sam je moet zekr de vk bellen als de pijn en het hevig bloeden blijven aanhouden. Ik weet niet hoe lang dat al is. xxx joyce
Heel vaag idd joyce.. nou de pijn is nu weer weg sinds vnaochtend..maar merk t vooral als ik lang heb gestaan..en bloeden neemt ook wel af. Hoef qua hoeveelheid nog lang niet te verschonen, zeg maar.. Maar als ik naar de wc ga, verlies ik wel weer veel bloed....al wordt dat nu ook minder.. ik bloed vanaf zaterdagavond een beetje, sinds maandagochtend heel erg..en nu weer minder..
@wendy: wat naar meid, heel veel sterkte. Het is wel verstandig om een vk te bellen en je verhaal uit te leggen, ik had ook nog geen contact met ha of vk opgenomen, dus ik vond het een beetje raar om 'out of the blue' die praktijk te bellen. Maar ze reageerde echt super, en vertelde dat ze blij was dat ik belde. Te vaak sprak ze meiden die eerder een miskraam hadden gehad, maar toen niet durfden te bellen. Het is goed om toch even te laten checken of alles echt weg is vanbinnen en je zit vast nog met vragen, die kunnen ze daar natuurlijk het allerbeste beantwoorden. Doen hoor! Bij ha hoef je alleen maar even tel melding ervan te maken zodat het in je dossier komt. Hier weer een drukke werkdag achter de rug, vreemd he dat het leven gewoon doorgaat, wat er ook gebeurd. Sinds vanmiddag wel weer krampen, terwijl het bloedverlies even iets minder was. Ook nog niet iets als een vruchtje verloren (niet dat ik heb gemerkt althans). Dinsdag inwendige echo bij vk om te zien of alles schoon is...
ha meiden, ik kom me ook maar bij jullie voegen als ex mei-mama. vanmiddag na het tukkie had ik wat krampjes en wist ik gelijk dat het mis was. toen ik opstond begon het bloeden gelijk. het vruchtje ben ik nog niet kwijt dus het beloofd een lange nacht te worden. ik baal zo, eerst in juni een ma met 12 weken en nu een mk met 7weken. het vreemde is dat ik niet eens zo verdrietig ben maar meer boos op mijn lichaam ondat het gewoonweg niet doet wat ik wil.
hey..jeetje Will, dat is klote man! Dat had ik echt niet verwacht! PFF die mei-mama's zit het niet mee! Jij ook heel veel sterkte! Moet je ook nog voor controle? En helemaal sterkte van8! Liefs Sam
will dat gevoel had ik ook, nu ik weer een weekje verer ben gaat het wel weer. xxx joyce heel veel sterkte
ik heb geen idee hoe het hier verder gaat. we hebben net het ziekenhuis gebeld omdat ik een echo voor vrijdag had staan. mocht zelf beslissen of ik zou komen. eerst maar is kijken hoe ik me voel, anders moet ik volgende week even bellen. ik wacht dus gewoon even af. nee van de mei-mama`s blijft weinig over.
Inderdaad, dat zou ik ook doen... Ik moet maandagochtend voor echo om te kijken of het allemaal mooi schoon is. Heb vanmiddag verder geen pijn meer gehad, en nu ook nog steeds niet.. Goede zaak. Bloedverlies neemt ook af! Hoop echt dat ik snel weer zwanger ben. Was nu met 2e ronde al zwanger. Vanmiddag schoten de tranen me wel even in de ogen. Mn moeder begon over haar collega's.. Die kwamen deze week ineens met dingen als ; wist je al dat zij weer zwanger is? Wist je al dat zij oma wordt? En mijn moeder dacht.. En verdorie mijn dochter heeft een mk gehad. Maar kan aan alles wel merken dat zij ook hoopt dat ik snel weer zwanger ben! Ze hadden ook al wat voor me gemaakt voor de babykamer.. Die laten ze nu eerst maar thuis staan. Maar goed, onze tijd komt nog wel! X SAM
@will: ach nee hè, niet nog een mei-mamma..! Het zit ons niet mee... heel veel sterkte en hopelijk vind je wat steun hier. Het is fijn te weten dat je niet de enige bent die dit overkomt, maar aan de andere kant gun je dit natuurlijk niemand.. Ik heb vanavond even lekker bijgekletst met een goede vriendin, zij probeert al 1,5 jaar lang zwanger te raken. Vond het dus aan de ene kant moeilijk om van de mk te vertellen, maar aan de andere kant zitten we in hetzelfde schuitje: beide de wens om mamma te worden maar de natuur heeft daar zo z'n eigen ideëen over
HEY Will, hoe is het met je? Wat geslapen? Of veel bloed verloren? Geloof dat het hier 'goed' gaat, naar omstandigheden dan. Bloedverlies zo goed als gestopt en buikpijn tot nu toe ook nog niet weer gehad.. Begin me nu ook niet meer zwanger te voelen. Dat dan aan de andere kant weer zeer doet natuurlijk. Maar goed, de natuur heeft z'n werk gedaan. Ik zal m'n mannetje straks hard aan het werk zetten..Is ie vast blij mee. Aangezien hij elke ochtend om half 5 op moet.. Maar ja, dat moet ie er maar voor over hebben!
hoi meiden, hier alles goed hoor. prima geslapen geen bloedverlies meer na gisteren en buikpijn heb ik ook niet en ook niet gehad. om eerlijk te zijn heb ik maar 1 flinke steek gehad aan de rechterkant van m`n onderbuik. daarna de bloeding. gisteravond werd de bloeding steeds minder. heb geen klontjes of stolsels of wat dan ook gezien. als er vandaag geen bloedverlies is ga ik morgen gewoon voor de echo en zullen we het wel zien want ik wil natuurlijk wel weten wat er aan de hand is.
Nou Will, volgensmij is er voor jou nog een klein kansje..? Als het bloeden nu al gestopt is.. hoeveel dagen heb je bloedverlies gehad? En was dat heftig, als een flinke menstruatie? Ik zou morgen die echo zeker laten doen!
Goedemorgen dames, Will, ik hoop voor jou dat je bloeding een andere reden heeft aangezien er geen stolsels inzaten. Nog 1 dagje wachten en we zullen het weten. Mijn lichaam is trouwens erg een verrader. 's Nachts droom ik dat ik nog zwanger ben en ik heb nog steeds het gevoel dat mijn borsten gevoelig zijn. (Niet zo gevoelig als eerst, maar.....) Bovendien was ik gisteravond ineens supermisselijk. Normaal ben ik bijna nooit misselijk, als ik al ergens last van heb is het het zuur (heb al maagzweer va mijn 12de). Met zo beetje de kwaaltjes lijkt het nog steeds of ik zwanger ben. Dat maakt me weer verdrietig. Vooral omdat ik gister een goede dag had en niet gehuild heb. Vandaag ga ik naar de ha (ik wilde toch switchen en had deze afspraak al staan, nu is het alleen nog een kennismakingsgesprek) en ik denk dat ik toch ga vragen of hij nog een test kan doen. Dan weet ik ook iig of alles eruit is. Ik denk het wel, want ik heb geen bloedverlies meer en mijn buik is alleen nog erg gevoelig. Groetjes, Wendy
desnoods vraag je voor een verwijzing naar de gyn dat die even een echo maakt om te kijken of alles schoon is. En zelfs de huisarts kan binnenin kijken om te zien hoe het eruit zit. Ik vond dat zelf wel minder prettig heb alles al meerdere malen inwendig gehad. Succes en sterkte allemaal. xxx Joyce