U vraagt wij draaien. Viel me al op (staat ook daar op forum) dat eigenlijk nog maar 2 uitkomsten zijn: meteen en pas later dan 3 maanden/rondes.
Ik heb vannacht om 4:30 het vruchzakje verloren. Vanaf woensdag verloor ik soms al wat bloed maar nauwelijks pijn. Gisteravond om 23:00 kreeg ik hele heftige krampen. Ze waren erg heftig. De krampen kwamen, hileden ongeveer een halve minuut aan en zwakte dan weer af. Rond twee uur waren ze zo heftig, er zaten geen pauzes meer tussen, ik werd erg misselijk en heb getwijfeld of ik de verloskundige moest bellen. Toch maar wat extra paracetamol ingenomen. Uiteindelijk zakte de hoeveelheid krampen wat af. Om 4:30 verloor ik dus het vruchtzakje, erg mooi om te zien. Maar de krampen nemen jammer genoeg erg langzaam af. Tot op nu voel ik dat mijn baarmoeder soms samentrekt. Wel is het veel minder. Ik heb erg veel bloed verloren. Ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn, een miskraam. Wel zijn we blij dat het nu geen ingreep hoeft te worden en we duidelijkheid hebben.