miskraam bij aug 2011 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door sjorsjette, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Supermooi buikje heb je!!! Spannend ook maandag de nekplooimeting! Xxx

2. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Hier gaat het minder, zit weer eens niet lekker in mijn vel. Hoor echt in mijn omgeving de 1 na de ander die zwanger is. Probeer het van me af te zetten maar het lukt gewoon niet. Zwaar ****. Gun het echt iedereen maar ja... liefs x.

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik snap het meid.....hier het zelfde ook de een naar de ander
    die zwanger raakt:x

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Missilli en Noordbrabant
    meiden heeeeel herkenbaar jullie gevoel.. klinkt wrang misschien.. modat ik nu zwanger ben. Maar leef echt met jullie mee! Dikke knuffff en dipjes MOGEN... je moet is weten hoeveel/vaak ik die had! En diep ook hoor!

@Noordbrabant thnx voor compliment!

5. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @misilli en noordbrabant, ik snap de frustratie helemaal. Ook al gun je het een ander, je gunt het jezelf zoveel meer. En het grote nadeel is je kunt niets anders doen dan afwachten en je hebt het niet zelf in de hand. Ik hoop ook echt dat jullie snel een plakbeeb zullen hebben!

@sjorsjette, jaaaa 12 weken!! Ik kan me voorstellen dat je de echo van maandag wil afwachten, maar ik hoop echt dat je dan lekker gaat genieten van je zwangerschap. Is de vermoeidheid etc, een beetje aan het wegebben?

@ikzelf, pfff, ik heb me voorgenomen om geen stamppotten meer te gaan eten.zelfs van een paar hapjes ka ik snachts naar de wc rennen zodat het er helemaal weer uitkomt. Rennies helpen daar echt niet tegen. Maar zodra het er eenmaal uit is, dan kan ik in ieder geval een beetje slapen.
    Nog maar 7 werkdagen voor mijnverlof. Ik kan de rust wel gebruiken. Heb het gevoel dat mijn hoofd eenbeetje begint te tollen.

@lara, alles goed?

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam

@Miepens
    Balen dat je maag onrustig blijft. Dan idd maar ff geen stampotjes meer meis.
    Hier werkte de Emesafene wat ik voorgeschreven had gekregen ook NIET… doe ook nu af en toe een rennie.

De vermoeidheid is eindmiddag > avond duidelijk aanwezig meis.. dus ben er nog niet vanaf, hopelijk komt dat gauw. Lekker de volgende fase in. Begin nu toch wel te zenuwen voor morgen hoor. We zitten aardig dicht bij de rotte data’s… die blijven ons altijd bij. 26 januari 2011 hoorde we dat het harte niet meer klopte en 28e de curettage… pffff wil dat die data’s voorbij zijn!!!! Grrrrr

xxx

7. spring

spring Niet meer actief

*breekt even in voor Sjors* sjors ik wil je voor morgen veel succes wensen en dat deze zwangerschap tot het einde toe goed mag verlopen. Lijkt me moeilijk die data die eraan komen. Sterkte ermee.
    Groetjes Spring

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Balen dat je nog zo vermoeid bent. Ze zeggen dat het na de 14 weken weer wat afneemt. Ikzelf heb er niet zo heel veel last van gehad. Ik wordt nu aan het einde van mijn zwangerschap teruggepakt ;). vanochtend weer boven de wc gehangen. Ik snap er niets van. Bovendien heb ik ineens enorme tand/kiespijn die doorstraalt naar mijn nek en mijn voorhoofd. Ik denk dat ik onderbewust ineens stress heb en dat ik dus enorm aan het bijten ben geweest (snachts). Ik probeer me te ontspannen, maar het helpt niet. Ik geloof niet dat het een gaatje is, want dan zou ik er geen warm of koud op kunnen verdragen. Volgens mij is het hetzelfde als dat ik de week voor mijn promotieverdediging had. Gewoon 's nachts flink tandenknarsen en daar een soort van ontsteking op krijgen. Dus ik ga nu echt proberen het rustig aan te doen.

Sjors, ik begrijp het helemaal dat het spannend is morgen. Ik ga ook echt voor je duimen dat nu alles goed zit. Troost je maar met de gedachte dat het over 1 week alweer februari is en dat die klote januari maand er op zit!

Veel succes.

Ook natuurlijk aan de andere dames!

