nee, ik heb ook niets beters te doen maar probeer steeds een eekhoorn weg te jagen dat beest zit steeds over het hout van het huis te krabben. en dat is een rot geluid. jaag hem steeds weg maar komt steeds terug, hij maakt er een spelletje van. tja als ik dan weer binnen kom zijn jullie alweer 2 verhalen verder.
Grappig apparaat, wist niet dat dat bestond. Klinkt heel verleidelijk....als het ook echt werkt. Vind wel dat Will dan ook msn moet hebben en willen, anders kan ze nog niet meepraten.
nee meiden ik ben er nog maar ga nu toch echt even wat te eten maken. kom aan het eind van de middag weer even terug. klets maar lekker via msn, heb ik ook nou ja mijn dochter maar krijg het niet open vast een teken dat ik er af moet blijven
Zit net even te googlen en er zijn vet veel mensen die meteen na mk weer zwanger zijn geworden. Nou laten we het hopen!
Ok. Letten we even op als je er weer bent. Ik weet niet of ik er dan ben omdat ik om half 3 naar ha moet en niet weet wanneer mijn vriend bezig is met mijn computer.
Ik ga zo ook even.. Honden worden vervelend. Wacht tot mijn vader mijn auto weer komt brengen. Dan gaan we even wandelen. Hij naar het naastgelegendorp waar mijn ouders wonen.. Loop ik even een stukje mee met onze apen! HAHA
Oki. Sam ik heb je mijn mailadres gemaild. klinkt grappig. Kijk maar of je me toe wilt voegen. Anders spreek ik jullie hier nog wel vanaaf of later op de middag.
Ja meiden jullie gaan te snel. Ik kan toch niet zoveel pagina's bij gaan lezen. En bij de huisarts vond ik het vervelend het inwendig onderzoek, is geen echo. Eerste keer zwanger in ronde 1 en tweede keer zwanger in ronde 6 en nu hopen dat het weer snel gebeurt. Alleen weet ik nu niet wanneer ik vruchtbaar ben dus ik ben vandaag maar weer begonnen met tempen misschien dat ik zo mijn ei weer vind en weet wanneer ik moet klussen. maar klussen doen we toch al. He meiden tot laterz. xxx Joyce
is al aangewerkt Jent. Ik ben dus vandaag bij ha geweest en die heeft niets gedaan. Ben nu naar gyn doorgestuurd voor echo. Ik neem aan dat ik daar niets van voel. Tja, wij klussen zo weinig, dat ik stiekem het klussen op mijn eisprong aanpas
Hier nog zo'n stel.. Niet echt klusgraag..Al moet ik zeggen dat sinds ik van de pil af ben (was dat nog niet zolang voordat ik zwanger werd..HAHA) ik aardig veel zin had.. DUSS... Manlief helemaal blij.. Maarja, dat kan 2 oorzaken hebben.. Geen hormonen en het goede doel natuurlijk.. HIHI..
Ik had inderdaad ook dat ik daarna meer zin kreeg. Helaas is bij mij ikke niet het probleem, maar manlief die niet zo'n klusser is.