Hoi Dames Ik heb lang gedacht om hier te schrijven, maar ik merk gewoon dat ik mijn verhaal kwijt moet.. Ik ben Amanda, 22 jaar en getrouwd met me mannetje sinds sept 2010. Gestop sinds nov 2009. Bij mij isPCO vast gesteld en zit sinds aug 2010 in de MMM. Na 3 kuren niet aangeslagen Clomid's ben ik begonnen met spuite (puregon en Pregnyl) Ik was de 2e ronde puregon zwanger, mijn test was overduidelijk en ookCB gaf aan zwanger 1-2. We waren in de zevende hemel, en iedereen was blij.. Alleen toen gingen we op vakantie...29 meien begon ik wat bloed te verliezen... Waar ik bang voor was is gebeurd, op 30 mei koninginnedag verloor ik het.. Ik was pas 5 weekjes maar toch heb ik er veel verdriet van.. Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen! liefs,Amanda
Hoi meiden, Allereerst wil jullie allemaal sterkte wensen. Ik dacht eerst een december mama te worden, tot de 1e echo vorige week aangaf dat ik pas 5w6d was ipv 7w5d en dus ben ik doorgeschoven naar januari. Nu heb ik gisteren mijn 2e echo gehad en blijkt dat er nog steeds wel hartslag is (was er vorige week ook al bij 5w6d) maar dat deze erg traag is. Tevens is ons"kindje" maar 0,04 cm gegroeid (denk eigelijk dat t net ietje anders lag waardoor het anders is gemeten) De gyneacoloog vertelde ons dat we van t ergste uit moetem gaan. En dat ik kans heb op bloedverlies. Maar ik kan t (nog) niet geloven dat ons "kindje" (vruchtje) dat nu nog leeft in mijn buik er van de week niet meer zal zijn, ik zelf heb nu heel sterk t gevoel dat ik een vechtertje in mijn buik heb en dat er volgende week op de echo nog steeds hartslag is te zien en dat hij/zij zelfs een klein beetje is gegroeid. Ik weet ook dat ik mezelf waarschijnlijk voor de gek hou, maar op dit moment is dat gevoel t sterkst. Dus mocht t van de week mis zijn denk ik dat de klap dubbel zo hard aan komt, maar ik kan t op dit moment nog niet geloven omdat mijn gevoel van een vechtertje nu overheerst. Liefs sandra
Het voelt voor mijzelf nu ook heel dubbel dat ik al wel de miskraam topics zit te lezen terwijl ik toch heel stetk t gevoel heb dat t goed blijft gaan. Denk dus dat ik er onbewust toch wel rekening mee hou dat t mis gaat. . Ik weet t gewoon ff niet meer
Meiden ik ga jullie verlaten hoor, ik merk aan mijzelf dat dit me geen goed doet het blijven herhalen/lezen. Ik wens jullie een hele vruchtbare periode en dat we snel plakbeeb's mogen krijgen. hoop dat jullie mij een beetje begrijpen ik vind het te pijnlijk om hier te blijven. xxx
Onewish, ik begrijp het... Ik wens jou heel veel sterkte de komende tijd. Knuffel @ikhebjelief, Welkom hier, ik begrijp goed dat je nog veel verdriet hebt. Iets waar je zolang naar uit kijkt, en dan eindelijk lukt. En vervolgens toch weer fout gaat is vreselijk... Ik wens je veel sterkte en hou vol! @ons2ewonder, Jeetje meid wat een onzekerheid... Ik zal voor je duimen dat je inderdaad een vechtertje in je buik hebt en hij goed gegroeit is volgende week!
Hey meiden, ik voel me vandaag even heel rot. Ik ben enorm misselijk en daar baal ik enorm van, want als het toch niet goed is waarom heb ik dan kwaaltjes? Zoonlief is net opgehaald door mijn moeder, dus ik heb even een paar uurtjes rust. Bij elk krampje denk ik ook dat het begint, maar als ik dan goed voel zit het veel te hoog lijkt het wel.
