Hallo lieve meiden, Ik heb vrijdag te horen gekregen dat ik helaas een miskraam heb gehad, ! ik was nog heel pril 5 weekjes, Maar toch doet het zeer.! Mijn vriend en ik willen zo graag een kleine en eindelijk had ik een positieve zwangerschapstest ons geluk kon niet meer op, na een weekje kreeg ik onwijse buikpijn die echt niet uit tehouden was! en daarna helaas een flinke bloeding erachteraan. ik gelijk de verloskundige gebeld en kreeg te horen dat het een vervroegde miskraam was,! nu loopt dat gewoon over in een menstruatie en is het nogal vreemd, de ene dag bloed ik bijna niet terwijl de dag daarna weer heel heftig kan zijn,! ik moet nu afwachten wanneer het bloedde stopt en dan voor de zekerheid nog een test doen, ! mijn gevoel zegt dat die natuurlijk gewoon hartstikke negatief zal zijn en dat doet zeer om het dan nog is bevestigd te krijgen.! we gaan natuurlijk gewoon door om zwanger te worden, maar hoe pril het ook is, het doet altijd zeer te weten dat je je kleintje bent verloren, Zijn er meer dames die te maken hebben gehad met een vervroegde miskraam en was bij jullie het bloedde ook zo vreemd? Liefs
Ja, dat is normaal, dat het bloeden zo verloopt. Het loopt trouwens NIET over in een menstruatie, dat vloeien is gewoon de miskraam en het schoonmaken van je baarmoeder dus Houd er rekening mee dat als je stopt met vloeien, je nog wel een positieve test kunt hebben: afhankelijk van hoe hoog je HCG al was en hoe snel of langzaam jouw lijf dat afbreekt, kan het soms nogal even duren voor alle HCG weer uit je lijf is. Bij een vroege miskraam is dat meestal wel heel snel, maar soms ook niet. Sterkte!
Idd is dat normaal...je mag ook geen tampons gebruiken ivm infectiekans. Vaak is het zo dat als je het vruchtje bent verloren het bloeden minder word, te vergelijken met een menstruatie. Sterkte met de verwerking van deze tegenslag.
Hoi Hoi, ik heb donderdag een VMK gehad. Ik was toch 5 weken en 3 dagen zwanger geweest Echt heel treurig. Ik zal even kort mijn verhaaltje doen over hoe het bij mij verliep. Misschien heb je er wat aan Vorige week zaterdag mijn laatste kruitvat test gedaan, ik was namelijk een schilderijtje aan het maken waar ik mijn test in wilde verwerken. Dus ik hoopte op een knaltest, maar hij was NET iets donkerder dan van de week ervoor. Wat ik eigenlijk al een beetje gek vond, maar toch verder geen aandacht aan gegeven. Achteraf viel alles op zijn plaats. Maar goed, maandag t/m woensdag naar Disneyland geweest. Veel gelopen en klein beetje steken, alsof het vruchtje een naald had om me mee te prikken. Maar ook niet heel vervelend. Ik dacht dat het gewoon een zwangerschapskwaaltje was. Ik vond het eigenlijk wel leuk om een franse zwangerschapstest te doen, een Clearblue met indicator. Dus die gekocht daar en meteen gedaan. Ik had nog niet veel gedronken, maar goed ik was al 5 weken en 3 dagen (volgens de Clearbue zou dat dan 3w3d zijn) dus ik ging er dan wel vanuit dat er genoeg HCG in mijn urine zou zitten inmiddels. Na een poos wachten gaf hij zwanger aan (in het frans dat 'enceinte') eigenlijk alleen maar een formaliteit want ik wist dat ik zwanger was Maar toen de indicator aangaf 1-2 vond ik dat wel erg gek!! Maakte ik dan maar zo weinig HCG aan??!? Op 2 september ook een test gedaan en die gaf ook 1-2 aan. En we waren nu 1,5 week verder!! Dus zou 3+ of misschien nog NET 2-3 aan moeten geven. Ik heb de hele dag in Disney met een vreemd gevoel gelopen. Nog wel proberen te genieten en vaak naar de wc om te kijken of alles nog goed zat. Soms leek ik een klein beetje donker gele afscheiding te hebben, kan het nog geen bruin noemen. Maar ik dacht gewoon dat dat kwam door al dat lopen. Woensdagmorgen kwam de mevrouw van Moeders voor Moeders. Die ging ook weer testen. Ik vond het best spannend ... negatief!!?? Nog maar een test ... weer negatief?!?! Wat gek?? Ik was hier zooo bang voor! Ik moest de verloskundige bellen en kijken wat zij zou adviseren. Ze kon me niet inschrijven met deze uitslag. Ik bellen en ze zouden me in de middag terug bellen, de verloskundige was er zelf niet. Ik ging toen naar de wc (10.30) en ik zag bloed. Dit was de bevestiging Meteen ML geroepen en samen hebben we een potje lopen janken op de wc :'( Ik vond het echt zoooo erg. Had het net aan iedereen verteld omdat ik er deze keer zo zeker over was dat het goed zat. Het bloedverlies was niet echt super veel, ik denk wel iets meer dan een ongesteldheid, maar dan dikker en slijmiger. Dit had ik bij mijn eerste vmk ook. Ik ben terug in bed gaan liggen om het allemaal een beetje te laten bezinken. Paar keer naar de wc geweest en steeds dat slijmbloed. Zo rond 14.00 weer naar de wc en ik keek in het papiertje en ik zag een gekke sliert. Dit was dus ons kleine friemeltje. Ik had het nog even in een glas met water gedaan om te kijken, maar weinig aan te zien. Het was er dus uitgekomen. Zo snel al!?!?! Daarna nog 2 dagen een beetje bloedverlies gehad. De 4de dag (gisteren) alleen een klein beetje bruin. Maar alleen met afvegen. Weet niet wat me nog te wachten staat. Dat zien we nog wel. Woensdag gaan ze een inwendige echo doen. Ik hoop echt dat alles goed is en dat we 'verder' kunnen. We willen zo graag een kindje!! Net als bij mijn eerste vmk vind ik dat ik minder heb gebloed dan tijdens een menstruatie. Weet niet of dat goed is. Ik ga dat woensdag wel vragen. Vind het vreemd. Ik hoop dat jij het ook snel een plekje kan geven en dat je snel zwanger bent!! Sterkte!! Groetjes Marjolein