Hoi ik vraag me af wat je verliest bij een miskraam van 5 a 6 weken ik hoor hier soms dat het in totaal de grote van een tennisbal is is dat zo wie heeft hier ervaring mee ?
dat verschilt... Je hoeft niet eens wat te verliezen... of te merken dat je iets verliest... Het kan ook door het lichaam worden opgenomen... Ben je al wat verloren?
Ondertussen al een week bloedverlies. De eerste dagen klonters en wat meer bloedverlies en nu het gevoel alsof ik ongesteld ben. Niks "groots" kunnen ontdekken....ik denk wel dat het bij iedereen anders is.
Bij 5 tot 6 weken is de kans het grootst dat je een iets heftigere menstruatie hebt... Dus het best kan je daar vanuit gaan...
de termijn die jij aangeeft lijkt nog het meest op een iets heftiger menstruatie. als men al spreekt over een tennisbal mag je er wel van uit gaan dat dat nogal overdreven is, en dat de zwangerschapsduur ook veel langer is geweest, maar met 5-6 wkn toch echt geen tennisbal meis.
Bij 5-6 weken heb ik zelf nog nooit iets gezien. Een 'iets' heftigere menstruatie wil ik het trouwens absoluut niet noemen Ik vond het daar zeker niet mee te vergelijken, terwijl mijn menstruaties normaal geen pretje zijn. Veel meer buik- en rugkrampen en meer bloedverlies met stolsels en baarmoederslijmvlies. Tweemaal heb ik een vruchtzakje verloren bij 6,5-7 weken en deze waren qua grootte allebei passend bij het termijn en ongeveer zo groot als een pingpongbal. Echt iets heel groots zul je niet verliezen of het moet een stolsel zijn, maar je hebt ook kans dat je het niet meer herkent. Sterkte ermee.
Volgens mijn gyneacoloog kan je lichaam een vruchtzakje niet opnemen , waarschijnlijk heb je dan het vruchtzakje zoals Trees zegt niet herkend , omdat het al snel op een stolsel lijkt ... Sterkte ermee ,kknnuuffff
bij de 5 weken is het vruchtzakje net een centimeter ( als het dat al is op die termijn) en een eventueel vruchtje is bij 6 weken pas 4 milimeter, dus het is denk ik nooit veel wat je kan verliezen
Hoi heb zelf met 5 weken een miskraam gehad (2wkn geleden), dit ging gepaard met hevige menstruatie, maar verder niets, geen klonten, slijm of andere dingen. Mijn arts vertelde dat het vruchtje nog zo klein is dat je het tot een week of 8 meestal niet eens terug vindt. succes