Miskraam bezig terwijl hartje klopt?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nijntje01, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje meid, je hebt precies hetzelfde meegemaakt als ik. Alsof mijn verhaal er stond. Wat ontzettend k u t, 2 weken geleden was mijn oorspronkelijk uitgerekende datum, poeh dat was even moeilijk. Het heeft voor mij erg lang geduurd voordat ik erover heen was, het gevoel is nu minder. Mijn zwangerschap gaat nu ook goed gelukkig (3e ronde weer zwanger), de stress is een stuk minder.
    Hopelijk kun je het een plekje geven, hoewel je het misschien wel moeilijk gaat vinden.
    Je bent meen ik de eerste 6 maanden erna nog verhoogd vruchtbaar geloof ik....zal uiteindelijk bij iedereen anders zijn.

Veel sterkte meid, is niet niks!!

2. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Heel veel sterkte! Vruchtbaarder na mk, weet ik niet, dat zal bij iedereen anders zijn denk ik. Mijn gyn zei dat wanneer de bloeding is gestopt je er weer voor mag gaan.

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Nijntje,
    Allereerst wat ontzettend naar voor je dat je je kindje bent verloren. Helaas spreek ik uit ervaring en weet ik dat het een heftige tijd is.
    Wij zijn ons kindje met 8 weken verloren. Mijn gyn zei ook dat het beter is een maandje te wachten. Ten eerste omdat je nu niet weet wanneer je in je vruchtbare dagen zit en ten tweede omdat het goed is je lichaam even tijd te geven te herstellen. Het hormoon is immers niet direct je lichaam uit. Ook geestelijk moet je het even een plekje geven denk ik, maar dan spreek ik voor mezelf. Ik ga er vanuit dat ik wel weer zwanger zal worden, al is de hoop na 2,5 jaar toch wel met vlagen minder. Je bent gewoon onzeker. Meid ik hoop snel weer op goed nieuws voor je.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oh ja ik had trouwens het hartje ook net zien kloppen. De gyn zag wel dat het een tikje klein was ( het kindje) achteraf was dat een voorteken...

Deel Deze Pagina