Goedemorgen meiden, Dank voor de lieve woorden en interesse!!!! Hier gaat het wel weer wat aan de betere kant. Het bloedverlies is nu minimaal... lijkt dus allemaal op een ongi.... weet niet wat ik er nu van moet denken. Voel alles zo dubbel aan nu, aan de ene kant voel ik me $durf het bijna niet te zeggen) maar niet meer zwanger Maar aan de andere kant heb ik hoop. Het waren toch 2 dingen die ze hebben gezien.... aaahhhhh Ik begrijp ook niet waarom me dit nu weer mee moeten maken... eerst de 11 weken en 5 dagen mk en nu 3e iui raak en dan dit!? Pfffffff maar de tijd zal het leren meiden. Ik had nog verzonnen om morgen een test te doen maar ben heel bang voor de uitslag... denk dat ik helemaal in stort als die negatief is. Vind het onwijs moeilijk dit. Maar goed zoals ik al zei, afwachten. LiefsSjors
@MinnieDiep van uit mijn hard... GEFELICITEERDDDDDDDDD!!!!!!! Ow wat goed en leukkkkkkk. Ik kan me heel goed voorstellen dat het dubbel is voor de meiden en voor jou dit te posten enz... maar mops ik snap het en voel met je mee. Ik poste immers ook 2 weekjes terug positief nieuws! Toi toi toi meid! Dikke knufffffff
@sjorsjette. He, meis wat vervelend. Zeker die onzekerheid maakt het enorm klote. Ikzelf was tegelijk met jullie zwanger. Ik herken jullie namen nog, misschien jullie mij ook. Na mijn miskraam had ik het even gehad met de site en het zwangerworden in het algemeen. Wilde er niet zoveel mee bezig zijn. Toch heb ik altijd vertrouwen gehad dat ik ooit moeder zal worden. Sinds 3 weken weet ik dat ik zwanger ben. Maar ben doodsbang dat het weer mis zal gaan. Zeker omdat ik de laatste twee weken weer die bruine afscheiding heb. Ook voel ik wat steekjes in mijn rechter lies. Nu weet ik ook dat het niets hoeft te betekenen. Het kan 2kanten op gaan. Het gaat goed of het gaat fout. Helaas is daar in dit stadium van de zwangerschap nou niets meer aan te doen. Als het fout gaat, dan zal dat een reden hebben. Dan is er gewoon iets niet goed met het kindje. Wat het natuurlijk niet makkelijk maakt. Het is moeilijk om rustig te blijven. Ook mijn concentratie op mijn werk is echt helemaal weg. Maar daar hebben jullie waarschijnlijk ook last van. In ieder geval wil ik jullie een hart onder de riem steken!
Sjors, ik duim keihard voor je X. En miepens, ook voor jou. Hier nog niet veel nieuws.. ik ben zo bang dat er niks zit straks bij de echo. En ik wil er niet te veel aan denken hoor. Maarja, dat doe je toch hè? Ik merk wel dat ik misselijkheid voel als ik opsta 's morgens, tot ik wat heb gegeten. Maar ik hoef niet te spugen ofzo. Dat is an sich gunstig. En ik slaap veel! Ik lig er vroeg in, slaap dan tot een redelijke tijd en ik kan gerust 's middags op de bank ook dutjes doen . Zucht. Het is allemaal erg veel afwachten. Aargh. /egopost.
@Miepens Hai meis, wat fijn toch weer si wat van je te horen. Balen natuurlijk dat jij ook een beetje in onzekerheid zit ivm bruin verlies. zie dat je dinsdag je echo hebt... spannend joh, duim voor je. Laat je weten hoe het is gegaan?? @Minnie Kan me voostellen dat je er minder mee bezig zou willen zijn.. ik weet echt als geen ander dat het niet gaat. Je blijft denken, voelen enz. Had je nou al een afspr gemaakt? @ALL Ohhhh meiden nog 2 dagen... ik probeer me dagen te vullen met allemaal bezigheden... van de week 1 dag niks gedaan en thuis gezeten (hoofdpijn aan het einde van die dag) verder op gepast voor een vriendin en naar de speeltuin geweest toen ze haar kleine kwam halen, bbq met onze buurtjes, schoolvriend hier langs geweest en daarna een vriendin, vandaag ga ik naar een verjaardag (wilde eerst niet gaan) maar ga maar wel... toch wel goed onder de mensen te zijn en zo gaat de tijd een beetje Maandag mag ik om 11:30.... ik hou jullie op de hoogte. @Lara Hoe gaat het bij jou mops???? @Noordbrabant thnx ook voor jou lieve woorden meis... hoop dat jullie hopen en duimen gaan helpen!
Ook ik was een augustus 2011 mama to be die een miskraam heeft gehad, ik kreeg op oudejaarsdag een miskraam. Sinds gisteren weten we dat we weer zwanger zijn. Ik vind het ook doodeng, maar ben blij dat de kans ons in elk geval nog eens is gegund.
Gefeliciteerd Laurie. En ja Sjors.. als geen ander weten we hoe we ons voelen denk ik. Afspraak staat op 2 augustus gepland bij het echocentrum in Breda. Morgen eerst een week op vakantie! Lekker relaxen.
