Beste dames, Ik ben 2 weken zwanger en verlies al een tijdje bloed. Eerst wat donkere afscheiding en nu echt wat bloed. Geen kramp, geen buikpijn en geen andere nare dingen. De huisarts gebeld, kreeg assistent. Die zei: we kunnen eigenlijk nog weiig doen. Arts zal bedrust voorschrijven.. Nu woon ik op Curacao en heb niet al teveel vertrouwen in gezondheidszorg. Dus daarom mijn vraag: is dit een betrouwbaar advies? Wordt dit in NL ook gegeven in dit geval? Dank alvast.
2 weken zwanger kan niet volgens Nederlandse telling. Dan ben je denk ik 4 weken zwanger? Bloedverlies kan sltijd 2 kanten op goed of slecht. Of ben je 12 weken zwanger? Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?
Eerste dag laatste menstruatie: 26 juni. Zo zie je maar: assistente hier zei dat ik 2 weken zwanger was.
4 weken dus... Eigenlijk 2 weken maar je krijgt er 2 weken bij (voor je eisprong),en dan en je dus nu 4 weken zwanger. en nee,in Nederland krijg je op dit termijn geen bedrust voorgeschreven. Maar je hebt dus voor je nod getest?Meer dan de helft van de zwangerschappen gaan voor nod al mis...Dan wordt je dus gewoon ongesteld... Hoe lang is je cyclus normaal?
Het kan dan idd zijn dat je cyclus iets langer was en je dus voor je nod getest hebt en nu dus gewoon ongesteld bent..
je krijgt hier geen bedrust geadviseerd.. In ieder geval niet als je zo kort nog zwanger bent. Ik kreeg te horen dat ik er niks tegen kon doen.. Natuurlijk kun je wel rustiger aan doen als je dat een goed gevoel geeft.. Maar het hoeft niet
Moet je bij deze test geen kruisje in het venster krijgen? Die zie ik namelijk niet....tenzij ik mijn beeldscherm achterover duw....
Er staat een streepje maar lijkt een andere kleur te hebben? Lijkt wel een indoogstreep.. dit lijkt me meer een test die je maakt op 10 dpo oid die nog echt op moet lopen en zou nu dan ook zeggen dat je ongesteld bent. Lijkt me niet positief sorry...
Ik verlies al bloed voor mijn nod. Ik verlies nu letterlijk een maand bloed. Niet super veel, soms wat veegjes soms zie je t ook in de wc pot. Vandaag nog een echo gehad en baby doet het prima, maar wel nog bloed in de baarmoeder. Niets aan te doen, geen rust of iets voor geschreven gekregen. Maar als jij nu 4 weken zwanger bent is er niks te zien eventueel op een echo. Enige wat je voor je zelf kan doen maar ook niets zeggend is. Is zwangerschaps testen blijven doen, als hij oploopt dan is de kans groot dat er nog iets zit als het afloopt dan ben je gewoon ongesteld. Succes