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Spring
    DANKJEWEL MEID!!!!!!!! ik sta middels stijf van de zenuwen!!! Ik mag gelukkig in de ochtend.. en hoef voor de afspraak niet naar me werk... iklaat het hier gauw weten!

@Miepens
    Ow balen meis van je kiespijn!!!!! En spuwen zo aan het einde. Nou hopen dat het gauw weer weg gaat! Leuk trouwens je banner; 35 weken en nog 35 dagen te gaan :D

10. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @sjorsjette, hoe is het gegaan???

Kiespijn is helaas nog niet weg. Zojuist weer paracetamol genomen. Ik voel me bijna koortsig. Bah, is nietgoed voor mijn concentratie. Gelukkig kan ik aftellen. Nog 4,5 dag werken :)

11. spring

spring Niet meer actief

Kom ook even kijken voor Sjors. Waarschijnlijk meteen door naar haar werk nog even wachten dus. Hopelijk heb je een prachtecho gehad.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    :$Whaaaaaaaaa meiden.. :x grrrrr had ik uitgerekend gister GEEN INTERNET!!!!! :(
    Heb ook geen internet op me mobiel en op me werk vandaag echt GEEN gelegenheid gehad… dus nu maar gauw we nieuwsssss…

Onze echo was :DGE-WEL-DIG:D!!!! Ons frumpje groeit prima! We hebben ook een mooie hartslag mogen horen en de uitslag van de nekplooi meting was ook top.
    Kans 1 op 10.000. Verder heb ik morgen weer een controle, bloeddruk en bloeduitslag.. ze waren de vorige keer bij bloedprikken vergeten de standaard zwanger-bloedtesten te doen.. (hadden dus alleen voor de combinatietest gedaan) dus gister laten prikken en morgen die uitslag.

Nou na tranen van blijdschap en ongeloof… begint het nu dan toch echt in te dalen :);) dat we ECHT een baby krijgen :p hihihi. Ik doe zo de echo foto’s uploaden en in me album erbij.

Nou spannend zo lang wachten… Excuusssszzzz

Liefs Sjors

13. spring

spring Niet meer actief

Wow geweldig Sjors ben super blij voor je xxxx

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankjewel lieverd!!!!!!!!!

Ik ga nu gauw koken... daarna de foto's uploaden! ;)

15. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg

Geweldig!!

Ik ben heel blij voor jullie. Laat het maar eens goed bezinken en dan kun je de rotmaand januari op een hele leuke manier afsluiten.

16. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

O, Sjorsjette, wat geweldig meis!! Ik kom hier even heel snel langs om je van harte te feliciteren met je mooie echo :) Maar eigenlijk twijfelde ik er niet aan dat dit jullie plakbeebje zou worden meis. Mooi, dat januari 2012 voor jullie nu ook zulke prachtige beelden heeft laten zien!

Miepens: zag een paar pagina's terug jullie babykamer: echt heel erg mooi! Leuk, dat rood en mooi strak alles qua meubeltjes en spulletjes.
    Bijna verlof meid!! En ik kan je nu zeggen: geniet van die rust :D

Alles goed met de andere meiden?

Hier gaat het zijn gangetje. Een tweede kindje is toch inderdaad wat makkelijker dan een eerste (die eerste maanden stond ons leven toen compleet op zijn kop!). T. was alleen nog niet op zijn geboortegewicht. Morgen wordt hij weer gewogen en hoop dat hij dan flink aangekomen is, want het is zo lastig inschatten met bv of hij wel genoeg krijgt.
    Vandaag een uitbraak van babypuistjes: zijn gezichtje zit helemaal onder! Is verder geen probleem, maar het ziet er zo zielig uit. Verder is hij zo'n rustig en tevreden ventje :)

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Miepens
    Dankje meis!!!

@Lara
    Fijn om van je te horen meis. Fijn ook dat de kleine het goed maakt! Geniet lekker!!!!!!!! Mogen we misschien een fototje zien? :)

@ALL
    echo foto's staan in me album meiden :cool:

18. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @lara, fijn dat de kleine het zo goed doet. Wel zielig van de babypuistjes. Maar dat zal vast wel snel over gaan. En nog bedankt voor compliment van kinderkamer. Wij zijn er zelf ook heel trots op.

@sjors, bedankt voor je krabbel. Hoe bevalt je roze wolk? Weet je omgeving nu dat je zwanger bent? Leuk he, om dat te kunnen vertellen.

@rest, ik hoop dat het bijjullie ook allemal goed gaat.

