miskraam bij aug 2011 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door sjorsjette, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Meiden, ik ben totaal van de wap: het was (weer) een tweeling. En eentje is inderdaad een miskraam geworden, maar de ander leeft! Zijn hartje klopt; we hebben het zelfs gehoord dit keer. Ik ben wel een week terug gezet qua termijn, maar so far so good zei de vk.

Ik weet echt niet meer wat te denken... Jee, wat een achtbaan is dit toch.

(Sorry even ego: ik kom snel terug (eerst morgen mijn verjaardag vieren!), want Sjorsjette: omowit is niet fijn :()

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow Lara wat een ''goed'' bericht... in die zin, inderdaad wap dat 't weer een twin ''was'' maar fijn dat het hartje van de ander klopt. Wanneer mag je weer op controle???

Ik hier trouwens het volgende; buik is aant opzetten sinds vanmiddag uur of 4 en ben me nu toch kei misselijk :$:(

3. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Misschien te vroeg getest Sjors?

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Minnie
    Ja weet wel zeker dat ik te vroeg was met testen.

Hier nog niks gespot... gelukkig maar... elke keer bij wc bezoek denk ik owww zou het?? Haha maar GEEN kramp en geen bloed dus kan nog allemaal. Ik ga zondag pas weer testen.

xxx

5. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey meis, snap dat je totaal van de wap bent, het zal een heel dubbel gevoel geven zeg! hoop zo dat het goed blijft gaan!!! dikke kus!!!

6. Lara1980

Dank jullie wel meiden :) Het blijft heel bizar en ik probeer gewoon dag bij dag te leven en niet te veel te hopen (moeilijk hoor!).

Sjorsjette: aaaah!!! Wat spannend meid! Hoop zo dat het dit keer gewoon een dikke vette plus is op je test. Duimen weer!!!

Noordbrabant: hoe gaat het met jou meid? Kan me voorstellen dat je emoties nog erg heen en weer gaan. Dikke knuf...

7. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    het gaat nog steeds op en af. vandaag weer gehoord dat een vriendin van een collega zwanger is. een meisje van 15:$. wat moet een kind met een kind:(. wou het eigenlijk weg laten halen maar het was te laat. wat kan ik schelden op zo´n mensen!!! maar ja wat doe je eraan. maandag weer bloed laten prikken en volgende week krijg ik pas de uitslag. hopen dat het nog steeds op 0 staat. dinsdag mijn zus naar het ziekenhuis kijken of er echt een cyste op haar eierstokken zit. hopen dat het niks ernstigs is. maandag ben ik jarig maar vier het niet, heb er dit jaar geen zin in. bah rot leeftijd. de leeftijd waarop ik eigenlijk mama zou zijn. sorry voor de negatieve tekst maar kan niet net zoals sommige mensen elke keer zeggen: alles komt goed. hoop dat ik dat binnenkort toch wel kan want word soms ook wel een beetje moe van mezelf haha. heel fijn weekend meiden!!! liefs dikke knuffels voor jullie!!!

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noordbrabant
    Ik snap je gevoel heel goed hoor meis. En eh je mag hier lekker alles eruit gooien hoor ;) Hoop ook voor je op o als uitslag!

@Lara
    Hoe voel je je nu meis???
    Ja hier nog spannend.

@ALL
    Ik heb vandaag (dag 16 na ''2e'' iui) weer getest... en weer negatief:(... maar goed... nog steeds geen ongi... geen kramp... dus ik wacht het maar weer af. Wie weet is hetw eer het zelfde als vorig jaar, dat ik heeeeeeeel laat pas positief test. Ik wacht met testen tot donderdag of vrijdag (mits ongi natuurlijk).

Verders niets bijzonders, gister lekker naar het strand geweest en vandaag naar jaarmarkt en braderie (spinozaweg en bij zuidplein/Ahoy).

xxx LiefsSjors

9. Lara1980

Ik blijf voor je duimen Sjorsjette! Zo lang je nog niet ongi bent, is er hoop :) Je verdient het zo meid; het MOET gewoon!

Noordbrabant: dikke knuffel meid. Ik vind het zo naar dat ik niet meer kan doen voor je. En dan al die verhalen van spontane zwangerschappen om je heen: dat is zo lastig. Het is gewoon k*t meid :(

Met mij gaat het heen en weer. Nu weer even helemaal down, want ineens ben ik helemaal niet meer misselijk, terwijl ik dat het hele weekend wel was. Stom, maar daar kan ik nu zooooo down en onzeker van worden.

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @sjorsjette;
    Ik hoop zoooooooooooooo dat je positief test!!!

Ik denk aan je !!

Duim Duim Duim !!!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    lief van je maar vrees dat het ''bijna'' over is....

@ALL
    Had hier bij eerste wc bezoek roze bij afvegen :(... zou het dan toch echt over zijn??? Volgende wc bezoekjes maar ff goed kijken.
    Zo maf want helemaal geen kramp :( Zucht.
    Hou maar rekening met einde 2e iui.

xxx

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Lara
    Zou een angelsound niks voor jou zijn??

13. Lara1980

Ach Sjorsjette :( Het kan natuurlijk iets van een innestelingsbloeding zijn als het weinig en licht blijft. Het kán nog meid; ik houd zeker nog niet op met duimen voor je!

En lief dat je voor mij aan een angelsound denkt, maar ik denk nu dat ik daar helemaal van in de stress zou schieten ;) Vandaag is alweer een betere dag dan gisteren, kan er weer wat meer in berusten dat het óf de ene óf de andere kant uit kan gaan.

14. Lara1980

Sjorsjette: weet je al meer meid??

Voor ons vandaag eindelijk eens goed nieuws! De echo zag er perfect uit. Het is echt al een kindje nu en hij bewoog zelfs al wat! Vorige keer kreeg ik een week van de termijn afgetrokken, maar nu lag ik weer helemaal op mijn eigen schema: 9wk en 5 dg. Daar ben ik zooo blij mee, want de vorige keer was het met 8wk6dg misgegaan en daar ben ik nu met één sprong overheen.
    Van het andere kindje zagen we alleen nog een kleine zwarte holte. Dat is toch verdrietig om te zien. Zo dubbel: aan de ene kant een miskraam en aan de andere kant zo'n sterk levend kindje! De vk noemde het een wonder, en dat is het :)

Meiden, ik stuur jullie allemaal wat van mijn geluk en ik ben benieuwd hoe het met jullie is,
    XX

15. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Lara wat super! Ik ben heel blij voor je. :) X

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Nou hier gaat het goed, iui 2 is dus mislukt, was dinsdag ongi geworden... donderdag begonnen met spuiten... heb volgende week donderdag een fm meting dus ben bennieuwd.

We hebben dus wel op 7 juli vast een afspraak op de planning staan met eigen gyn omdat we dan zeker al poging 3 hebben gehad. Mocht die dan dus ook niet gelukt zijn dan hebben we dus dan een evaluatie gesprek hoe verder te gaan. Normaal doen ze 3x iui zonder medicatie en dan 3x met... OF 3x met pillen (meestal chlomid) en dan 3x met spuiten... Wij zijn meteen begonnen met spuiten dus vraag me af dat ''als'' poging 3 niet lukt wat ons vervolg gaat worden. Spuiten valt deze ronde trouwens erg tegen, spuit nu al 3 dagen en al 3x doet het zeer! :( Maar goed weet waar we het voor doen hoor daar niet van!

Hebben jullie ook nog morgen vrij? En nog leuk/bijzondere plannen?

xxxLiefsSjors

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow en LARA
    Het is ook een mooi en bijzonder wonder meis. Vind heel fijn te horen/lezen dat jullie echo zo mooi is en dat het goed gaat. Wat goed ook dat je weer op schema bent gezet.. en ja een hupje over de vorige keer top hoor. Ik blijf voor je duimen en ben heel blij voor je!

liefs Sjors

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden...

Hoe gaat het met jullie???????????
    Ts stilletjes hier.

Ik wilde ff me nieuws melden;
    De fm meting gister was goed, mocht gister 23:00 uur pregnyl spuiten en heb morgen (zaterdag 18 juni) de 3e iui :) en dan dus weer het zenuwslopende wachtbankje op ;);)

xxx

19. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    succes lieverd! duim weer voor jullie! hier gaat alles beter. merk dat ik me nu minder druk maak. een meisje die ik ken wilde volgend jaar weer voor een kindje gaan. ze heeft twee keer een miskraam gehad van 16 weken en 20 weken. ze is vorige week overleden aan een hersenbloeding. 31 jaar was ze. en als ik dan klaag denk ik jeeh ik moet blij zijn dat ik nog de kans krijg om te gaan voor een kindje. mijn zus zit ook weer op het wachtbankje na de tweede keer IUI. ook weer spannend dus. en een andere vriendin is overtijd na de tweede keer IVF en gaat van het weekend testen. heb het dus druk met duimen haha. fijn weekend!xxx

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai Noordbrabant,

Jee meis wat naar om te horen van dat meisje. Je hebt helemaal gelijk hoor, we moeten niet vergeten blij te zijn met wat we allemaal al wel hebben!

Spannend voor zuslief! Zal ook voor haar duimen. Oeh en je vriendin overtijd met ivf... toi toi toiiiiiii

denk ook aan jou! Liefs van mij! xxx

Deel Deze Pagina