Hoop ik ook..maar zoals ik al zei.. niet te veel op focussen anders is de teleurstelling weer zo groot..
ja mijn kinderen wisten het al. ze zijn al wel wat ouder (12 en 9). ik heb ze er wel heel duidelijk bij verteld dat er ook van alles mis kan gaan net zoals de vorige keer. ze zijn gisteren ook niet zo geschrokken als de vorige keer.
ben even wezen plassen maar er is niets roods, roze of bruins te zien en ik voel helemaal niets. ja voel me vreselijk zenuwachtig, alsof ik examen moet doen. jeetje wat moet ik hier nou mee.
Dat is lief van hun! Jammer dat we niet zo een echo kunnen krijgen, dat dat altijd op afspraak moet. Zo afwachten steeds....
Ja idd Will, dat denk ik ook. Maar denk eerder dat er een bloedvaatje is gesprongen ofzo. Bloedverlies houdt in 50% kans op goede afloop!
toen ik van Amy zwanger was kreeg je bij die doos van prenatal een toeter. die moet je op je buik zetten dan kun je het hartje horen vanaf week.....dat weet ik ff niet meer. werd bloed nerveus van dat ding en mannetje maar met die toeter op mijn buik duwen ``misschien kan ik wat dichterbij komen´´. maar een echoapparaat mmm mischien niet eens zo gek.
ik loop steeds een berichtje achter. Nee geen stolsels, geen velletjes, geen klodders (lekker smerig) gewoon bloed meer tegen het waterige aan. jullie gaan me echt te snel meiden, ben al een jaartje ouder
HAHA.. ja.daar is meer op te zien dan t hartje zoeken..zou ik ook bloednerveus van worden. Al moet ik zeggen dat ik wel denk aan zo'n angelsound als ik weer zwanger ben..en dan wel 12 weken ben!
Geen idee, heb dat zelf dus denk ik niet gehad. Ach, ik krijg berichtjes ook met 2 tegelijk En ik heb gewoon niets beters te doen. Jij misschien wel. Wat is Angelsound?
ja volgens mij kunnen we sneller msnen..HOef ik ok niet 100x mn mailbox in. HAHA.. Geen idee wat je hebt voelen knappen.. Ik voelde niets knappen iig..
Hebben jullie ook msn dan? Ik in ieder geval wel. Zou idd makkelijker zijn. Maar misschien kan Will ons dan helemaal niet meer bijhouden