miskraam bij aug 2011 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door sjorsjette, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hey lieverds! hoe is het met jullie? met mij minder, heb al een week buikgriep. vandaag gaat het iets beter gelukkig. zou vandaag uitgerekend zijn en we gaan dadelijk even een vlinder kopen voor in de tuin. zal aan je denken donderdag sjors!!! dikke knuffel voor jullie allemaal!!! xxx

2. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Heh gets Brabant, wat balen. Beterschap.
    Mooi symbool die vlinder. :).

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dag dames.............

Ik heb 2 weken gelden ook een miskraam gehad op de verjaardag van me dochtertje die 2 geworden is toevalig of niet.....!!!
    Ik was 12 weken ver helaas.............

4. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Wat mooi, dat vlindertje voor in de tuin Noordbrabant. Hopelijk voel je je nu weer wat beter?

Minnie en Sjors: al zenuwachtig voor morgen? Minnie, je bent de grens voorbij! Morgen hopelijk een mooie echo ter bevestiging dat dit kindje bij je blijft. Sjors: hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt meid. Duim voor jullie allebei!! Spannende dag...
    Ik ben bloednerveus voor morgen. Probeer er niet aan te denken, maar echt, ik vind het vreselijk spannend. Moet er niet aan denken dat ze nu nog iets zouden vinden :(

Miepens: hoe is het met jou??

Missillie: hè, wat vreselijk naar om te horen. En dan nog wel op de verjaardag van je dochter en op de grens van 12 weken. Heel veel sterkte meid! Het is niet niks :(

5. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ja gek hoor Lara. Van de week had ik weer buikpijn en dat zou ook bandenpijn kunnen zijn. Ik heb echt al een klein buikje. Morgen wordt een lange dag denk ik. We zij om 15.40 u aan de beurt. Ik ga voor jou duimen!

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noordbrabant
    Wat mooi een vlindertje voor in de tuin. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter. Sucks he die data's.

@Minnie
    Och meis ik mag pas om 16:00!! Ook al zo lang wachten!

@Lara
    Jij dus bloednerveus voor morgen. Probeer er idd maar niet te veel aan te denken. Komt goed meis!

@Miepens
    Hoe gaat het met jou?

@Missillie
    Jeedem meis wat klote zeg. En idd dan nog wel op de verjaardag van je dochter EN op de grens van 12 weken. Heel veel sterkte meid! Het is niet niks :(

@ALL
    Ik verga idd van de zenuwe... nog altijd geen ongi!
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

xxx

7. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi meiden,
    Hier gaat alles goed (zover ik kan weten). Ik lees elke dag jullie berichtjes, maar ik heb niet altijd tijd om terug te schrijven. Gaat niet makkelijk op mijn telefoon :)

Ik zal morgen even op jullie reageren, maar ik moet nu weg, de kroeg in.

Ik denk aan jullie en zeker aan jullie sjorsjette en minnie. Ik duim voor jullie?

8. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Weet iemand hoe laat Lara moest voor haar echo?

9. Lara1980

Alles is prima!!! Ben zoooo opgelucht!! Jee, ik dacht echt dat ik erin bleef vanochtend. De echoscopiste vroeg ook al of alles prima was, aangezien ik zo'n wallen had (natuurlijk niks geslapen vannacht) en zo zorgelijk keek. Ze deed het echt superleuk en stelde me meteen gerust door de beeb eerst in zijn geheel te laten zien: geen grove afwijkingen of rare dingen. Toen heeft ze alles apart bekeken: hersenen, rug, hartje, maag/blaas, armen, benen, etc. Alles was mooi gemiddeld en zag er goed uit. De navelstreng kostte wat moeite, aangezien de baby daar de hele tijd op ging liggen, haha! Maar ook dat bleek in orde en ook placenta lag mooi hoog en tegen de achterkant.
    Gewicht was gemiddeld en ze vermoedde ook gemiddeld bij bevalling. Maar dat zeiden ze bij mijn zoontje ook en die was bijna 9 pond. Dus dat zien we tegen die tijd wel ;) De vk hield altijd 8 januari aan als datum en ik 7 januari, maar nu kwam er ook 8 januari uit, dus ik zal mijn banner wel een dagje terugzetten nu. Verder geen probleem.

Ze liet sommige dingen in 3d zien, echt heel mooi. Dat hadden we eerder nooit gehad. We zagen het gezichtje heel goed: precies mijn wipneusje en de mond van mijn man :D Mooie foto's meegekregen.
    We weten trouwens dit keer ook wat het wordt, maar dat houden we voor onszelf ;)

Zo, moest eerst even ego rondrennen hoor, ben zo blij!!

