miskraam augustus 2011

Discussie in 'Miskraam' gestart door HVN2013, 3 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

#1 HVN2013, 3 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2011
    hallo allemaal,

ik ben gisteren (2 augustus) bij de huisarts geweest en ik heb bijna zeker een miskraam gehad... Ik was ongeveer 5 weken zwanger. Toen ik het hoorde bij de dokter moest ik heel erg huilen en ik kon niet meer stoppen en ik moest gewoon weer gaan wewrken, ppfff.... Gelukkig was mijn vriend erbij en kon hij me troosten. Ookal was ik nog maar 5 weken zwanger, het voelt voor mij echt of mijn kind dood is :(

Ik had vanaf maandag 1 augustus heel licht bruin bloedverlies. Dinsdag 2 augustus kwam er meer en werd het helder rood bloed... Ik weet gewoon niet hoe ik ermee om moet gaan en ik voel me zo ongelukkig. Volgende week moet ik weer terug naar de dokter want dan moet ik vertellen hoeveel bloed ik nog verloren ben en aan de hand van die gegevens bepaald hij denk ik of het kind (vruchtje) er al uit is of niet.

Weet iemand wanneer we weer mogen proberen zwanger te worden?

Groetjes

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meis,
    Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad :( Ik weet helaas hoe het voelt en vele met ons :(
    Als alles er goed afkomt dan kun je in principe weer zwanger worden. Ons hebben ze aangeraden om een maandje te wachten zodat het makkelijker te bepalen is bij een volgende zwangerschap hoelang ik zwanger ben. Het kan ook zijn dat ze je aanraden een menstruatie af te wachten omdat er als er dan nog wat kan zitten het er met de menstruatie wel uitkomt. Laat eerst alles maar ff over je heen komen.
    Veel sterkte meis!

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik herken je gevoel helemaal. Het zal ook nog wel even zo blijven, maar geloof me, het verdriet wordt minder. Nou ja minder... Draaglijker ofzo. Ik kan er nog steeds heel erg om huilen en het is morgen al weer 3 maanden geleden.

Ik mocht het meteen weer proberen. Zodra ik zelf ingesteld werd mocht ik weer hormonen spuiten.

Bij mij was het met zo'n 7 weken een "zakje". Wittig. Daardoor wist ik dat het eruit was. Als je niet wilt wachten tot het uit zichzelf komt, jun je ook om Cytotec vragen. Dat brengt het (meestal) op gang. Ik vond het heftig, maar wilde het "zelf" doen.

Let op jezelf meid. Het is normaal om verdrietig te zijn, ook al was het nog maar zo klein.

4. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Jeetje meid,
    Ik leef met je mee.
    Hier afgelopen weekend ook miskraam gehad.
    Geef het even de tijd en laat je emoties lekker de vrije loop en praat erover met je naasten.

Ons werd verteld dat we direct weer mochten beginnen als we daar aan toe zijn.

Sterkte meid.
    Liefs Princess79

Deel Deze Pagina