Miskraam aan het krijgen...Hoe ging jouw miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sam8, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY Wendy. Dat zelfde heb ik ook wel een beetje. Vanochtend nog ging mn buik weer zo opzetten (alsof ik m'n buik met opzet uitzet). Dacht dat hoeft dan ook niet hoor! GRRR.. Heb gister ook niet gehuild. Maar van8 ook van die klotedromen en vandaag dus alweer aardig wat afgejankt! Het is gewoon allemaal zo klote. Mijn verloskundige vond het ook beter om deze week maar even niet aan ht werk te gaan. Ben invaljuf en ja, dan wordt het er waarscijnlijk niet gemakkelijker op. Maar zit dus nu beetje doelloos thuis en heb geen idee wat ik even zal gaan doen...En dan blijf je weer op dit forum hangen en ja..dat is ook niet alles als je de leuke verhalen allemaal leest.. Nou ja, het zal vanzelf wel wat beter met me gaan hoop ik! BTW, in welke ronde werd jij zwanger? Allemaal nog steeds sterkte.. Ik zou als ik jou was trouwens ook een echo willen om te zien of alles schoon is.
    Nou dikke knuffel van SAM

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    denk sowieso minder prettig! Lijkt me ook niet zo geweldig, maar goed.. Klote is het allemaal al, dan kan dat er ook nog wel bij!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi Sam,

Ik herken dat wel. Van de ene kant ben ik blij dat ik vakantie heb, van de andere kant wil ik graag wat afleiding hebben. En ook ik hang daarom op het forum rond :p

Ik weet niet of een echo nodig is. Maar doen ze dan zowieso zelf kijken EN echo?

Ik was in de 4de ronde zwanger.

En ik denk dat ik ovulatietesten ga kopen om toch weer zo snel mogelijk aan te tellen.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Weet ik eigenlijk ook niet..Bij mij maken ze iig een echo. Maar de huisarts kan dat meestal niet zelf. Ik ga naar de verloskundige, maar die zit bij mn huisarts in, dus ook mijn huisarts zou het eventueel kunnen doen (hij doet ook bevallingen duss..:D)
    Had je een regelmatige cyclus?
    Ik was in de 2e ronde zwanger. Tot dan toe was ik wel regelmatig. Maar ja, dat is nu even afwachten. Hoop het wel, al voelde ik m'n eisprong ook wel, maar ja, dan kan t al te laat zijn natuurlijk..
    Ik ga nog niet met ovulatietesten beginnen. Ik zie het allemaal wel.. Eerst maandag maar even naar de vk. Kijken of alles goed is!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Bij mij zit vk niet in dezelfde praktijk. Wel bij de huisarts waar ik eerst bij zat.

Ik had geen regelmatige cyclus, dat was 1 van de redenen waarom ik eerder naar de gyn zou moeten. Laatste keer was iets van 35 dagen. Vrij lang vind ik. (zeker omdat het met de pil een stuk minder is)

Voel jij altijd je eisprong? Waar voel je dat dan, want ik heb dat nog nooit gehad. Is dat in je buik of een andere reactie van je lichaam?

Ik hoor van sommige dat je na mk meer kans hebt om aan te tellen. Vandaar dat ik die kans graag wil benutten. En ik wil natuurlijk weer zo graag zwanger zijn!

6. will

will Niet meer actief

ha meiden daar ben ik ook weer.
    de bloeding heeft maar even geduurd, was wel heftig maar minder dan bij een menstruatie. ik had ook eigenlijk het idee toen ik die steek had dat er iets aan het opzwellen was en daarna plofte. dat was ook de reden waarom ik ging staan. het voelde ook niet als menstruatie pijn. wat de bloedig betreft een maandverbandje vol. en gisteravond een beetje na het plassen met afvegen dan. nu dus helemaal niets ja misselijk en een beetje nerveus.

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi Will,
    Heb je wel nog last van alle zwangerschapskwaaltjes?
    Mij viel het nl op dat mijn borsten ineens veel minder/niet zeer deden.
    En bouwde de buikpijn zich ook op en werd het ineens minder? Dat was nl hetgeen waar ik op moest letten volgens vk dat het een mk was. En zo ging het inderdaad ook.

8. will

will Niet meer actief

nee ik heb alleen die steek gehad.
    verder ben ik nog steeds kotsmisselijk, borsten zijn ook nog steeds gevoelig en plas me nog steeds een ongeluk. de kwaaltjes zijn er dus nog wel maar dat zegt niks.
    ik heb echt geen idee wat ik er van denken moet maar ga er wel vanuit dat het weer mis is.

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmm. Klinkt toch niet echt als mk. Ik hoop het zo voor je !

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik krijg bij mn eisprong altijd wat kramperig gevoel. Alsof ik ongi moet worden. Alleen maar een uurtje ofzo. De laatste keer (toen ik dus zwanger bleek) heb ik dit twee dagen achterelkaar gehad.. Dus denk dat ik toen de 'bevruchting' voelde zeg maar (achteraf)..
    Maar goed.. Wij gaan er ook hard tegenaan volgende week..HIHI..
    @ Will: Dit klinkt nog niet echt als een mk moet ik zeggen. Het zou ook iets anders kunnen zijn. Kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig bent. Dat zou ik ook zijn! Pff.. nou morgen weet je vast meer.. Hoop voor je dat het toch wel meevalt! Ik duim wel even..heb ik ook wat te doen:p
    X SAM

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    @Sam8

Ik zie dat je over 2 maanden gaat trouwen. Heb je alles al geregeld? Hoe gaat je dag worden?

