Hallo, Graag kom ik in contact met meiden die dit jaar een Mola zwangerschap hebben gehad en daar met mij over willen praten. Eind aug heb ik een echo gehad en die was niet goed. Begin sept een curettage ondergaan en het weefsel is onderzocht en bleek een mola te zijn. Nu elke week bloed prikken in de hoop dat de HCG waarde omlaag gaat. Ik denk dat ik het prettig vind om met andere in contact te komen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe ze daar mee om zijn gegaan. Vind het om dit moment een lastige periode, de onzekerheid, het wachten en het niet zwanger mogen worden.. Rianne
Hi Rianne, Je kunt meeschrijven in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/537207-hcg-waarden-na-partiele-mola-zwangerschap.html Veel sterkte!
Hey Rianne, Ik heb een partiele mola gehad, eind juni curettage ondergaan. Ik heb een paar weken geleden het topic geopend dat elf ook noemt. Heel veel sterkte! Hoe is je waarde nu? Ik sta ook nog steeds niet op 0 na 14 weken.. Weet hoe zwaar en verwarrend het allemaal is!