Sjors, we slepen elkaar wel naar jouw testdag en mijn echodag . Lara wat goed dat je het geheim kunt houden! Je laat het toch nog wel ff weten hè? Als hij of zij geboren is
Natuurlijk Minnie, dan mag iedereen het weten - als hij/zij er is Vind het trouwens best snel gaan ineens. Nog maar zo'n 13 weekjes!
@Lara Ow meid als je het niet wilt zeggen no hard feelings hoor. Ik denk dat je een zoon krijgt. Geen idee waarom maar is een gevoel en gokje. @Minnie Oh fijn hoor jullie steun tot nod!!! We zijn zoooooooo lang aan het emmere geweest voor iui nr 4 dat ik echt was vergeten hoe vervelend dat wachtbankje ook alweer was! @ALL Mijn gevoel blijft nog altijd erg positief . Boobs nog gevoeliger, buikje nu in de avond nog erger! En me koffie valt me nu ineens zwaar. Ik drink m zwart en had dit de voorgaande zwangerschappen ook wel maar wel een weekje na positief teste dus nu wel erg vroeg hihi. Oef moet toch wel blijven onthouden dat het ook niet raak kan zijn anders is het straks echt een teleurstelling! Nog een klein weekje!!!! xxx liefs Sjors
Sjorsjette, ik duim echt voor je mee. En wat is zwanger worden of zwanger zijn toch een ellende met al dat wachten. Het lijkt maar niet op te houden. Hier gaat alles goed en ben bij gekomen van het nieuws dat we een meisje krijgen. Ik vind het kei leuk, maar omdat ik zo overtuigd van een jongen was, moest ik even aan het idee wennen. Nu kan ik me echt gaan uitleven op roze spulletjes. De kinderkamer etc. Wordt rood met donkerblauw. Ruitjes en stipjes. Maar de kleertjes mogen nu lekker knal fuchsia roze worden. Ben benieuwd of ik vanavond tijdens mijn verjaardagfeestje veel roze krijg. In prinvipe heb ik cadeaus voor mezelf gevraagd en niet voor ons kindje. Dus ik ben benieuwd
Hahaha, ja helemaal waar ja... zwanger worden is wat, maar zijn inderdaad ook... en wachten is echt ellende maar hoort bij beide. Gefeliciteerd trouwens!!!! Ontkom je volgens mij niet aan dat je ook een en ander voor de kleine zal krijgen. Weet iedereen dat het een meisje is??? Leuk leukkkkkkk aan de kinderkamer werken!!! Lekker los gaan xxx
Sjorsjette: nog een paar dagen meis! Maar dat zullen best lange dagen zijn. Hoop dat er tot die tijd niets van ongi te bekennen is en dan een megapositieve test op testdag!! Ik duim me rot meis Symptomen klinken in ieder geval goeoed Minnie: voor jou ook alvast aan het duimendraaien Miepens: Fijn dat je gewend bent aan roze. Nu de leuke dingen inderdaad als het kamertje en spulletjes kopen. Wij hoefden (helaas eigenlijk...) niet veel te kopen, want alle meubeltjes hebben we natuurlijk al. Het is bij ons vooral opknappen van het kamertje; stucwerk en verven en zo. Heb wel al heel leuke dingetjes voor de aankleding gekocht (tip: www.kidzsupplies.nl). Goed dat je ook wat dingetjes voor jezelf vraagt: de beeb wordt straks al overspoeld hoogstwaarschijnlijk Wij hadden er wel bijgezegd dat we liefst kleertjes (en dan ook praktisch als rompers; kun je nooit genoeg hebben) of prentenboekjes als cadeautip wensten. Anders krijg je zo'n lading knuffelbeesten of van dat bepaalde drukke speelgoed waar je (misschien) niet op zit te wachten. Woehoe!! 28 weken vandaag! Voelt weer als een mijlpaal: vanaf nu heeft de beeb toch echt een goede kans als er nu iets mocht gebeuren. Maar natuurlijk beter als hij/zij nog 12 weekjes mag blijven zitten Nooit gedacht dat ik ooit nog eens 28 weken zou zijn zeg: wow, klinkt echt al ver ineens
Jeeeeeee Lara nog 12 weekjes... als je dat zegt ipv al 28 weken klinkt het nog eh sneller... eh snap je wat ik bedoel?? heb je nog een buikfoto meis???? ben best benieuwd! Ja kwaaltjes klinken hier idd hoopgevend, hoewel ik nu toch probeer weer iets in te dimmen. Stel nou dat het iet raak is dan ist zo'n domper!! Ik wil ook heel graag eink woensdag al testen maar ben zo bang dat ik vals positief test door pregnyll. xxx
Hé Sjors, heb je vandaag toch misschien al een testje durven wagen?? Meis, ik ga keihard voor je duimen! O ja, een buikfoto! Ik moet snel maar weer eens een nieuwe maken, want de laatste is van 20 weken... Ik zal 'm dan een keertje hier zetten
12 weken klinkt inderdaad al heel snel voor mijn gevoel. Ik ben blj om nu over de helft te zijn. Nu op naar de volgende mijlpaal. Vrijdag heb ik weer controle en geniet elke avond in bed van het gevoel van een schoppend kindje. Heerlijk (althans, nu nog wel) Sjors. Ik duim voor je. Ik snap dat het heel spannend voor je is. Ik hoop ook echt dat het raak is en dat je niey in de onzekerheid van de pregnyl zit.
