Miskraam aan het krijgen...Hoe ging jouw miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sam8, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    T verschil is wel dat jullie een curretage hebben gehad en bij ons heeft de natuur zijn/ haar werk gedaan.

X Sam

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Je voelt het zelf het beste aan of je er wel of niet aan toe bent. En vaak zeggen ze dat je een maand moet wachten zodat je makkelijker kunt uirekenen wanneer je dan zwanger bent geraakt, maar aangezien wij allen toch al veel eerder een echo krijgen dan maakt het verder niet echt uit. En soms kan het idd zijn dat je even rust moet nemen. Maar toch dat bepaald iedereen voor zichzelf, want het is niet perse nodig. En idd bij een curretage zeggen ze dat altijd, maar je je moet dan ook niet vergeten dat je een kleine operatie gehad hebt. Dat moet ook kunnen helen.

xxx Joyce iedereen heel veel succes met een nieuwe poging.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jij ook Joyce! Ik sluit me aan bij jou verhaal :D

X SAM

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja dat is ook zo, maar de vk zei, als je baarmoeder er nog niet klaar voor is raak je ook niet zwanger!

mmm... nou ga ik toch weer twijfelen hoor dames! :(

liefs rebbel

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Meid, laat je niet gek maken. Je moet doen wat je zelf het liefste wilt en waar jij je goed bij voelt!

Dikke kus Sam

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben het met Sam eens. Als je 2 verschillende verhalen hoort, doe dan hetgeen wat je zelf wilt of denkt dat het beste is.

Groetjes, Wendy

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het is niet alleen binnen dit forum waar je verschillende verhalen hoort over al dan niet een menstruatie overslaan. In eerste instantie had ik in het ziekenhuis een afspraak bij een verloskundige, zij gaf aan dat het geen enkel bezwaar was om het direct weer verder te proberen.
    Vervolgens werd ons bij de gyn verteld dat het beter was om wel een menstruatie af te wachten, omdat het risico op een MK bij een zwangerschap direct na een MK groter is op weer een MK. Twee verhalen binnen 1 team dus.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja idd! Nou ja, wij gaan er weer voor. Tegen mij zei ze dat de kans dat het weer mis gaat veel kleiner is. Daarbij de kans dat het goed gaat heel groot is.. Duss. Maar dat is dus wel de reden waarom ik niet meer graag kijk op het forum. Word gek van al die verhaaltjes.. Dan ga je er alleen maar meer mee bezig zijn, en dat is volgens mij nooit goed!

X SAM

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Groot gelijk, gewoon doen wat voor jou goed voelt. Ik hoop voor je, dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben en dat het dan ook goed mag blijven gaan.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dank je, gisteravond voor het eerst weer 'geklust'..duss.. Nu hopen op een eitje t weekend :D of maandag! We shall see..

Jullie ook veel succes!

X SAM

11. RP81

RP81 Lid

11 aug 2007
    23
    0
    0
    Hoi meiden,

Was ik weer even met een update. Ik heb vorige week een curretage gehad. Ze waren erg aardig in het ziekenhuis en het is ook echt niet pijnlijk. Psychisch is het pijnlijker. Het is nu een week geleden en ik voel me zo leeg. Ik durf ook niet meteen weer te gaan proberen en wacht eerst maar een menstruatie af. Morgen ga ik even een weekje ertussen uit met mijn man, kunnen we wel gebruiken.

Succes allemaal!

Liefs

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Meid,
    Heel veel sterkte en geniet van de vakantie!

Liefs Sam

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja wij gaan er ook gewoon weer voor hoor!
    iedereen zegt toch wat anders!:D
    ik zal de vraag anders hier nog eens stellen aan de vk!

liefs rebbel

14. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Hee dames, even tussendoor: het bloeden/miskraam begon bij mij vorige week za, 22 sept. Na een week was het bijna over, maar nu opnieuw is het vrij heftig weer begonnen, helderrood, alsof het de 1e/2e dag menstruatie is...
    Gaat het bij jullie ook zo lang door?

Vk zei dat ik me (nog) geen echte zorgen hoefde te maken, maar eigenlijk doe ik dat wel :(

HCG gehalte was gisteren nog 79, niet echt heel erg hoog, maar moet volg. week weer prikken. Dit om bb zwangerschap uit te sluiten...

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meid!

tja... ik ben gecuretteerd dus is misschien anders?
    ik heb een dag of 5 bloedverlies gehad, sinds gister niets meer.

liefs rebbel

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb maar 3 dagen echt gevloeid, de zondag, maandag mk en de dinsdag nog. Daarna helemaal niet meer. En ervoor was alleen met vegen wat rozigs. Maar ik zou me idd ook zorgen maken. Maar goed. je moet maar op de vk vertrouwen. Lastig.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hmm heb geen bloedverlies meer! Dus kan je ook niet helpen.. Bij mij was een test al negatief.. Verder geen bloed meer geprikt..

X Sam

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Heb ook bloed laten prikken, maar ben met mijn stomme kop vergeten vandaag te bellen voor de uitslag :oops:

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja Wendy..HEEEL SLIM MEID!

HIHI...

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid