miskraam bij aug 2011 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door sjorsjette, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noordbrabant
    Ow wat vervelend dt het nog niet op 0 zit meis!!!
    Hoop echt voor jou/jullie dat dit nou eindelijk is gaat gebeuren.
    Verder wel fijn voor je zus idd. kan me voorstellen dat het ff dubbel over komt.

(heb zelf ook nieuws... bedoel dit niet om jou te kwesten hoor... en al met al is het afwachten... heb me verhaal hier onder)

@ALL
    Ik had dus vandaag om 11:20 m'n echo om follikelmeting te doen.. en wat bleek... mijn ei was PERFECT... zo goed dat ze zei... we doen ff voor de zekerheid een lh meting (ovu test) om zeker te weten dat je lichaam dat niet al zelf doet want dan zou pregnyl niet nodig zijn.. a fijn.. ik test gedaan... WAS EEN MEGA KNALLER!!!
    DUSSSZZZZZZZZZ... Ze zei owwwww zo positief hebben we ze bijna NOOIT... jullie moeten vandaag nog de IUI :$:$:$

Dus vriendlief moest om 2 uur zaad inleveren.. kwart voor 3 moesten we dat bij 't lab ophalen & om 3 uur heb ik/wij onze 1e IUI gehad! :D

Damn ik was zooooooooooo zenuwachtig in de ochtend toen ze vertelde dat we vandaag nog moesten. Maar uiteindelijk wel heel blij, en mega spannend nu! Ben echt benieuwd of het gelukt is!!
    Duimen jullie met me mee??????

xxx Liefs Sjors

2. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    lieverd wat goed!!! en natuurlijk weet ik dat je dat niet zegt om mij te kwetsen! gun je het echt!!! zal super hard voor je duimen meis! vandaag al weer 4 huilbuien gehad. stonden 3 zwangere vrouwen in de winkel recht voor me. moest even goed slikken en ben ergens anders in de winkel gaan staan maar opeens kon ik het niet meer tegen houden en ben ik naar achteren gelopen en heb me even helemaal laten gaan. aan het einde van de dag voelde ik me zo slap van alle stress dat ik wel flauw kon vallen. pff gelukkig gaat het nu weer wat beter maar kan morgen weer anders zijn. duimen jullie voor mij dat ik niet aan die troep hoef? xxx

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noordbrabant
    Natuurlijk duim ik voor je dat je niet aan de troep hoeft meis!
    *knuff* voor jou ;)
    Probeer een beetje te genieten van het mooie weer meid.

4. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

@ Sjorsjette: ik duim! Wat goed meid, dat je zo'n knaller had! Misschien ook wel goed dat je meteen halsoverkop die dag al iui kreeg: dan hoefde je er ook niet heel lang zenuwachtig over te maken. Wat een spanning meid, pff... Maar dit klinkt alvast heel goed :)

@ Noordbrabant: natuurlijk duim ik voor jou dat je niet aan die troep hoeft. Meid, ik vind het ongelooflijk dat er maar geen eind aan lijkt te komen voor jou. Hoe kan dit nu? Waarom? :( En ik herken je buien zooooo goed. Het lijkt alsof het alleen maar erger wordt. Met dit weer zie je ineens allemaal zwangere vrouwen met jurkjes over hun mooie buiken. En dan denk ik: zo had het er bij mij nu ook uit kunnen zien. Het doet nog steeds zoveel pijn. Makkelijk gezegd meid, maar probeer je zinnen wat te verzetten. Even niet met zwanger bezig zijn. Ach, ik weet zelf ook dat dat bijna niet te doen is, en zeker als je lichamelijk ook nog zo zit als jij. Ik denk aan je en leef echt heel erg met je mee.

Met mij gaat het ok. Ik zit ondertussen al bijna twee weken thuis, want ik trok werken niet meer. Het ging al heel lang niet helemaal relaxed daar, maar met die miskraam erbij kreeg ik maar geen rust meer in mijn emoties en alles. Ik ben heel snel uitgeput, gespannen, kwaad en huilerig. Nu dag voor dag bekijken wat ik wil, of juist niets willen. De ene dag weer wat beter dan de ander.

5. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meiden!!! hoe is het met jullie nu? @sjors: hoe voel je je? ben echt zo benieuwd of het is gelukt!!! wanneer is je NOD? @lara: ben je nog steeds thuis? ben je al een beetje tot rust gekomen? hoop van wel!!!
    met mij gaat het iets beter maar is elke dag anders. morgen moet ik weer bloed prikken want maandag met pasen kon natuurlijk niet en vandaag kon ik niet later beginnen op het werk. de gyn belde toenstraks al op. vorige week stond de waarde gelijk aan de week ervoor en nu zei hij dat de uitslag van nijmegen onder de grens zat dus als het goed is staat het nu op 0. morgen dus nog even de uitslag van het ziekenhuis hier afwachten en dan gaan ze kijken of we een half jaar of een jaar moeten wachten. weer super spannend dus!!! heb ik al verteld dat ik tante word? de eerste keer IUI bij mijn zus is gelukt! ben zo blij voor haar ook al is het heel dubbel voor me. nu hopen dat het goed gaat allemaal!!!! dikke knuffel voor jullie!!!!!!!!!!!!xxx

6. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    nou volgens mij is ze nog nooit hier bij dit topic geweest. misschien bedoelde ze het niet verkeerd maar het kwam een beetje op mij over van: zo ga even lekker tegen anderen die een miskraam hebben gehad zeggen dat ik zwanger ben. dacht het toen al maar denk hou mijn mond maar. het is heel leuk voor haar maar vind niet dat ze zomaar ineens een topic binnen kan vallen waar ze nooit komt en dan haar goeie nieuws in de groep gooit. denk niet dat er veel mensen op zitten te wachten. maar ja kan het ook verkeerd hebben;). xxx

7. Lara1980

@ Noordbrabant: o, spannend meid! Ik duim voor de 0!!! Succes vandaag!
    En volgens mij had je inderdaad al eens verteld dat je tante wordt, maar dat is toch ook geweldig nieuws meid (al kan ik me het dubbele ook wel indenken): gefeliciteerd!
    En ik had hetzelfde gevoel bij die post...

@ Sjorsjette: hoe is het?

Ik ben nog steeds thuis, maar langzaam wel toe aan weer werken. Ik spreek deze week met de bedrijfsarts. Er zal toch wel iets aan mijn takenpakket moeten veranderen, anders zit ik over een paar maanden met hetzelfde probleem.
    Verder gaat het wel. Geen rare bloedingen meer gehad, dus dat vind ik alvast wel zo fijn :)

8. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Elleuhw ladies. Hoe gaat het?

9. Lara1980

Hi Minnie! Hoe is het met jou? Aan je banner te zien dit keer wel snel een volgende cyclus?

Noordbrabant: wat zeiden ze gisteren meid?

Sjorsjette: ben zoooo benieuwd hoe het met jou gaat!

Hier sinds gisteren ineens pijnlijke tepels :( Dat was ooit twee keer goed nieuws... Nu weet ik niet wat ik ervan moet denken. Ik durf er niets achter te zoeken. Ik weet ook absoluut niet wanneer ik ongi zou moeten worden, dus geen idee op welk moment ik in mijn cyclus zit. Wel heel wat krampen de afgelopen dagen, maar nog geen rood te zien.

10. Lara1980

Meiden, ik word gek...
    Ik had nog een test liggen en wat denk je: een heeeeeel licht plusje... (Ik probeer de foto zo in mijn album te zetten). Ik kan het niet geloven. Ik heb mijn man gebeld en die was helemaal in de wolken. Ik maak mezelf nog maar liever wijs dat het een schaduwlijntje is of zo. Ben nog veel te onzeker. Ik heb geen idee of mijn NOD al geweest is of nog moet komen. Over een paar dagen nog maar eens testen als er dan nog niets veranderd is...

Pfff, vind het zo onwerkelijk...

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    who meis!!! hoop het zo voor je!!! ga flink duimen!!! eergister de uitslag van nijmegen gehad en het zat onder de detectiegrens. voor hun op 0 dus!!! super blij!!! maar in het ziekenhuis hier stond het nu op 6. volgens mij moet het voor hun op 5 staan dus denk nog 1 keer bloed prikken en dat ik dan nog maar om de 3 weken bloed hoef te prikken. maar de vorige keer was het gelijk gebleven en als dat zo nog 2x zou zijn zou ik misschien toch weer wel aan de methotrexaat moeten maar het was dus weer gezakt dus ben voorzichtig heel erg blij! nu nog steeds afwachten of we een half jaar of een jaar moeten wachten. dat gaan ze overleggen als het op 0 staat. spannend weer dus! ben benieuwd hoe het met sjors is zeg!!! xxx

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed nieuws, Noordbrabant. Kunnen ze je in Nijmegen niet vast meer info geven over een halfjaar of een jaar pauze? Is er geen protocol te vinden op internet als je zoekt op persisterende trofoblast?

Lfs, Suus

13. Lara1980

Hartstikke goed Noordbrabant! Eindelijk: je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Kan me voorstellen dat je je weer wat vrolijker voelt :)

14. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    @ Lara: m'n cyclus is nu wat vlotter dan voor ik zwanger werd. Wel fijn :). Ik duim voor je! Maar je weet het, een streep is een streep! ;)

@Brabant: goed nieuws. Mooi zo. Eindelijk ook ;)

15. Lara1980

Het valt niet meer te ontkennen: vanochtend een dikke vette plus! Ik begin er langzaam in te geloven. Wauw!

Fijne Koninginnedag dames :D

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    gefeliciteerd lieverd!!! dikke kus!

17. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    #457 noordbrabant1981, 30 apr 2011
    Laatst bewerkt: 30 apr 2011
    hey suus, hier in het ziekenhuis staat het nu op 6 en in nijmegen op 2,2. nog twee x elke week bloed prikken volgens de gyn en dan om de 3 weken. ze gebruiken de term persisterende trofoblast omdat ze niet weten wat ik heb. maar ik zal eens googlen ja. maar hij dacht aan een half jaar maar moest het nog overleggen met andere gyns. maar ik zelf heb geen contact met nijmegen. het ziekenhuis hier stuurt alleen elke week een sample bloed naar het radboud dus weet niet. hoe is het met je? af en toe denk ik: ik heb nog geluk. een kennisje van mij heeft 7 weken geleden een miskraam en curettage gehad en die heeft een nacontrole gehad en die was goed maar omdat ze nog steeds niet ongesteld is denken ze aan verklevingen. mijn kapster heeft in augustus een miskraam gehad maar geen nacontrole gehad omdat ze de gyn die ze toen had niet fijn vond(vraag dan een andere gyn maar goed dat heeft ze niet gedaan)en die heeft sinds de curettage de hele maand dag in dag uit pijn in haar buik en rug. nu is ze van de week naar het radboud geweest maar weet nog niet of er iets uit is gekomen. zelf dacht ze aan endometriose. dikke kus!

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Persisterende trofoblast is idd een verzamelnaam. Ze dachten er bij mij destijds ook aan, maar toen ging het hcg gelukkig alsnog heel snel dalen. Ik mocht drie maanden niet zwanger worden toen. Darna bleek ik verklevingen te hebben dus al met al hebben wij 7 maanden verplichte pauze gehad. Ik hoop dat je 'maar' een halfjaar hoeft te wachten. Lijkt me het meest waarschijnlijk omdat je geen echte plateaus of stijgingen in je hcg-ontwikkeling had. Dan kun je zo veel mogelijk vd zomer genieten en er dan weer tegenaan. Ik duim voor je!!

19. Lara1980

Dankjewel Noordbrabant :)

Ik duim ook dat het hooguit zes maanden wachten is voor je, maar liever natuurlijk nu eindelijk eens helemaal goed bericht!

20. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    waar heb je dan last van als je verklevingen hebt? xxx

Deel Deze Pagina