hysteroscopie

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miron, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    In maart heb ik mijn 2e miskraam gehad. Bij de controle bleek dat er nog iets in mijn baarmoeder zat. Nu bij de 2e controle na mijn menstruatie zat het er nog steeds.

Nu heb ik morgen vroeg een hysteroscopie om te kijken wat er nu precies nog zit.

Nou zie ik niet heel erg op tegen de behandeling ik baal er meer van dat ik nu nog steeds niet verder kan.

heeft er hier iemand ook een hysteroscopie gehad en hoe heb jij dat ervaren?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat vervelend, dat heb ik ook gehad. Krijg je een hystero onder plaatselijke verdoving? Het is geen grote ingreep, normaal gesproken. Bij mij hebben ze gekeken en toen meteen ook de rest verwijderd. Ik heb niet veel bloedverlies gehad na afloop en was snel weer op de been...

Sterkte!

Suus

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er 2 gehad, vorige week de laatste.

Bij de eerste heb ik 1 tablet Naproxen 500 geslikt. Deze hysteroscopie was pijnloos tijdens en na het onderzoek. Na afloop een heel klein beetje bloedverlies dezelfde dag.

Bij de tweede heb ik een avond van tevoren en een uur van tevoren 1 tablet Naproxen 500 geslikt. Deze hysteroscopie was minder fijn, ik voelde een ongemakkelijke druk. Enkele dagen daarna nog een zwaar, ongemakkelijk gevoel en bruinverlies.

Maar het is heel goed te doen hoor. Bij mij tenminste, echt pijn heb ik niet geleden. Hooguit was de laatste hysteroscopie onaangenaam.

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb er 3 gehad. De eerste was een beetje vervelend. Maar dit was vooral doordat ik steeds moest huilen, omdat ik zo bang was. Er werden ook verklevingen doorgeknipt, waardoor ik een tijdje gevloeid heb. De tweede was onder algeheel. Dit omdat er ook een laprascopie gedaan werd.
    De laatste was ook weer zo. Fluitje van een cent!

Hopelijk valt t je mee en zijn de problemen snel opgelost!

5. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik weet van mezelf dat ik een vrij hoge pijngrens heb.

heb nu 2 tabletten naproxen liggen. ik moet er eentje 2 uur voor de behandeling in nemen en de andere 6 uur na de behandeling.

Ik ben ook wel benieuwd wat er nu zit of het een vleesboompje is of rest weefsel.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik slikte altijd 's ochtends 2 Naprox 400, en dan een uur van tevoren nog 2. Dat werkte wel.

Hoop dat ze het makkelijk kunnen weghalen, dat wat er zit. Vraag van tevoren of ze voorzichtig willen zijn met wegbranden, daar kun je littekenweefsel/verklevingen aan overhouden. (Is bij mij gebeurd.)

Suus

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    zal ik zeker doen.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hou je haaks Miron. Ik duim voor je dat je na morgen van dit gelazer af bent!

Suus

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Het viel gelukkig allemaal mee. Het was wel gevoelig maar goed te doen. en als het goed is was het alleen maar wat verdikt baarmoeder slijmvlies. Hier hebben ze wat weefsel van weg genomen en over 2 weken krijg ik daar nog de uitslag van.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

O dus toch geen rest? Wat apart... Maar beter!

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nee geen rest. Maar dat zeiden ze al bij de echo dat ze niet wisten wat het kon zijn. Het kon rest zijn maar ook een vleesboom om het zeker te zijn dus een hysteroscopie om het zeker te weten.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Maar het is dus geen van beiden? Da's toch maf...

Deel Deze Pagina