Miskraam aan het krijgen...Hoe ging jouw miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sam8, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo Rebbel! Het komt wel goed met ons!
    Dikke kus van SAM

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Goedemorgen.
    Hier ook weer een stuk beter. Hubbie net wakker gemaakt om te klussen. Had ik gewoon zin in :)
    Ik ga niet afwachten tot ik ongesteld ben geweest, we gaan gewoon zo door zoals we altijd gedaan hebben. Zou het dan snel zijn, jammer dan. Ik moet toch eerder naar gyn omdat ik te zwaar ben en dan zien ze dan wel hoe ver ik ben. Bovendien kan het volgens mij 5 dg na mk nog geen kwaad.
    En Croky, ik ben ook niet van de alcohol of rauw vlees en kaasjes mocht ik gelukkig toch al. (Degene die ik lekker vind zijn nl allemaal niet rauw)
    Morgen krijgen we bezoek van vrienden die een zoontje hebben van 1. Ik ben benieuwd hoe dat bij mij gaat vallen. Zij wisten nl nog niet eens dat ik zwanger was.

3. will

will Niet meer actief

ha meiden,
    ik ben vandaag nnar de gyn geweest. ik wist niet wat me overkwam. een heel klein mini mensje met een prachtig kloppend hartje. :confused:
    gyn vroeg zich af waarom ik me zo druk had gemaakt.
    lieve meiden, ik wens jullie heel veel succes en laat ons bij de mei-mama`s weten wanneer jullie mama worden. ik denk aan jullie en zal voor jullie duimen dat het snel weer raak mag zijn.

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Gefeliciteerd Will !

Ik zal het zo snel mogelijk bij de mei-mama's laten weten als ik weer zwanger ben. Geniet van je zwangerschap verder !

Groetjes, Wendy

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    SUPER WILL

GEFELICITEERD!
    IK ZEI HET TOCH?

JULLIE BLIJVEN OP DE HOOGTE..

DIKKE KUS VAN SAM!

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    wow er bestaan dus toch nog wonderen. Nou succes will in je zwangerschap verder. gefeliciteerd alsnog.

xxx Joyce nu mag je gaan genieten.

7. will

will Niet meer actief

dank jullie wel lieve meiden ;)

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    aaah will!
    wat super fijn voor jullie!
    gefeliciteerd!

liefs rebbel

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jeetje meiden, wat een hoop mei-mama's hier.
    Ik word er helemaal verdrietig van.
    Ik blijf altijd hier bij het miskraam topic schrijven. Maar het doet me zoveel pijn dat er zoveel meiden hier bij zijn gekomen.
    Gewoon veels te verdrietig.
    Heel veel sterkte meiden, ik denk aan jullie!

X Neia

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    @NEIA.

Lief dat je ons even gedag komt zeggen. Maar jij moet genieten meid! Niet van die enge dingen lezen! Met ons gaat het ook wel goed komen! Wij hebben nou eenmaal even pech. En zo te zien heb jij dat ook al genoeg meegemaakt! Ga lekker genieten! Jij wordt er verdrietig van naar onze zielige verhalen te luisteren, en wij worden verdrietig van het lezen van berichten over goede echo's (niet omdat we het jullie niet gunnen natuurlijk! Maar omdat we dat zelf ook graag wilden). Maar onze tijd komt nog wel!

Dikke knuffel van Sam en Geniet van je zwangeschap meid!

11. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Will gefeliciteerd! Super!

En alle andere meiden gelukkig ook wat positiever!

Zo, dan hebben we hopelijk met z'n allen toch een lekker weekend voor de boeg. Geniet....

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wij willen eigenlijk het liefst door gaan voor een kleintje, omdat de wens natuurlijk niet minder is geworden! wat doen jullie hier mee? bij mij is namelijk gezged dat het beter is je 1e menstruatie weer af te wachten, maar ik hoor hier veel verschillende verhalen over!

liefs rebbel

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Is mij inderdaad ook verteld, maar ik ga gewoon door :D

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ben alleen bang dat dan de kans op een 2e miskraam groter is?

liefs rebbel

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Nou, uit wat ik gelezen heb niet. Maar wel dat juist meer vrouwen na een miskraam sneller zwanger raken. En eerste ongi afwachten is volgens mij alleen maar omdat ze dan beter kunnen kijken hoever je bent. Een echte medische reden heb ik nog niet gevonden.

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke... ik heb dat namelijk wel ergens gehoord! heb jij een spontane miskraam gekregen of ben je gecuretteerd? daar schijnt namelijk ook nog verschil in te zitten...

liefs rebbel

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Quote als je hier kijkt bij miskraam:
    Het lichamelijk herstel na een spontane miskraam of een curettage is meestal vlot. Gedurende één tot twee weken bestaat vaak nog wat bloedverlies en bruinige afscheiding. Het is verstandig met gemeenschap (samenleving) te wachten tot het bloedverlies voorbij is. Hierna is het lichaam voldoende hersteld om weer opnieuw zwanger te worden. Het zwanger worden op zich wordt door een miskraam niet bemoeilijkt. Ook is het uit medisch oogpunt niet noodzakelijk een aantal maanden te wachten met opnieuw zwanger te worden.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke thanks meid! :D

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dus..We gaan er weer voor hoor!

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ga je het ook weer zsm proberen dan?
    Sam hier en ik in ieder geval wel.
    Bij mij was de tijd maar zo kort dat ik het wist, dat ik volgens mij ook minder te verwerken had, waardoor ik er nu alweer aan toe ben.

Deel Deze Pagina