Minnie en Sjors: ik ga keihard voor jullie duimen dat jullie straks net zo opgelucht buiten staan meiden!

Liefs!

10. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @lara, ik wist niet dat jij ook vandaag moest. Maar wat ontzettend fijn dat alles goed is en dat jullie kindje geen nare afwijkingen heeft. Leuk dat je het geslacht al weet. Super! Ik ben erg blij voor jullie

11. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Oh Lara, wat fijn dat het goed bleek allemaal. Ik ben erg blij voor je! Hopelijk mag ik blije gevoelens delen over een uurtje of 3.

12. Lara1980

Daar ga ik wel vanuit Minnie! Ik duim :)

13. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Zo, ik heb ook goed nieuws :D. Kindje groeit precies goed mee. Vandaag dus ook precies 10w gemeten. En bewegen, als een gek. Echt leuk.

Nog een paar weekjes in spanning, over 2 weken terug voor de nekplooimeting. Ik ben benieuwd.

14. Lara1980

Jeeeej!! Geweldig Minnie, ben blij voor je :) Fijn dat je nu over die grens van vorige keer bent én je nu alweer een mooie echo gezien hebt. Mooi hè, zo'n beweeglijk beebje :)

Sjors, hoe is het met jou gegaan meis? Heb je wat meer duidelijkheid gekregen?

15. Lara1980

(Leuk nieuw plaatje heb je trouwens Minnie ;):D)

16. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ja, het zijn weer die weken bij AH :p.
    Sjors, vertel meis. hoe ging het?

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Sorry dat het even duurde. Ik was aan het koken en stonden ineens paar buren voor me deur. Hadden we vanavond een bijeenkomst over de nieuwbouw en onze bouw... pffffffff echt totaal vergeten.
    K was om 22:00 pas aan het eten en ff vriendin aan de tel en nu jullie.

Ehm waar beginnen... ik ben NIET zwanger.. dat als eerste.
    We hebben de bacterie van het zh nog even besproken en daar kan ik kort over zijn; wij lopen en liepen geen gevaar.
    Over de mk's; we hebben als we dat wensen evt recht op gen onderzoek. Alleen heeft de gyn aangegeven dat in 0,7% van alle onderzoeken wat word gevonden en op basis van onze gegevens denkt hij dat de kans zo'n 0,2% is. EN daarnaast is het zo dat de uitslagen vaker een ''weetje'' zijn.... men kan namelijk eigenlijk er niets aan doen dan ''mogelijk'' dus constateren en dan weet je het... meer niet. We hebben (moest ook niet) niet meteen antwoord gegeven maar we denken er beide het zelfde over; we willen het niet.
    Verder viel het neerwaardse van zaadkwaliteit wel mee... in die zin, de 3e iui was het idd klote maar de 1e en vooral de 2e waren oke. De 2e noemde hij zelfs perfect. Verder zijn we allemaal tevreden over Menopur en de werking enz... en de gyn ziet de kans toch zeer positief in met iui. Dus we hebben besloten nog 3 iui's te doen.
    Ik heb een recept mee gekregen dus zodra ik het heb mag ik starten en het zh bellen voor de fm meting te plannen.

Even over dus dat ik niet zwanger ben; op de echo was te zien dat er dus WEER NIETS gebeurde bij mij van binnen. Ik heb dus GEEN cyclus nu. Precies zoals het dus eerst was. Dus wat dat aan gaat weer terug bij af. Zonder de medicatie doet mijn lijf dus werkelijk niks!

Nou we zijn heel blij met de afspraak en besproken inhoud en hebben een positief gevoel bij het plan.

Ik ga nu gauw slapen want ben echt op!

Liefs Sjors

18. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Jeeetje Sjors. Wat een verhaal.
    Fijn dat je weer kunt beginnen met de medicijnen. Natuurlijk heel jammer dat je toch niet zwanger bleek. Ik gun het jullie van harte, ik hoop dat je snel twee streepjes in je handen hebt meis. XX

19. Lara1980

Pff, dat is toch wel een teleurstelling Sjors :( Wel fijn dat jullie weer vooruit kunnen natuurlijk, maar had het graag anders voor je gezien. En dan nog eens helemaal geen cyclus... Hopelijk doen de medicijnen snel hun werk en bij de volgende iui een echt plakbaby meid; gun het je zo! Dikke knuf.

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankjewel meiden!!!

we zijn blij dat we weer verder kunnen :)

@Lara en minnie
    FIJNNNNNNN dat jullie beiden gister ook positief nieuws hadden meiden!!!!!! nu lekker genieten! :D

Deel Deze Pagina