@Lara Meid MOOIE buik-foto meid!! @Minnie en miepens.... spammen jullie ook is je buikje @ALL Hier gaat het nog goed, geen ongi, geen kramp, buikje nog steeds aanwezig! En eh... morge ochtend testen we!!! xxx
@lara, mooi buikje. Ik mag nog even voordat ik die omvang heb, maar bij mij begint het ook echt te groeien. Zondagavond is het weer tijd voor de volgende foto. Ik maak ze om de 2 weken. @sjorsjette, goed dat je je zo hebt kunnen inhouden door niet te testen. Het klinkt positief, maar ik wil je ook niet te veel hoop geven, mocht het niet raak zijn. Wel ontzettend spannend. @minnie, hoe was je geslachtsbepaling? Weet je nu wat het wordt?? Ik had vandaag weer gewoon controle. Bloeddruk was goed en het kindje zag er ook weer goed uit. Genoeg vruchtwater etc. Dus over 4 weken mag ik weer terug.
@sjorsjette, he toch meid. Weet ook niet goed wat ik er op moet zeggen. Misschien heb je meer tijd nodig om hCg op te bouwen? Zolang je ongesteldheid wegblijft is er misschien nog hoop
*Digitale knuffel*. Wat balen zeg. Nog paar daagjes wachten? Wij hebben vanmorgen geslachtsbepalende echo gehad, en we krijgen een jongen .
*ff ego* Ow meiden de hoop is hier 0,0% De moed daalde al met een flinke klap neerwaards bij ons beide... en nu heb ik ook nog is flinke krampen onder in me buik Heb al een mok thee gedronken en paracetamol.... als het zo door blijf gaan of erger word vrees ik zelfs dat ik ga grijpen naar die andere pillen, dat zegt dus wat. We hebben samen tranen weg zitten pinken en gesproken. We hebben afgesproken dat we maandag de gyn bellen voor een spoedgesprek over hoe nu verder. We zien het op deze manier echt niet meer zitten. Als deze poging zou mislukken moesten we zowiezo met gyn praten over Menopur en hoe verder/evt ander medicijn of wat ook... maar we gaan dus echt aankaarten dat we het vertrouwen echt kwijt zijn in iui bij ons... zeker nu in combi met dus de ervaring vanaf 25 aug met Menopur. We willen mogelijk aansturen op toch een andere behandeling... en mocht dan ter overbruggen (in bijv tussen tijd) een 5e iui kunnen dan staan we daar wel open voor, maar we zien het dus niet zitten om nog een 5e en 6e poging zo verder te sukkele en dan pas kijken hoe verder. Het is ons namelijk ook erg zwaar gevallen dat het zo lang duurde voor er uberhaupt een ei was... en die teleurstellende fm's allemaal... 1 ei.. 2 eitjes... groei... groei-stop... ineens een ei kwijt.... acuut stoppen/hoog progesteron dus ei gemist... en toen weer wel ei geen ei enzzz en ophogen dosering blaaaaa. En juist nu we dan EINDELIJK een ei hadden en TOEVALLIG dan ook nog is een keer SUPER zaad en een moeizame en pijnlijke iui en goed klussen... pfffff. Dus ff afwachten voor welke dag we een afspraak hebben. Wel heeeeeeel erg dank voor het duimen en kaarsjes branden enz meiden! Jullie zijn stuk voor stuk echt steun voor mij & ons! xxx Liefs Sjorsjette