Sjorsjette: ik heb veel aan je gedacht en ik ga morgen keihard voor je duimen. Heel dikke knuffel... Minnie: fijne vakantie! * Hele weekend bezig en bezoek gehad, dus ik kom een ander keertje wat uitgebreider terug; nu even lekker rustig doen *
@Sjorsjette, Heel veel succes morgen. Ik ga voor je duimen. @Laurie, gefeliciteerd. Wij snappen als geen ander hoe eng het is. Maar troost je met de gedachte dat het vaker goed dan fout gaat. @minie, fijne vakantie. Is volgens mij best wel lekker om je hoofd ergens anders op te zetten. Ik heb gisteren mijn moeder het goede nieuws verteld. Nou, die slaapt de komende weken niet meer. Die is volgens mij nog zenuwachtiger dan ik. Ik wil haar ook niet ongerust maken, maar ik weet ook dat als het fout zou gaan, dat ik het haar zou vertellen en dan zou ze me het heel kwalijk nemen dat ze het niet eerder had geweten. Dus toch maar gisteren verteld waarom ik op vakantie niet in de heet waterbaden heb gezeten. Vandaag lekker rustig aan in huis gedaan. Bruine afscheiding is sinds gisteren heel ver weg. Wel af en toe steken rechtsonder. Laten we het hopen dat het de banden zijn. Dinsdag heb ik weer echo. Dus nog 1,5 dag wachten.
Lieve Sjors, ik heb je even een apart berichtje gestuurd. Ik leef met je mee en ik snap er niets van XX
Lieve meiden... De hemel is gister 2 engeltjes rijker geworden... helaas heb ik het leven op aarde niet kunnen schenken aan de 2 wondertjes die ik met alle liefde en geluk bij me droeg. Het is 100% zeker dat het over en uit is. De notitie is gemaakt; miskraam met 6 weken van een 2ling. En nu dus veel verwarring, verdriet en onbegrip... wederom de vraag waarom toch... en nu dus ook de vraag waarom ''weer''. Eerst met 11 weken en 5 dagen en nu bijna 6 maanden later met 6 weekjes... Lara goed dat je hebt gekeken in het Rotterdam topic, had aan m'n buddy gevraagd of ze daar wilde posten voor me. Heb middels ook m'n handtekening aangepast. en dank voor je berichtje! Weet echt nog niet waar ik het zoeken moet. Het ene moment gaat het beter dan het andere moment. De komende weken het een plekje geven en rusten. 25 aug hebben we een afspr op de planning met onze eigen gyn.. tot dan dus ff lekker niets. Ik heb de vorige mk een kunst kralenboompje (met kraaltjes en hartjes) geplaatst bij het graf van me pa en heb er toen een metaal vlindertje in gebonden... heb er nu een 2e vlindertje bij gedaan. In m'n album staan wat foto's van m'n vlindertjes. Verders volg ik jullie ngo wel hoor... en zal ik ook blijven posten.. dat doet me goed, alleen wel op een iets lager pitje even. Het geeft me kracht, hoop en geloof te zien en horen dat een zwangerschap weldegelijk goed kan gaan. Dat je er van kan genieten en uiteindelijk een wonder op misschien wel meer dan 1 wonder in je handen kan hebben. Zo voel ik dat dus onze wens niet onmogelijk is. LiefsSjors
Hey lieve meiden, Ik was ook een augustus 2011 mama zij het niet dat ik in januari een MA heb gehad en 2 keer een curretage. Wat een verdriet! Gelukkig ging het allemaal heel snel (besef het me nog steeds niet) en ben inmiddels opnieuw zwanger (18 w en 6 dgn). Ondanks dit grote nieuwe wonder denk ik nog steeds aan mijn aug. kindje. Het heeft een heel mooi plekje gekregen in mijn hart, maar het lijkt wel hoe dichter de 14 augustus in de buurt komt hoe meer ik weer bezig ben met het verdriet. Soms vind ik het zelfs niet eerlijk tegenover dit kindje. Al heeft het natuurlijk alles te maken met verwerken.. Ik wens iedereen een heel mooi en gezond kindje toe. En duim vor jullie allemaal! Liefs Maartt ps: Sorry voor mijn plotselinge inbreuk
Geeft toch niet meid, heel veel suc6 met deze zwangerschap meid en blijf genieten van ieder moment!!!!!
@sjorsjette: meid wat verschrikkelijk zeg. Ik weet niet goed wat ik nu moet typen. Ik wil je in elk geval heel veel sterkte wensen. Ik snap heel goed dat je het even op een lager pitje wil doen. Ikzelf had dat ook voor de laatste 5 maanden. Dus in jouw geval is het helemaal begrijpelijk. Ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar kunnen vinden in deze moeilijke tijd.
Zal ik doen, dank je wel! Ik zal voor jou extra duimen voor een heel mooi klein gezond minimensje over een tijdje. Sterkte meid!
Dankje maarrt en minnie ook thanks voor knuff.... Noordbrabant.. jullie allemaal dank voor de lieve woorden! Noorbabant hoe gaat het nu eigelijk bij jou meis? @ALL ff kort hoe het hier gaat; het gaat dus redelijk zolang ik bezig blijf. Ik ben gister wel weer naar het graf van me pa geweest & dus bij onze vlindertjes en heb daar wel effies gezeten een een kaarsje aangedaan. Verders lekker tegen vriendlief aan het kruipen en aan het genieten van zijn warme armen om me heen en de kopjes thee die hij zet enz. xxx Liefs Sjors
Ik wil trouwens eigenlijk nog kwijt dat ik blij ben (niet door welke omstandigheden natuurlijk) maar dat ik dit topic bij de vorige mk begonnen ben. Of nou ja het maakt niet uit wie begonnen is... ik vind het heeeeeeeeeeeeeel fijn jullie te hebben en met jullie nu nog te praten ook al is het wat stiller hier. En alle opnieuw zwangere of wat ook blijven toch even af en toe posten.. echt tof!!! Jullie zijn wel stiekem een beetje me zp dinnie's! liefsSjors