Miskraam afwachten

Discussie in 'Miskraam' gestart door KleineLai, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je?

2. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg! Maar het is wel normaal om af en toe nog wat te bloeden toch? Sterkte!

3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Joh, wat verdrietig dat het mis is gegaan! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer een mooie test jn handen mag hebben!

Mijn miskraam met 8wkn kwam spontaan, maar op maandag heb ik toen erge krampen gehad en weeen en kwam alles eruit. Ik dacht toen ook klaar te zijn, maar die donderdag verloor ik tijdens het douchen een mega stolsel ter grote van een ei. Ik schrok me echt rot toen. Maar het hoorde er echt allemaal bij. Waarschijnlijk ben je zondag het vruchtje verloren, maar komt nu de rest van je baarmoederweefsel.
    Nogmaals sterkte!!

4. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Bij mij is het bloeden en de krampen minder geworden, nu als een normale ongesteldheid. Maar kan mij niet voorstellen dat dit het was, dus verwacht nog veel bloedverlies en hevige krampen. Ik vind het zo vervelend dat je niet weet wat je te wachten staat. Heb je altijd door dat je het vruchtje verliest? Ik hoor veel over dat je eerst een ‘plop’ voelt? Ik ben gisteren wat stolsels verloren, maar ik had dat pas door toen ik ze in de wc zag, heb ook niks opgevangen. Het vruchtje is 6.4 weken en 0.6 cm, dus wel heel klein. Weet niet hoe groot de vruchtzak is.

5. Mammielove

Neehoor! Ik dacht namelijk dat ik toen die maandag rond 12.30 het vruchtje was verloren. Ik moest de vk bellen als dat zo was, dus ik heb daarna gebeld. Ze vroeg of mn buik nu wat rustiger was enzo. Nou nee... dat werd alleen maar erger en van 14 tot 17 heb ik gewoon weeeen gevoeld. Dan was het dus toch t vruchtje niet zei ze...
    ik had alles opgevangen, maar kon er ook geen wijs uit worden wat wat was.

6. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aahh wat naar die weeën! En toen kwam het vruchtje dus een paar dagen later? Ik heb alleen maandag veel pijn gehad, maar goed te doen. Gisteren lichte krampen en vandaag voel ik helemaal niks. Maar kan dus weer opnieuw beginnen. Want ik heb denk ik echt niet het vruchtje verloren al. Ik wacht nog maar af.

7. Dikkiedik123

Dikkiedik123 Actief lid

4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    Ja het is denk ik wel normaal, vandaag is beter

8. Dikkiedik123

Dikkiedik123 Actief lid

4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    Ik heb inderdaad twee keer een plopje gevoeld, en daarna kwamen grote stolsels. De grootste was soort van even schrikken, was echt flink. Toen ik de verloskundige belde zei ze dat de vruchzak een handje vol is ongeveer.

9. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Hallo dames!
    Gisteravond eindelijk de pillen ingebracht. Ik vond het zo eng, ik was vooral bang dat ze niet zouden werken. Maar gelukkig kwam het na een uur op gang. Ik heb aardig wat stolsels verloren. Een vruchtzak of kindje heb ik niet kunnen herkennen, maar het meeste belandde ook in de wc. Verder viel het me erg mee. Ik had flink wat pijnstillers genomen, dus van de krampen had ik niet zo'n last. Het bloedverlies was even heftig, maar goed op te vangen. Wel vannacht wakker geworden van een flinke bloeding :), maar dat was het laatste. Het is nu al flink afgenomen. Ik hoop maar dat alles eruit is.

Vreemd genoeg voel ik me vandaag opgelucht en blij :| Eindelijk kan ik weer verder.

@KleineLai jeetje, weer bloedverlies... Zit je nu niet meer op te wachten. Anders even bellen of je een echo mag? Stel dat er nog wel wat zit dan kunnen ze je opnieuw pillen meegeven.

10. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Bij mij was het vruchtje ook zo'n 6 weken. Op de echo maandag bleek dat alles al aan het uiteenvallen was. Ik heb dus de afgelopen nacht/avond alleen stolsels gezien. Wel voelde ik de plop, helemaal in het begin. Geen idee overigens of dat de vruchtzak was. Ik zat op het toilet dus het was meteen weg.

Het is inderdaad heel vervelend dat je niet weet wat je kan verwachten of wanneer het klaar is. We kunnen alleen maar wachten en hopen dat het snel over is. Sterkte!

11. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Wat verdrietig, veel sterkte. Ik voelde me ook volop zwanger, kindje was al zeker 3 weken gestopt met groeien. Heel naar is dat. Wanneer begin je met de pillen?

12. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aahh thanks, dan kan ik me er een beetje een voorstelling van maken! Kan me voorstellen dat je schrikt dan ja! Heb vandaag wel weer meer bloedverlies en wat lichte krampen, maar kleine stolsels.

13. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Oh echt, dus het was helemaal niet meer intact. Wist niet eens dat dat ook kon! Ben benieuwd of ik ook nog zo’n plop ga voelen. Heb alleen bloedverlies met kleine stolsels en de krampen zijn nog goed te doen zonder paracetamol. Waren jouw stolsels wel groot? Voel je dat ook echt als dat eruit komt?

14. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Waarschijnlijk was het niet meer intact, het was al drie weken geleden gestopt met groeien. Op de echo was wel een dooierzak en vruchtzak te zien, maar de gynaecoloog zei dat die al 'vervormd waren. Kindje was niet echt te zien, een heel klein vlekje op de echo, maar dat was niet eens zeker.
    Het grootste stolsel was ongeveer een halve vuist. Die voel je eruit glijden, maar is verder niet pijnlijk. Ik weet niet of je al kinderen hebt? Ik vond het bloedverlies en stolsels erg lijken op wat je verliest de eerste twee dagen na de bevalling. Heb dus ook kraamverband gebruikt en vannacht geslapen op zo'n bevalmatje die ik nog had liggen :D Ideaal, het heeft mijn matras gered.

Hoe gaat het nu met je?

15. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aaah vandaar. Bij mij op de echo zag je wel nog het embryo, maar dat is inmiddels ook al 2 weken geleden. Ik verloor net een wat groter stolsel, voelde ik inderdaad eruit glijen haha. Ik heb een dochter ja en ik vind het ook al te vergelijken met wat je na de bevalling hebt qua stolsels! Het gaat nu goed. Bloedverlies is weer meer dan gisteren, maar niet te veel. En heb krampen, maar nog niet zo erg dat ik paracetamol nodig heb! Hoe gaat het nu met jou?

16. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    @Amy1989 Gaat eigenlijk wel goed vandaag, ik ben erg opgelucht dat het nu voorbij is. Tenminste, dat hoop ik. Het bloedverlies wordt nu telkens minder en geen stolsels meer. Maar misschien dat er later nog wat komt. Ik voel me ook niet meer zwanger, en dat is nu vooral fijn.
    Ik hoop dat jij er nu ook snel vanaf bent!

17. Mammielove

Ik weet dus niet wanneer ik het vruchtje verloren ben... of het toch die maandag was, of pas in de dagen daarna...
    sterkte hoor!!!

18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hoi meiden,

Ik zal even mijn verhaal jn het kort schrijven. Misschien hebben jullie er wat aan.
    Zaterdag en zondag (9 en 10 maart) de pillen ingebracht. Zaterdags begon ik na ruim een uur te bloeden. Gewoon zoals een menstruatie. Op za en zo wel stolseltjes verloren, maar niet extreem groot. Verder ook weinig buikpijn.
    Maandag op dinsdagnacht 18 en 19 maart, kreeg ik rond 00.00 (rug)weeën. Om de 1.5 a 2 uur verloor ik echt grote stolsels. Inderdaad dat plop gevoel. En ik vloeide ook erg veel. Dit heeft tot 7.00 in de ochtend geduurd. De dagen er na vloeide ik ook behoorlijk, maar met kleine stolseltjes en rode slijmerige draden. Sinds zaterdag vloei ik minimaal. Vooral bij afvegen nog helderrood bloed.

Ik hoop dat jullie snel het ergste gehad hebben en dat jullie lijf schoon is binnenkort. Heb zelf maandag een controle echo. Ook hoop ik dat het nabloeden niet al te lang duurt. Vind het toch best confronterend allemaal. Wil mijn lijf terug, een menstruatie kijken en even rust. Ja.. vooral rust.

19. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg! Snap de opluchting :)

Ik had gisterenavond enorme weeën, echt net als bij mijn bevalling. Deed zo’n zeer. Heb wel 4 keer onder de douche gestaan gisteren. Ik heb veel stolsels verloren. Maar niet mega groot net als een ei wat ik wel eens lees. Sommigen opgevangen en sommigen in de wc al verloren. Wie weet zat daar de vruchtzak bij, want die heb ik niet herkend. Misschien stukjes ervan gezien, maar zeker niet de hele. Of het moet nog komen. Rond middernacht gingen de weeën weg en heb ik heerlijk geslapen. Zelfs mijn dochtertje sliep de hele nacht door terwijl ze dit nooit doet haha! Ik heb vannacht niet veel bloed verloren. Nu bloed ik nog veel, maar niet te veel. En geen grote stolsels net als gisteren. De pijn is niet weg, die nam net weer een beetje toe. Maar niet net zoals die weeën van gisteren. Het is nu een menstruatiegevoel. Ik ben bang dat er nog wat gaat komen omdat ik geen hele vruchtzak heb gezien. Ben nog het meest bang dat ik alsnog een curettage moet. Het is maar weer afwachten hoe het vandaag verloopt. Pff, wel heftig he zo’n miskraam?

20. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Thanks! Ahh ja, jij hebt het dus ook niet herkend. Ik had gisteren veel weeën en veel stolsels verloren, maar ook geen vruchtje of vruchtzak gezien. Ben erg benieuwd of dit het was of dat er nog meer komt.

Deel Deze Pagina