miskraam bij aug 2011 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door sjorsjette, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uitslag was weer goed en mag weer stoppen met de pil!!!!!!!!!!!!! pfff weer effe jankbui gehad van alle stress al die maanden maar ja haha!!! nu eerst lekker op vakantie naar egypte. vrijdag op zaterdag nacht vertrekken we naar egypte. hoop dat dat de laatste vakantie is met z'n tweetjes!!! hoe is het verder met iedereen? xxxx

2. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @noordbrabant, leuk nieuws zeg. En je mag stoppen met de pil en je gaat ook nog eens lekker op vakantie. Heerlijk. Ik wens je veel plezier! En ik kan me helemaal voorstellen dat de emoties opliepen na de uitslag. Het is natuurlijk ook niet niets!
    @sjorsjette, Wat fijn dat er toch een eisprong is geweest. Ik ga duimen voor de plakbeeb!
    @all Ik ben al even niet op dit forum geweest. Sowieso heb ik weinig gereageerd op topic binnen zwangerschapspagina. Ik heb het gewoon druk gehad. Vandaag is de laatste dag voor mijn vakantie. Lekker 2 weken naar de zon (kindje uitbroeden haha).
    Afgelopen maandag had ik de pret 3D/4D echo. Echt super. Ons meisje was goed gegroeid en lag lekker te trappelen. Mijn buik ging zelfs op en neer. Volgens de echoscopiste had ze wel een heel klein mondje en kleine lipjes. kleiner dan gemiddeld. Och..ik zelf heb ook geen grote mond en dikke lippen, dus ze zal wel op mij lijken. Bovendien kun je daar later vanalles aan laten doen met siliconen ;)

Vanochtend ook nog 1x controle bij de gyn gehad en ook bloeddruk was goed, dus ik ga lekker onbezorgd het vliegtuig in (met steunkousen tegen de dikke enkels).

Ik wens jullie heel veel plezier de komende weken en natuurlijk de dames op het wachtbankje heeeeeel veel succes. Ik hoop positieve berichten te lezen als ik weer terug ben!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Noordbrabant
    *doe een vreugde dansje voor je/jullie!
    Wat fijn dat het allemaal goed is en dat je kan stoppen met de pil!!!!!!!
    Hele hele hele fijne vakantie meid en ik duim voor je dat je wens in vervulling zal gaan, dat dit jullie laatste vakantie is met z’n 2tjes!
    J

@Lara
    WOW meis ik zie zo in je banner staan nog 49 dagen… whaaaaaaa wat gaat het in ene hard!!!!!!! Vind je het niet mega spannend!!???
    Hoe gaat het met je???

@Miepens
    Ow meis geeft toch niet dat je er niet vaak bent. Ieder op zijn eigen moment hoor. Wauw leuk hoor de pretecho… mogen we eens spieken?? (of wil je de foto’s niet delen) Hoop dat je een fijne vakantie hebt en inderdaad op positieve berichten als je er weer bent!!

@alle andere… hoe gaat het met jullie?????????????????????????????

@ALL
    Hier gaat het redelijk meiden. Ik was ff erg druk met werken (rapportjes komen eraan) en daarnaast had ik een studiedag in Nieuwegein… en ben ook nog eens snipper de snipppp verkouden. Begon met me neus en 1,5 dag later hoest erbij… loop nu met me meddd tassie met neusspray, hoestdrank en paracetamol (laatste puur voor als ik me echt echt echt beroerd voelde) en ook nog is strepsils pffffff. Maar al met al is er nu een week van de wachtweken af! Hahahaha dus zonder al te veel zenuwe zit ik al op de helft!!!
    had gisteraaf beetje ‘’pijn’’ in me buik… zou misschien wel innesteling kunnen zijn. Ach we zien wel.

Liefs Sjorssie

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Trouwens.... het is voor mij/ons nu bijna een jaar geleden dat ik zwanger werd! OP 22-23 en 24 nov had ik toen de positieve ovulatie testen! En op 13 dec kregen we toen dat rot nieuws van de gyn en de volgende dag teste ik toen met CB positief!! Weten jullie nog?? (hihi wel ff terug graaien in de tijd) maar eh... pfff straks heb ik op de zelfde dag een positieve test!! Whaha.... Hoewel.... theoretisch gezien zou ik op 26 of 28 nov kunnen testen.... maar zou ook kunnen wachten :p;)

5. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Noordbrabant: wat een supernieuws! Eindelijk kun je verder. En ik gun jullie van harte dat het heeeeel snel raak is :) Maar eerst nog even een fijne vakantie natuurlijk!

Sjorsjette: beterschap met de verkoudheid! Vervelend is dat toch altijd.
    Het wordt een spannende week voor je! Ga nog harder voor je duimen dan ooit. Zou mooi zijn, als het nu precies een jaar later weer raak is (en dit keer moet het natuurlijk goed blijven gaan!!!).

Met mij gaat het prima. Ik hoop hier vanaf volgende week iets vaker te zijn: dit wordt mijn laatste werkweek! Donderdag werk ik mijn laatste dag voor mijn verlof. Ik neem ook een deel ouderschapsverlof, dus hoef pas 1 mei weer te gaan - dat lijkt nog heeeeeeel ver weg :D
    Ben er wel een beetje aan toe nu; wordt echt zwaarder allemaal. De laatste dagen veel harde buiken en flinke steken onderin. Herken het een beetje als indalen; ben benieuwd: donderdagochtend moet ik weer naar de vk.
    Het kamertje is bijna af en is heel leuk geworden :) Af en toe dringt het nu goed door: nog zo'n 7 weken!!! :$

Hoe is het met de andere meiden? Minnie, Miepens?? Begint bij jullie ook al snel te gaan :)

6. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Hier gaat het wel goed. Weinig te melden eigenlijk. De tijd vliegt voorbij! Ik kan de kleine zelfs al aan de buitenkant van m'n buik zien bewegen. Of nouja, eh.. als ie schopt dan beweegt m'n buik :p

Brabant, Sjors, fijn dat het met jullie weer beter gaat hoor :), afgezien van de verkoudheid Sjors :p

Lara, het schiet al echt op voor je! Nice!

7. Lara1980

Verlof!! Gisteren mijn laatste werkdag gehad :)

Gisterochtend ook nog controle bij vk. De baby lag (nog steeds) in stuit. Begint nu toch een "probleem" te worden, al had ik het bij mijn zoontje ook en die draaide zelf nog bij 36 weken.
    De vk wilde wel even kijken of ze de baby iets met zijn kontje uit mijn bekken kon tillen en dan kijken wat de baby zou doen: ik had genoeg plek in mijn buik. Dus zij wat porren en zo en toen zei ze: zo, het kindje ligt met zijn hoofd beneden! Ik helemaal verbaasd, want ik had helemaal niets voelen draaien! Maar nog even met echo gekeken en was toch echt zo. Dat ging nog eens makkelijk!
    De kans is er natuurlijk wel dat Beeb weer in stuit gaat liggen; er is nog plek om te draaien. Over twee weken weer controle en weer met name kijken hoe de baby dan ligt. Ik vond het de vorige keer heel vervelend dat de baby maar niet draaide en het misschien een kz zou worden, maar nu denk ik: komt wel goed. En anders wordt het misschien een kz; dat moet dan maar.

Sjors: morgen testdag voor jou?? Hoe voel je je??

All: sorry, even ego! Ben benieuwd hoe het verder gaat met iedereen :)

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai girls!!!

Hier ben ik dan…. Vandaag dag 14 na iui…. En geen ongi !!!!!
    JJJ

Het begint enorm te kriebbele maar wil eink maandag pas testen…. Pfffffff geen idee of ik dat ga volhouden. Whaha heb in ieder geval ‘’nog’’ geen test in huis dus kan ook niet!

Heb nog altijd last van me hoest (al stukke minder) en ben ook nog snottie. Maarrrr ik voel me goed. Boobs zijn iet wat gevoelig. (we hebben trouwens nog sex gehad vanmorgen vroeg.. was effies bang dat daardoor misschien ongi op gang zou komen ‘’als niet zwanger’’…. Maar so far niks gespot) aaaaaaaahhhh duimen jullie voor me.

xxx Liefsssss

@Lara
    Fijn dat ze de kleine hebben kunnen draaien, hopen dat het zo zal blijven! En lekker genieten van je verlofffffff!!!!

@Rest... hoe ist met jullie????

9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi dames. Kort berichtje uit het warme curacao. Ohh, sjors wat duim ik voor je. En lara, wat fijn dat je verlof isbegonnen. Het aftellen kan nu beginnen n fijn dat de kleine is gedraaid. Hopen dat hij/zij niet terugdraait.
    Hier gaat alles wel goed. Ik geniet met volle teugen van mijn vakantie, maar vind het ook wel vermoeiend om zoveel mensen om me heen te hebben. Ook het zwemmen gaat niet helemaal zoals ik had ghoopt. Als ik het water in ga, wordt mijn buik door dedruk omhoog geduwd tegen mijn maag. Ik krijg dan veel maagzuur. Ik heb de afgelopen dagen zoveel moeten spugen....netalsof ik wat in te halen heb van de goede periode aan het begin van mijn zwangerschap. Maar hier laat ik de pret niet door drukken!