12. will

will Niet meer actief

he sam je kan beter typen hoor dat is beter dan duimen draaien, krijg je alleen maar kramp van zodat je vervolgens nog amper kan typen en dus niet meer hier aan de klets kan ;)

tja, raar he. ik voel me ook goed geen pijntjes, geen bloed. ik heb net samen met mannetje de wasmachine proberen te repareren. ik had eigenlijk het idee doordat je je in allerlei rare bochten wringt. de hel zal nu wel losbarsten, niks. ben wel 30x naar de w.c. gelopen om te kijken of ik bloed zag, ook niet. er moet toch wat uitkomen, denk ik toch al is het maar een spoortje.
    ik heb even geen zin om alles terug te lezen maar hadden jullie dan wel menstruatie kramp erbij?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Over 4 maanden;)..
    Ja we hebben al heel wat geregeld.. Locatie, datum, ringen HAHA.. Verder nog niet. Moet zeggen dat ik daar nu even geen zin in heb.. Was de bedoeling dat ik met dikke buik zou gaan trouwen, Nou dat wordt het iig niet. Heeft dat ook wel z'n voordelen natuurlijk! Maar goed, volgende week maar even kijken waar we heen gaan voor trouwjurk. We zouden pas in april trouwen, maar door de komst van beebje in februari.. Allemaal voor niets omgezet..Nou ja, misschien niet helemaal voor niets natuurlijk! Positief blijven...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    de eerste dag nog niet.. Maar ik bleef wel bloeden. Bij mij begon het zaterdagavond met bloeden en zondagavond 2 uur echt heel erg pijn gehad.. S middags wel wat krampen, maar niet zo erg..

Ok, dan blijf ik wel typen..heb toch niets beters te doen;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ooh zo leuk..denk je dat je reactie hebt..krijg ik mail van m'n eigen stukje tekst..haha..

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sorry Sam, ik zag het wel, maar op de 1 of andere manier heb ik er 2 van gemaakt :oops:

Ik ben nl in mei getrouwd. Ik ben in april met de pil gestopt zodat ik meteen zwanger zou kunnen worden als ik getrouwd zou zijn. Een aantal mensen in mijn omgeving waren nl ook meteen aangeteld tijdens huwelijk/huwelijksreis. Helaas was dat voor mij dus niet zo, maar ik heb iig wel kunnen genieten van de dag. Misschien kun jij dat nu ook beter zonder event. zwangerschapskwaaltjes. Dat was nl voor mij de reden om niet eerder aan te tellen. Stel dat ik heel misselijk zou worden, dan zou ik die dag echt geen pretje gevonden hebben. Wel jammer dat jullie daarvoor alles hebben moeten verschuiven en dat het alsnog niet doorgaat. Probeer toch een beetje te genieten van het plannen en het idee dat je gaat trouwen.

@Will
    Ik had eigenlijk al een paar weken wat last van ongi-gevoel in mijn buik en dat werd dus steeds erger, net als bij Sam op een gegeven moment ma-ochtend echt erge pijn (vroeg me af of bevallen ook zo zeer deed) en 's middags werd het ineens een stuk minder.

17. will

will Niet meer actief

nou dan kletsen we elkaar de dag wel door ;) ik heb geen idee wat ik verder moet doen. zit eigenlijk op de post te wachten. ik heb namelijk alleen maar de dag voor de echo, de tijd sturen ze op per post en tot op heden niets ontvangen. ze zijn hier zooooooooo laks.
    anders moet ik vanmiddag weer bellen en dan vertikken ze het om ook maar een woord engels te praten. soms denk ik weleens dat ze geheimtaal hebben wat ik dan moet ontcijferen. :D

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) heb ik ook last van dat ik af en toe alleen mijn eigen stukje kan lezen. En F5 helpt dan ook niet als iemand anders getypt heeft, dan moet ik weer eerst naar mijn mail.....

Wel vreemd dat je de tijd nog niet weet. Inderdaad erg laks. Spreek jij helemaal geen zweeds? Of nog niet zo goed? Hoe lang woon je daar al?

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmm. Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn moeder heeft gevraagd of ik zo om half 12 mee boodschappen ga doen met mijn schoonzusje. Eigenlijk heb ik niet zoveel zin. Meer om hier nog even te hangen. Maar van de andere kant kan mijn hubbie elk moment opstaan en die wil aan mijn computer werken, dus wordt ik er toch achteruitgejaagd.
    Lastig.

20. will

will Niet meer actief

we wonen hier nu anderhalf jaar en ik spreek wel zweeds maar niet vloeiend. en dat is nou net het probleem. als je ook maar 2 woorden in het zweeds zegt dan denken ze dus gelijk dat je ook echt zweeds spreekt. op het gebied van medisch of zakelijk is het beter om engels te praten zodat er geen misverstanden ontstaan. en zeg nou zelf een gyn moet naar mijn idee engels spreken, hun lectuur is ook in het engels.

Deel Deze Pagina