Miskraam afwachten

Discussie in 'Miskraam' gestart door KleineLai, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aaah jeetje, dat is ook naar zeg! Dan ben je geen eens thuis :( Shit, bij jou dus ook wat blijven zitten. Bij mij zit er ook nog restweefsel en moet een volgende menstruatie afwachten. Als het niet mee komt, had de gynaecoloog het over pillen. Hopen dat het allemaal vanzelf komt nog bij ons! Wat duurt het lang he.. Heb jij nog bloedverlies? Ik verloor vorige week donderdag het vruchtje, daarna nog als een hevige menstruatie en zondag werd het minder. Nu vaak de hele tijd niks en soms wat krampen en dan komt er een beetje bloed. Kan niet wachten tot ik ongesteld ben haha

2. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hoop dat jullie menstruatie snel komt dames! Hier nu al een maand bezig en as maandag curettage. Ook omdat er weefsel blijft zitten en ik zo nog steeds bloed verlies.

3. martine1982000

martine1982000 Actief lid

1 jan 2019
    107
    26
    28
    Vrouw
    Zorgondersteuner
    Houten
    Heel veel sterkte mocht het mis gaan.
    Bij mij begon het met bruin bloed verlies. Elke keer een beetje. Dan was het even weg en kwam het weer. Gek werdt ik er van. Echo's gekregen. Niks op te zien. Hcg laten prikken en daar zagen we op dat het daalde. Dus was een miskraam. Heeft 2 weken geduurd. Toen kreeg ik provera. Daarna was het goed en wel allemaal uit me lichaam. Daarna meteen een tp gehad en daar ben ik nu 5 weken zwanger van

4. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Pfff... een paar dagen heel weinig bruin bloedverlies gehad. Dacht er vanaf te zijn. En vandaag, weer een stolsel en meer bloedverlies. Hoop dat dit het laatste is. Gelukkig over een paar dagen een controle-echo.

Ik lees net al jullie verhalen. Wat een ontzettend lange nasleep kan een miskraam hebben! Laten we hopen/duimen dat het einde nu bijna en zicht is. En dan hopelijk snel weer een mooie cyclus!

5. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja die nasleep is vreselijk. Ik kreeg op 24 jan een slechte echo en uiteindelijk 11 maart curretage. Zolang ben ik tussentijds bezig geweest (ook deels eigrn wens om even te wachten in de hoop dat t lichaam t zelf zou oppakken).

6. Dikkiedik123

Dikkiedik123 Actief lid

4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    @mimi1988 sterkte vandaag! Hopelijk valt het mee!

7. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    @mimi1988 Heel veel sterkte vandaag! Hoop dat het allemaal een beetje meevalt!

@Bloeme Hoop ook voor je dat dat het laatste was! Wanneer heb je de controle-echo? Sterkte!

Ik heb echt nergens last van. Geen bloedverlies, soms een heel klein beetje bruin. Nu hopen dat ik snel ongesteld word en al het restweefsel meekomt!

8. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Bedank @Amy1989! Fijn dat je bijna geen bloedverlies meer hebt. De echo was gelukkig goed, alles is er uit:). De baarmoeder is nog wel rommelig, met stolseltjes enzo. Maar verder prima in orde. De gynaecologe verwacht wel dat ik nog een tijdje licht bloedverlies zal hebben. Waarschijnlijk tot de volgende menstruatie. Ik wacht weer af. Wat ik heel bijzonder vond: er groeit alweer een eitje. Volgende week heb ik mogelijk een eisprong :thumup:

Maar voorlopig ben ik nog niet toe aan een nieuwe zwangerschap, en mijn man ook niet. Eerst de afgelopen maand een plek geven.

9. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat fijn!! Wat een opluchting zeg! :) En yes, een nieuw ei! Betekent dat je cyclus ook al gelijk op gang komt! Mijn gynaecoloog dacht ook al een ei te zien. Maar ik lees overal dat dat niet kan met restweefsel wat ik heb. Ik heb ook nog geen haast met een nieuwe zwangerschap. Eerst maar weer eens mijn cyclus terug en er moet natuurlijk nog wat uit bij mij.