Gisteren controle gehad. Onsmeisje ligt met hoofdje naar beneden, maar nog niet ingedaald. Haar mondje ging mooi op en neer, net alsof ze al mee wilde praten. Bloeddruk en hb waardes waren goed en ik hoef pas over 2 weken terug. Ook met mijn kaak gaat het de beterende kant op. Gisteren niet eens 1 paracetamol genomen.

Vandaag begin ik aan mijn een na laatste dag op het werk. Belangrijkste dingen heb ik nu af. Alleen nu waren ze zo aardig om afgelopen maandag te peilen of ik interesse heb in ee nieuwe functie. Blijkbaar willen ze me al 8 maanden vragen en nu beseffen ze dat het wel erg kort dag wordt en vragen ze het me nu. Pffff. En het zou gaan om iemand te vervangen die met pensioen gaat. Notabene in de week dat ik weer uit mijn verlof kom. Dus jullie snappen dat mijn hoofd nu weer aan het overlopen is. Ik weet ook niet of ik het echt wil. Ik voel,me wel gevleid, maar ook voor het blok gezet. Komende dagen heb ik dus nog gesprekken met de managers en met mijn interne coach. Maar ik ga niets beslissen deze week. Dan hadden ze me maar eerder moeten vragen.

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Miepens
    geniet van je laatste werkdag meis! Na vandaag lekker verlof..en NEEEE niet je hoofjde over laten lopen... leeg laten lopen na vandaag!

Aan de ene kant inderdaad erg tof dat ze je vragen maar zoals je zelf al zei; beetje jammer dat ze het echt zo last minute doen.
    Laat je niet opjuttte en gekmaken.

Hier is het vandaag een beetje een dubbele dag. Vandaag precies een jaar geleden hoorde we dat het hartje van ons kindje was gestopt. Vandaag precies 13 weken!

We hebben het nog niet van de daken geschreeuwd.
    Ouders van Vriendlief en zijn broertjes en zusjes & hun partners weten het. Mijn mama en broertje.. en dan een handje vol vrienden. Ik wil het nu aan mijn broer en zus vertellen... daarna mogen ooms en tantes, nichten en neven van beide kanten en who ever!

Ben benieuws hoe mensen gaan reageren. Jaren zijn wij aangekeken en hebben mensen ons vaak gevraagd.. wanneer komen jullie nou??? Willen jullie geen kinderen?? Enz.. De mmm hebben wij niet aan de grote klok gehangen.. dus vele weten niet hoe het echt zit. Ook zijn er vele die niets weten van de bbz, mk's en ma's.

Weet je wat wel dubbel is/voelt.. ik hoorde ergister via via dat de vrouw van me nicht ook zwanger is. Zij weten nog niet dat wij het weten.. en weten dus zoals ik net al uit had geleg nog niets van ons. Maar vind het wel ff ja soort van jammer... dan is je grote nieuws toch ff minder groot want hun hebben ook nieuws.

Alle mensen van onze generatie in onze omgevind hebben zowat een kleine en of 2 of zijn bezig voor een 2e. Ook zijn ze allen getrouwd. Wij dus in hun hogen so far geen van beide. Nou ja hoe dan ook... ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

xxx

20. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Sjorsjette: dubbele dag inderdaad, hier ook. De 26e een echo zonder kloppend hartje en de 28e curretage. Ik ben onzettend blij dat deze januarimaand anders is, maar zal nog blijer zijn als deze dagen weer voorbij zijn.
    Ik ga snel je foto's eens bekijken; dat had ik nog niet gedaan :) Ik wil ook wel een foto plaatsen van T., maar eerst eens kijken of ik dat redelijk afgeschermd kan doen - ik vind het toch niet zo'n fijn idee als iedereen erbij kan.

Miepens: o, dat is wel stressvol van je werk zeg, zo in je laatste week. Laat maar over je heenkomen: als ze je echt willen hebben voor die functie, dan komt het later ook nog wel goed. Misschien kost het je straks even tijd om om te schakelen als je echt thuis zit, maar je hebt het nodig meid; die rust.
    Fijn dat jullie meisje goed ligt! Dat geeft toch een zorg minder. Indalen kan echt nog wel; tijd genoeg. Mijn oudste zoontje daalde pas met 37 weken in en ging nooit vast liggen en dit keer daalde T. pas in tijdens de persweeën. Komt goed!

Deel Deze Pagina