@Minnie Gefeliciteerd met zoonlief op komst! @Miepens Nee meid nog geen ongi.. en ik weet dat ik traag hcg aan maak... maar heb zojuist ff een bericht gepost/geplakt hier onder... en dat geeft wat minder moed. Ik hou jullie op de hoogte hoor, jullie blijven me lieve zp dinnies! Liefsssss
hey meis, het zit jullie ook echt niet mee! vind het zo erg voor jullie!!! hoop dat het eindelijk eens de goeie kant op gaat!!! denk aan jullie!!! mijn zus en haar vriend zijn gestopt met iui. ze heeft twee weken icsi gehad poging. helaas is ze weer ongi geworden dus nu weer 2 maanden wachten. zo ben je snel weer een een jaar verder als het zo elke keer gaat. echt oneerlijk. heel veel sterkte meis!!!xxx
Bekijk bijlage 192281 hey meiden, hier heb ik even een echofoto geplaatst. weten jullie misschien wat er links op de echo te zien is? heb er een cirkel omheen gezet. ben benieuwd wat jullie denken dat het is. xxx
Ik zou niet weten wat het is Brabant?? Weet jij het wel? En over hoe het gaat: goed! Ik voel ons jongetje echt al soms . Heel leuk. Ik wens het jou ook toe . Sjors, lieverd. Ik word er helemaal emo van. Ik ben blij dat je steun kunt Putte. Uit onze woorden. Het is je zo gegund, ik kan het biet vaak genoeg zeggen. Hopelijk biedt een gesprek met de gyn nieuwe hoop en perspectieven.
Goedemorgen meiden, Gisteraaf dus met kramp & kruik naar bed gegaan en vandaag met vette ongi opgestaan! iui nr 4 is echt officieel GAME OVER! Wel snel, maar we hebben beide wel zoiets van oke; duidelijk! Ik heb wel veel buikpijn/kramp.... ga zo het zh bellen. Verder kijken we uit naar het gesprek wat hopelijk heel gauw komt. @Minnie ik put inderdaad een hoop uit jullie woorden! thnx!! @Noordbrabant Tja meid het zit inderdaad echt ff niet mee hier. Voel me soms zo'n ''negatief'' wijf... alleen maar negatief gemopper Denk wel is, ik ga gewoon geen ''slecht nieuws'' meer posten... ben zo op deze manier alleenmaar een nega-girl... pffff (is slechts een gevoel hoor.. niemand die dat heeft gezegd ofzo) en eh... ik blijf ook gewoon eerlijk posten.. Wat klote zeg dat ze zijn gestopt ook met iui en dan ook de icsi so far nog niet raak, hoop dat het voor hun ook gauw raak is! Ja en inderdaad op deze manier schieten de maanden/jaren wel voorbij!! Ehhh even over je echo.... BEN JE ZWANGER????????? xxx Sjors
Sjorsjette: hè meis... Wat kun je hier moedeloos van worden. Al die hormonen, pogingen en afwachten en dit keer dus voor niets. Ik vind je helemaal niet negatief meid: ik vind juist dat je heel sterk bent. Natuurlijk zit je er vreselijk doorheen als het weer niet zo is, maar je bent zo'n doorzetter, dat vind ik echt bewonderendswaardig. Nu vind ik alleen dat jullie doorzetten maar eens beloond moet worden p*tverdorie! Hopelijk kun je snel terecht voor een gesprek. En nu je even lekker laten verwennen de komende dagen meis: dikke knuf!
Minnie: wat ontzettend leuk, een jongen!! Dat was mijn voorgevoel bij jou ook een beetje, weet niet waarom. Ik kan je uit ervaring vertellen dat een zoon echt superleuk is En was nog wel benieuwd: waarom denk je bij mij een (tweede) jongen??
Hey, hoe is het met jou Noordbrabant? Mag je nu verder voor een wondertje?? Hoop dat het snel raak voor je is meis, en dit keer goed! Pff, heb er echt geen verstand van, van die foto. Het lijkt wel een heel prille zwangerschap (zwangerschapsring?), maar dan zit het wel heel erg naar de zijkant? Wat zei de gyn er destijds van?
Bedankt nog voor jullie reacties op de buikfoto meiden! Ben natuurlijk ook best benieuwd naar de andere buikjes Gisteren nog even geschrokken. Ik was vanaf vrijdag ziek. Vooral koorts, lamlendig en pijn in mijn bovenbuik. Gisteren toch, op aanraden van de ha, de vk gebeld en zij kwam meteen. Toch een vermoeden van zwangerschapsvergiftiging bij die symptomen. Maar gelukkig wezen de tests er niet op: bloeddruk was goed laag en urinetest gaf wel iets van een lichte blaasontsteking aan, maar was verder ook goed wat betreft eiwitten en zo. Alleen de koorts moest wel omlaag, anders moest ik door naar het ziekenhuis. Nou, gelukkig heel goed geslapen vannacht en nu helemaal koortsvrij. Geen idee wat het nu geweest is, maar ws dus een "normaal" virusje. Heb me flink beroerd gevoeld, maar nu gaat het wel weer. Beeb heeft al die dagen flink zitten porren, dus dat was wel geruststellend
nee mop ben niet zwanger maar dat is de echo van toen en ik zie iets zitten links en wil weten wat dat is. misschien dat jullie dat weten haha. xxx
hij heeft deze echo niet gezien en ik heb vanaf het begin gedacht dat er misschien nog iets beginnends in mijn eileider zat maar dat kon volgens hem niet want ik had geen klachten. nu ben ik bij een paragnost geweest bij ons in het dorp en heb die foto daar neer gelegd en die begon uit zichzelf te vertellen van weet je zeker dat het er maar 1 is geweest? ze wees naar de plek die ik oncirkeld heb. ik heb altijd die plek aangewezen van dat lijkt een beginnend vruchtje maar ja dacht het ziekenhuis zegt dat ze allles na hebben gekeken dus zal wel niks zijn. maar nu die paragnost het erover had denk ik ja misschien is dat wel zo geweest. heb op internet gegoogled en daar staat dat het lichaam het vruchtje vanzelf op kan lossen en dan heb je dezelfde klachten als ik had(hcg blijft lang in lichaam)en dan heb je ook geen buikklachten en bloeding. xxx
Mja, kweenie voorgevoel. Maar zelf dacht ik een meisje te krijgen dus dan zal het bij jou wel een meisje worden dan
Hoi meiden, Even een egoberichtje. Gisteren ben ik met spoed doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat de huisarts dacht aan een longembolie. Eerst allerlei onderzoeken bij de gyn en daarna bij de longarts. De baby deed het in ieder geval uitstekend, maar ik kon alleen maar heel oppervlakkig ademen van de pijn. Uiteindelijk bleek het gelukkig geen longembolie, maar ws is het een ontsteking van spiergebied rond de longen/ribben. Daar is behalve rust en pijnstilling weinig aan te doen. Vannacht toch wat kunnen slapen en vandaag is de pijn al iets minder. Kan wel alleen nog maar in bed zitten nu, dus hoop dat ik me snel weer fit genoeg voel om weer wat meer te doen Hoop dat alles goed is met jullie; ik reageer een andere keer weer op jullie berichtjes.