10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Curettage is meegevallen. Heb nog wel last van de narcose: moe en duf.
    Hoop dat het bloeden snel stopt. Komende ronde gaan we er niet gericht voor. Denk dat mijn lijf eerst moet herstellen. En gebeurt het toch, ja dan is het natuurlijk mooi meegenomen (als het goed blijft gaan). De ronde daarna weer met ovutesten aan de gang.

11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    Dag meiden,
    Ik ben tijdje niet online geweest vanwege verhuizing en de confrontatie van vrouwen wiens zwangerschappen wel goed gaan.

Hier is het bloeden nog steeds niet gestopt. Sterker nog, ik ben gisteren zoveel bloed en stolsels verloren dat ik op het punt stond om langs de EH te rijden. Gelukkig nam het toen weer af.

Volgende week heb ik een afspraak staan bij de gyn voor controle. Ik denk zelf dat mijn baarmoeder nog steeds niet schoon is. Dat wordt dan denk ik een curretage waar ik echt bang voor ben..

Wat een gedoe he? :(

Sterkte en knuffels voor alle meiden hier!

12. Dikkiedik123

Dikkiedik123 Actief lid

4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    Fijn dat het meegevallen is! Hopelijk herstelt alles zich snel

13. Dikkiedik123

Dikkiedik123 Actief lid

4 feb 2019
    427
    338
    63
    Vrouw
    Hè bah ook nog niet klaar. Ik verlies ook nog steeds bruin. Morgen de controle echo.

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Logisch. Die confrontatie is ook niet leuk! Hier uiteindelijk ook een curettage gehad gisteren. Was heel bang, maar viel me echt mee. Bloedverlies is al stuk minder als voor de curettage. Alleen last van de narcose: vermoeidheid etc.
    Kan je je echo niet vervroegen? Voor je aan de beurt ben voor een curettage ben je ook zo 1 of 2 wenen verder

15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    We hebben de afspraak vervroegt naar donderdagochtend. Mocht ik pijn krijgen of weer heel veel verliezen dan moet ik gewoon naar de EH zei de gyn.

Vond je het moeilijk om zeg maar met je benen wijd onder narcose te zijn? Wetende dat ze naar binnen gaan met instrumenten en weet ik het?
    Ik vind het eng om me daaraan over te moeten geven, niet wetende wat ze met me doen terwijl ik KO lig. Geen grenzen kunnen aangeven of iets ....

16. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    @KleineLai Ik lag gewoon toen ik onder narcose ging, hoefde dus niet met benen wijd ect onder narcose gaan!

17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ze legden bij gisteren alles keurig netjes uit voor ik onder narcose ging. De OK is koud en ik heb het al snel koud van mijzelf. Kreeg eerst nog een extra deken van ze. Na de uitleg deden ze het zuurstofmasker op mijn gezicht, spoten ze slaapmiddel in minn infuus en weg was ik. Ik zei nog tegen de anesthesist: daar ga ik.. en ineens was ik weer wakker op de uitslaapkamer. Daar vertelde de man heel rustig wat ze gedaan hadden. Later kwam de arts ook nog even langs.

18. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja dat had ik ook, je mist een heel stuk.

@KleineLai als je onder narcose gaat lig je gewoon plat. Ze zijn heel geruststellend en aardig dus ik ging echt met een goed gevoel de ingreep in. Van tevoren had ik ook moeite met me daaraan overgeven maar eenmaal daar had ik alle vetrouwen door hun manier van doen. En erna was er echt een last van mn schouders gevallen.

19. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Wat naar dat je nog steeds bloed verliest! En die confrontatie, ik heb het er ook nog moeilijk mee. Wat als.....die gedachten achtervolgen me.
    Ik ben nu 2 weken verder sinds de miskraam op gang kwam en ook nog steeds bloedverlies. Maar toch wel een goede echo gehad, het duurt gewoon even voor de baarmoeder leeg is. Hopelijk is dat bij jou ook het geval. Ik snap dat je opziet tegen een curratage, veel sterkte!

20. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Gelukkig dat het meeviel! Hopelijk nu snel een mooie cyclus.

Ik gooi er morgen weer een zwangerschapstestje tegen aan. Vorige week was de test nog een knaller. Ben heel benieuwd of het al minder wordt. Ook omdat er dus al een eitje groeit.

Deel Deze Pagina