bruinverlies 2 weken na curretage: ei?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door tiepetje, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gister en eergister ineens veel bruinverlies met wat sliertjes (sorry). Zwangerschapstest gister negatief, ovulatietest gister positief. Ben 2 weken geleden gecurreteerd. Het bruinverlies is nu gestopt. ZOu dit mijn ei geweest zijn?

2. nooatje

nooatje Niet meer actief

hey tiepetje, we zitten idd in hetzelfde schuitje. Ik heb geen idee of het je ei is geweest, lijkt me wel. Hoelang heb jij bloedverlies gehad na je curretage? Als je nog bloedverlies hebt krijg je dan ook nog geen eisprong? Lastig dit he! Liefs noaatje

3. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja we gaan gelijk op !
    Ik heb geen hcg meer in mijn lijf en heb na de curretage maar 1 dagje bloedverlies gehad. Daarna alleen een pietsie bruin.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

je cyclus kan in de war zijn door je curretage hoor....zou eerder ervanuit gaan dat je ongi wordt dan een ei?

5. nooatje

nooatje Niet meer actief

1 dag maar bloedverlies jeetje hier nu een week en best veel ook.:(
    Snap er eigenlijk helemaal niks meer van hoe het nu verder moet met die cyclus??!!:( Jij wel?

6. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ik heb morgen de curretage en heb alvast ovulatietesten gekocht om m'n ei op te speuren...wil graag toch een beetje weten hoe en wat(voor zover dat mogelijk is dan..._

7. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja was maar 1,5 dag. heel gek. En ovulatietest positief.
    Nou ja ik wacht maaar af... ik wil toch eerst ect ingi zijn geweest voor we er weer voor gaan. volgende week controle bij de Gyn misschien kan hij er wat van zeggen..

8. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Als je ovulatietest positief was zal het toch echt je ei geweest zijn denk ik!Wel mooi dat het snel op gang komt dan.Dan zul je over een week of 2 wel ongesteld worden.Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat!

Deel Deze Pagina