herkennen jullie deze klacht?

Discussion in 'Miskraam' started by cherry blossom, Mar 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

sorry kom ik weer aan.... maar omdat het zondag is en ik niet gelijk naar de huisartsenpost wil gaan..
    heb vandaag een ontzettend opgeblazen gevoel... alsof ik moet poepen. En als ik dan probeer hoef ik niet maar als ik druk of pers dan doet het helemaal zeer.. echte steken onderin mn buik. Dit is toch niet normaal? morgen moet ik naar de huisarts om die brief van het ziekenhuis te brengen of ik ga dan.. of ik bel zo het de afd. in het ziekenhuis even op... Gelijk even vragen van die verhoging die ik snachts heb.. herkennen jullie dit na een curretage? maak me best wel zorgen...die verhoging vraag ik zowieso na.. maar die had ik ook voor de ingreep al...dus kan ook griep wezen.

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Hoi,
    Ik heb er gelukkig geen last van gehad. Maar volgens mij stond er in de folder dat je het zkh moest bellen bij verhoging. Heb je geen folder meegekregen waar dat in staat?
    Anders zou ik gewoon even het zkh bellen voor info. Heb ik ook de zondag na de curretage gedaan i.v.m. bloedproppen.

Sterkte...liedje

3. Veronique79

Veronique79 Niet meer actief

Dat drukkende gevoel in je buik is waarschijnlijk het gevolg van vrij vocht in je buik. Ik herken dat van toen ik een bbz had, toen had ik vrij veel bloed in mijn buik. Als er vocht (bv bloed) in je buik zit, verzameld zich dat vaak in de holte van Douglas. En dat geeft druk op je rectum, met als gevolg een gevoel van aandrang.

Ik zou zeker even de huisarts of het ziekenhuis bellen, vooral als je ook pijn in je schouders hebt of krijgt. Dat klinkt misschien vreemd, maar vrij vocht in je buik kan je middenrif gaan irriteren en dat geeft pijn in je schouders/nek.
    Sterkte ermee.

4. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

heb huisartsenpost gebeld die zei dat het ook mn darmen konden zijn die wat minder hun werk doen na die narcose.. morge ga ik mn klachten bij de huisarts voorleggen.. thnx!!

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    na mijn keizersnee moesten mijn darmen ook weer helemaal op gang komen, met heel veel pijn en vooral veel gas...erg charmant was dat...

Share This Page