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    515
    113
    Lieve meiden,

Ik heb medio sept een ma gehad met ruim 11 wk, in verleden ook een keer met 13 wk en een vmk met 5 wk.. Sinds laatste ma zeer onregelmatige lange cyclus, twee keer ongesteld geweest..
    ik kan wel huilen..
    ik ben zo benieuwd hoeveel van de dames hier die in aug een ma/mk hadden alweer zwanger zijn?

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    wat naar voor je dat ook jij deze ellende allemaal mee hebt moeten maken. Ik hoop voor je dat het gauw positief zal gaan.

De meiden hier waren allemaal uitgerekend in aug 2011... we hebben niet in aug2011 de mk of ma gehad. Denk dat dat misschien verkeerd bij je is overgekomen???

Maar goed, nogmaals ik hoop voor je dat ook jij weer gauw alle negatieve dingen achter je kunt laten!

Liefs Sjors

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Fijn van je te horen meid. Oef jammer dat het zwemmer niet fijn is.. en dat spuwen ook niet funny!! Maar heel goed van je dat je de pret niet laat drukken! Geniet nog lekker. Wanneer ben je terug???

xxx liefs Sjors

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Zie mijn banner!!!!!!!

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Owwwwwwwwwww ik zit hier helemaal te trippen!!!!!!
    Heb vanmorgen om 08:25 een testje gedaan…. Ik zat nog op de wc, zie de urine zeg maar door het venster lopen… en binnen 3 seconde staan er 2 mooie strepen!!!

Ik ben ZWANGER!!!!!!

Kan wel janken zeg! Whaaaaa hoe ist mogelijk gewoon raak… de 5e iui.. oeffff en dus geen ICSI / IVF !!?? Owwwww echt een geschenk uit de hemel! Ben zooooo blij.

Post zo een foto van me test.

xxx Liefs Sjors

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Foto van me test, en cadeau waarmee ik liefje vertel

16. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    SJORS!!!! Wat goed. Oh ik ben zo blij voor je! Van harte gefeliciteerd!!! En nu veel lijm naar binnen werken zodat hij of zij lekker blijft plakken :cool:

17. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Oh, sjors, ik wordt er ook emotioneel van. Wat ontzettend fijn en wat gun ik het je van harte. Er loopt een traantje over mijn wangen! :)
    Gefeliciteerd. En wat heb je een super positieve test. Echt fijn voor je!

Ik blijf nog een weekje hier op curacao. Vandaag weer een dagje varen met de boot. Is leuk en hopelijk niet al te veel last van misselijkheid.

18. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    who sjors!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ikke nog, ben volgens mij nu de enigste uit dit topic die nog niet zwanger is na miskraam. geniet ervan meis!!! reageer van de week even op alle berichtjes want we zijn gister terug gekomen van vakantie en moet nu nog verder de koffers uitpakken enz. morgen moet ik namelijk gewoon weer werken. xxx

19. Lara1980

Sjors! Zag je banner ineens! Wat ge-wel-dig!!! O, ben zo ontzettend blij voor je!!!! :D:D:D En wat mooi, zo snel al twee vette strepen! Da's een goed teken meis; dat 'ie nu al zo aanwezig is ;) Ben er helemaal stuiter van, haha! (Volgens mij stuiteren we hier allemaal met je mee, hihi...!)

Miepens: lekker zeg, genieten op Curacao! Jammer van het zwemmen en het maagzuur, maar toch even helemaal lekker weg in de warmte :) (Laatste keer met z'n tweetjes weg?) Hier stormt het nu, dus geniet jij maar heerlijk van een warm zonnetje daar!

Noordbrabant: welkom terug!! En ik ga voor jou duimen voor een supersnelle posi test van een plakbeebje!!

All: hi! :)

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @minnie
    Hahaha ja moet zeker blijven plakken!!!
    Dankje meis, wij hier ook erg blij, nog lichtelijk in shock en emo.

@Miepens
    Hier ook emo hihi
    Ja wauwies die test is echt knal hé, had dat zeker niet verwacht.
    Geniet nog van de week daar!!!!!

@Noordbrabant
    Dankjewel meis, ik hoop en duim dat jij me gauw gaat volgen!!!!!!
    Was je vakantie wel leuk/fijn??
    Werkse morgen!

@Lara
    Haha ja echt een stuiter effies ja. Ik hop dat brabant snel bij me/ons aan gaat schuiven. Cool he, ik zit me banner ook steeds te bewonderen met lach van oor tot oor. Nog wel lichtelijk in shock en emo, vind ook wel eng… morgen de gyn bellen.

xxx Liefs Sjors

Deel Deze Pagina