heb nu wel beetje dippie. Zoals ik al zei erg definitief. Maar van de andere kant ook wel fijn om te weten dat we weer kunnen oefenen
Croky, balen dat je zo'n vervelende gynaecoloog hebt gehad. Ik moet zeggen, degene die wij hebben, petje af voor haar hoor. Maar we kenden haar al, dat scheelde ook. Hier werd doorgegeven, dat uitslagen van een chromosomenonderzoek zo'n 3 maanden op zich lieten wachten. Dat is wel even wat anders dan een half jaar. Hoewel zo'n echo erg confronterend is, want zoals WWJC19 al zei, stiekem hoop je toch, dat het er nog gewoon zit, is het ook wel weer een geruststelling om te weten, dat je baarmoeder weer schoon is. Ook wij hebben het advies gekregen om even een menstruatie af te wachten. Dat wilde ik zelf sowieso al wel om weer even tot rust te komen, maar op de echo zagen we ook m'n ei al klaarstaan. Toen begon het toch even te kriebelen hoor. Maar goed, volgende week beter. Croky en WWJC19, neem de tijd voor jezelf, want het zijn nu gewoon even moeilijke tijden. Praat erover, je verdriet wordt er niet direct minder van, maar het lucht wel op. Sterkte allebei!
hoi meiden! @croky: jeetje... balen dat je gyn zo lomp was, kan je dan net ff niet hebben denk ik... sterkte meid! het vloeien is bij mij over, dus we mogen weer gaan proberen van de vk! iedere vk en gyn zegt iets anders, dus ik ga maar gewoon op mijn eigen vk af! liefs rebbel
Hey Rebbel! Bij mij zei gyn inderdaad dat het schoon was en dat we het weer mochten proberen. Daarom wilde ik vragen wat voor reden de andere gyn en vk hadden dat het niet zou mogen. Ben ik dan wel nieuwsgierig naar. Groetjes, Wendy
Ow en Inez bedankt voor je bericht. Ik merk inderdaad dat ik stiekem weinig rust neem en er alleen nog via msn/internet goed over kan praten. Maar ik heb heel veel aan Sam hier. Wij kletsen heel wat af en kunnen elkaar soms uit een dip helpen.
hey wendy! nou ik hoor heel veel verschillende verhalen hier op t forum, bij mij in t ziekenhuis zeiden ze ook dat ik beter 1 menstruatie af kon wachten om mijn baarmoeder rust te geven, maar de vk zei dat het geen kwaad kon en als je meteen weer zwanger raakt je lichaam er gewoon weer klaar voor is! liefs rebbel