Miskraam aan het krijgen...Hoe ging jouw miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sam8, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    poeh hee hier is veel gekletst! 't moet hier niet te druk worden hoor, dat is niet goed! :(

heb niet alles bij kunnen lezen want voel me niet zo lekker!

ik ben gister nog laat met spoed opgenomen in het ziekenhuis...
    van dinsdag op woensdag hele nacht krampen gehad die echt ontzettend veel pijn deden, heb zowat de hele nacht wakker gelegen, de dag daarna toch gaan werken met flink wat pijnstillers, maar later kwam het weer in alle hevigheid opzetten! wat bleek nou, de miskraam was bezig, maar wilde niet doorzetten... het vruchtje kwam niet los. ik ben nu gister avond laat gecuretteerd en heb de nacht in het ziekhuis door gebracht. ben nu weer thuis, rustig aan doen dus!

liefs rebbel

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pfff. Zware tijd dus achter de rug Rebbel. Wel fijn dat het nu weg is? (Klinkt misschien stom, maar moet er toch uit en scheelt meestal een hoop in de pijn) Nu nog verwerken en lichamelijk aansterken.
    Sterkte!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik ben wel opgelucht ja dat het nu weg is, baal er natuurlijk heel erg van dat het mis is gegaan, maar ik had zoveel pijn en je weet toch dat het niet meer goed kan komen... nu idd even herstellen!
    jij ook sterkte!

liefs rebbel

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh jeetje Rebbel.. nou idd maar even rustig aan!
    Je hoeft ook niet alles bij te lezen hoor.. Wendy en ik en Will waren meer wat aan het kletsen..

Dikke kus en knuffel van Sam

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meissie!

liefs rebbel

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wendy en ik zijn druk aan t msnen.. weet niet of je daar behoefte aan hebt? Stuur dan maar ff een pb'tje..voeg ik je toe!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    zal ik straks wel even doen, ben nu echt op ga even liggen!

liefs rebbel

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Doe dat maar..wij blijven er wel!

X Sam

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Is goed. Kan ik me voorstellen. Neem je tijd!

Knuffel, Wendy

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    gelukkig wwjc19, nee dat valt mee vond ik tenminste. Sinds ik van de pil af ben klussen wij wel vaker, want ik heb veel meer zin en nu wordt mijn man er af en toen wel eens gek van en ik moet zeggen ik houdt ook wel een soort van schema aan.

xxx Joyce

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    PFF.. Zat net even te lezen bij de mei-mama's..Maar dat moet ik geloof ik maar even niet meer doen :(.. Word er alleen maar depri van. Las ik over een goede echo.. Tuurlijk helemaal SUPER..Maar ja, hier niet.. Het ergste vind ik ook dat we straks weer op dat klote w8-bankje zitten en het allemaal weer afwachten is! PFFFF Niets voor SAM :S (het erge van de mk niet te vergeten natuurlijk:()

12. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    @rebbel: jeetje joh, best heftig! Neem je tijd om te herstellen en even bij te komen van alle gebeurtenissen..

De meimama's moeten we nu ook maar even niet meer lezen, daar heb je nix aan, wordt je alleen maar verdrietig van. Net zoals ik daar niet meer post, die meiden moeten lekker onbezorgd genieten en van onze verhalen worden ze alleen maar ongerust.

Bah ik wordt gek van dat maandverband, al jaren niet meer gebruikt, tampons vind ik veel handiger en hygienischer..

Leuk hè, trouwen, ik ben 2 jaar geleden getrouwd in het buitenland, met blote voeten op het strand. Met z'n tweetjes, maar iedereen wist ervan hoor. En bij terugkomst een knalfeest gegeven!

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik lees de mei-mama's ook niet meer. Kan ik op het moment niet hebben en zoals gezegd moeten zij maar lekker in hun roes blijven en zich niet te druk maken over al die verhalen van ons. Ik stop er ook maar mee.

Cool, trouwen in het buitenland. Lekker met zijn 2. Had ik ook wel gewild. Lekker met zijn 2 ertussenuit en dan daarna gewoon groot feest geven :) toppie!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Is er niemand? Heb beetje dippie...

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Schijnbaar niet. Ik ga wel naar bedje toe. Tot morgen..

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY Wendy,

Jij ook al een dipje gisteravond.. Me too.. Voelde ook weer flink beroerd. Maar vanochtend ben ik met goede zin opgestaan en hoop dat dat nu eens een dag volhoudt!

X Sam

17. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    gelukkig staat het weekend voor de deur, ik wil vooral leuke dingen doen met m'n mannetje.
    Kop op meiden, zie het positief: je kunt weer even een wijntje drinken, biefstuk eten en lekkere kaasjes... ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI Croky.. Nou ik ben dus niet 1 van de alcohol en biefstukjes..HAHA..Maar goed american filet gaat er wel in.. Heb vandaag ook een zeer positieve dag.. Kon het vanochtend vertellen zonder tranen... Bloedverlies is EINDELIJK bijna over.. JOEPIE.. Dus we gaan er weer voor! Live goed on!

(kan zijn dat ik me morgen heel anders voel, maar vandaag geniet ik er maar van!)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    live goes on.bedoelde ik:)

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    fijn dat het beter met je gaat meid! :D

hier gaat het eigenlijk wel ook redelijk, heb er niet heel erg veel last van moet ik zeggen, wat zeurderig gevoel, maar niks vergeleken bij die krampen! :confused: verlies ook bijna geen bloed nu.

ik moet zeggen dat ik het geestelijk nu vrij goed een plekje kan geven, we vinden het natuurlijk heel erg, maar nu hebben we eindelijk duidelijkheid, het is nu weg en nu kunnen we het afsluiten! we hebben er ook al wel naar toe kunnen leven in die onzekere weken... even alles laten herstellen en vanaf de volgende menstruatie mogen we het weer gaan proberen!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina