Ja, ben ik het inderdaad mee eens. Ze zouden het ook in het engels moeten kunnen. Zeker zulke simpele dingen. Ik neem aan dat zij ook gewoon engels als taal op school krijgen daar? Verplicht misschien?
Dat is wel waar, over m'n bruiloft. Maar we willen dit zo graag en nu nog liever natuurlijk dus we gaan wel gewoon door. Die bruiloft krijg ik ook wel weer zin in en houdt me ook wel wat op de been moet ik zeggen. Toch wel heel erg bijzonder .. Maar even wat anders. Ik dacht dat het bloeden gestopt was, maar net toch wat kleine stolseltjes nog en ook nog wat kleine krampjes. Zal ik dan toch nog maar even bellen? Voel me wel een zeur eigenlijk..
Yep, verplicht, nog erger ze beginnen er op 8 jarige leeftijd mee, duits (spreek ik ook)op 12 jarige leeftijd net als frans en op 13 jarige leeftijd beginnen ze met spaans. dus ze kunnen mij niet wijsmaken dat een assistent van een jaar of 24 geen van deze talen spreekt. bij de ma was er een vk die een uur lang zweeds tegen me heeft geluld. weet nu nog niet wat ze heeft gezegd. nadat ik bij de gyn was geweest en had gezien dat het niet meer leefde kwam ik weer bij dat mens terrecht die gewoon weer een heel verhaal in het zweeds gaat ophangen. beetje geirriteerd heb ik toen, op mijn beste zweeds, laten weten dat ik er geen moer van begreep. waarop zei dus hetzelfde verhaal in vloeiend engels begint te vertellen. kon d´r wel wurgen. zat daar nou niet echt omdat ik het zo leuk vond
Hey Sam, als het jou wat gerust stelt zou ik gewoon bellen hoor ! Will, wel wazig dan inderdaad, dat ze het wel kan, maar gewoon vertikt. Ik hoop dat je een ander aan de lijn krijgt als je echt moet bellen. (Heb trouwens besloten om niet mee naar de winkel te gaan
En bruiloft is inderdaad heel bijzonder. Wij hebben er echt van genoten. We zijn om 9.30 getrouwd in besloten kring, daarna foto's gemaakt en toen taart gegeten en champagne gedronken. Daarna nog een keer foto's maken en rond 4u hadden we een bbq in onze eigen tuin met alle vrienden en om half 8 receptie en feest voor iedereen tot half 11 en toen zijn wij lekker met zijn 2 naar onze bruidssuite met jacuzzi vertrokken. Heerlijk !
OOOH...Dat is wel een leuk idee! (bruidssuite) Wij gaan 3 uur pas trouwen. Daarvoor foto's. Daarna koffie en taart met z'n 15-en.. (ooh ja, bruidstaart verzorgt mn vader) Daarna vanaf 8 uur feest in grote zaal! Ooh bedenk ik me nu; we hebben 2 honden, en ja dan wordt het niet gemakkelijk om weekendje weg te gaan. Wij gaan verder niet op huwelijksreis. Puur omdat mijn vriend die dagen niet heeft. Misschien later. Allemaal even bekijken. Ik durf niet te vliegen, dus dat wordt sowieso al helemaal niets.. HIHI.. Nou ja.. maar even bedenken!
Nou, zoals Will weet zijn we daarna op huwelijksreis geweest naar Scandinavie. Via Zweden en Finland naar de Noordkaap en toen door Noorwegen terug. Errug mooi! Met onze eigen auto zijn wij geweest, maar wij hadden idd wel onze vakantie gespaard, waardoor we 3 weken weg konden. Misschien kun je wel een weekendje naar een hotel, zodat je toch een even weg gevoel hebt. Wij zijn 3 dagen na het trouwen vertrokken, maar dan vergeet je je trouwen een beetje. Dus eigenlijk is het wel goed dat je dan niet weg bent.
Ja dat is waar.. Lijkt mij ook leuk zo'n rondreis met de auto.. Maar zou zomers ook kunnen natuurlijk.. HAHA als ik dan niet een beebje krijg natuurlijk!
JEP.. Heel erg maar heb zelfs al ff stiekem gekeken naar m'n vruchtbare daagjes.. Gelukkig mag ik nog een weekje rusten.. Dus ook al ff gekeken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn.Vind het een hele mooie datum.. 1 juli..HAHA.. Maar goed.. We sjogge it wol.. Ooh sorry..jullie zijn niet fries.. we zien het wel..
Nou weet ik ook niet zeker hoor! ben maar begonnen met de eerste dag van de miskraam. Maar goed.. Kan ook paar dagen later zijn natuurlijk.. Ook niet erg.. in juli hebben we nog geen verjaardagen, augustus en september ook niet hoor. pff moet ophouden.. Voel me helemaal niet zo happy dan het lijkt hoe ik hier zit te typen hoor!
Dan moet je er inderdaad mee ophouden als het niet gaat. Wij hebben elke maand verjaardagen, dus maakt mij niet uit, als het maar zo snel mogelijk is.
de gyn vertelde mij bij de ma dat ik moest tellen vanaf de dag dat ze het weg moesten halen. dat was dus de eerste dag van een nieuwe menstruatie. ik neem dus aan de dag waarop de miskraam begon. klopt dit wel helemaal? mijn cyclus was ook gelijk weer 28 dagen.
ik was (ben) ook weer vrij snel zwanger geraakt. (tja, wat ben ik nou eigenlijk) moest 2 menstruatie`s afwachten. daarna was het gelijk weer raak.
Will jij bent gewoon nog zwanger! Nou weet je wat het is.. DUBBEL! aan de ene kant erg verdrietig, aan de andere kant gaan we er gewoon weer tegen aan, aan de andere kant ben ik bang dat het nu wel lang gaat duren.. Dus van dat eerste en laatste moet ik gewoon vanaf..dan ben ik weer in evenwicht.. Ja ik heb maar gerekend vanaf zondag.. Toen is het ECHT begonnen..Krampen en stolsels..
Ik had het ook al vanaf zondagavond. Maar maandag pas dat de buikpijn supererg was en ook minder werd. Zal dus ook maar de maandag aanhouden dan. Vraag ik vanmiddag nog wel even aan de ha. Zoals al vermeld wordt gezegd dat je na mk juist eerder aantelt. Dat hoop ik dan maar.....