Lieve guusje, Bij mij waren de krampen echt heel laag onderin mijn buik, net ongipijn maar dan erger Wees lief voor jezelf vandaag, knuff
Ben weer terug van de gyn en helaas is de mk bevestigd Zo oneerlijk dit, want het volet gewoon nog niet zo, omdat ik niets aan kramp heb gehad Het stolsel wat ik dus zondag verloren heb moet het geweest zijn, want verder ben ik behalve wat helder bloed niets verloren... Mijn bm was helemaal schoon dus in zekere zin ben ik wel opgelucht hoe gek dat nu dan ook klinkt. Curretage is dus wederom gelukkig niet nodig. Onderzoek mochten we aan mee doen, maar de gyn benadrukte ook wel dat het lang duurt voor er uitslagen zijn. En omdat we al een gezonde dochter hebben dacht ze ook niet dat het aan iets in ons dna zou liggen.... Nou ja we hebben iig samen besloten dat mocht het nog een keer mis gaan hierna ( wat we uiteraard niet hopen) we ons dan binnenste buiten laten keren. Vanmiddag word ik nog gebeld over de waarde van mijn hcg. Hoop dat het voldoende zakt. Vorige week was het 432...en ze zei ook dat het 2000 moet zijn om iets op de echo te kunnen zien. Tja weer wat geleerd. @ nieuwe meiden....welkom, alleen wel spijtig dat het bij dit topic is Ik hoop dat jullie allemaal je hart kunnen luchten hier. En dat we wellicht wat aan elkaar kunnen hebben. @ onewish, ik begrijp het meid. Voor de een doet het goed om het te delen en de ander heeft daar meer moeite mee. Mocht je later weer in willen springen... @ valerie...ik heb bij mijn vmk een week lang verlies gehad, bij mn vorige mk heb ik 3 dagen na het verliezen van het vruchtje verlies gehad en nu tja nu heb ik het amper meegekregen en had ik alleen helder bloedverlies wat meer op mijn menstruatie leek. Na het stolselverlies heb ik maar 2 dagen met afvegen wat bloed verloren. Met andere woorden het vrouwen lichaam is een groot raadsel. @ Guusje ik hoop echt dat het bij jou dat ienemienie kansje is dat het goed komt. Ik duim me rot...maarre kan je niet eerder naar de gyn, want zo lang wachten lijkt me ook zwaar. Ik was blij dat ik vandaag al kon, want had anders nog een week de illusie gehad dat ik zwanger was. @ ons 2e wonder...ik hoop voor jullie echt op een wonder en dat de kleine inderdaad een vechter is!!! @ mier...voor jou dus ook nu 2 keer achter elkaar..pff. Ken het helemaal @ ikhebjelief, 5 weken of meer...het is en blijft hoe dan ook moeilijk. Je verdriet is te begrijpen....zeker voor de mensen die weten wat het is om een mk te hebben gehad. Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak mag zijn, want het blijft oneerlijk dat het soms zo lang duurt voor iemand om een kleintje te mogen krijgen. Meiden ik hoop dat we hier over een paar maanden een heel mooi topic van kunnen maken met plakbeebjes. Tenminste gaan jullie er nu meteen weer voor of wachten jullie nog?? Zelf ga ik nu een menstruatie eerst afwachten. Denk dat het beter is voor mijn lijf, zeker omdat ik 2 keer achter elkaar nu een mk heb gehad.
Hoi allemaal, Ik heb sinds gisteravond bij het afvegen bruin bloed..en zonet op de wc was het rood. Ik ga er vanuit dat ook ik weer een vroegtijdige miskraam krijg, al hoop ik dat het goed blijft gaan maar gezien vorige maand ben ik bang van niet. Heb vanochtend nog wel een testje gedaan en mijn test is duidelijker dan die van dinsdag..maar ben zo bang! Ik wil zo graag zwanger worden en in 3 mnd tijd is mij dat 2x gelukt maar dan komt de stress of het wel blijft zitten of niet..en waarschijnlijk nu weer niet. Ik wist vtv niet dat dit zoveel stress met zich mee zou brengen. Keek er zo naar uit om naar 3 jaar mijn spiraal te verwijderen en dan aan kindjes te beginnen en was zo blij dat ik zo snel zwanger was! Ik houd jullie op de hoogte..maar ben erg bang. Liefs Astrid
Nee assepoes..... Hoop zo dat het niets betekent. Kan je niet naar de ha voor hcg prikken. Zie dat je pas in juni voor een echo kan. Ik zou echt de ha bellen of de vk. Zeker na een mk zijn ze dan heel snel met doorsturen als je weer bloedverlies hebt. Sterkte meid!!
@valerie.. hier ook woensdag iets van stolsel verloren en nu eigenlijk alleen bij het afwegen nog wat bloed..vorige mk bleef ik vloeien en kreeg ivm incomplete mk een curettage. @guusje.. ook ik duim voor je dat het miss toch goed zit...hier ook nog alle kwaaltje aanwezig @ons 2de wonder..Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je kleine een echte vechter is..je hoort wel vaker dat meiden 2weken terug zijn gezet het ene vruchtje gaat sneller dan de andere..laten we hopen op een wonder! @ikhebjelief.. idd 4,5,6 of meer weken het doet pijn ik denk dat heel veel meiden hier dat helaas weten..je bent er heel blij mee en het verdriet dat het dan niet zo mag zijn is gewoon verschrikkelijk! @blue.. Hier eigenlijk het zelfde verhaal...Ik kan het gewoon haast nog niet geloven,totaal geen kramp gehad of iets..woensdag iets van stolsel en vandaag eigenlijk alleen met afvegen iets wat.. Ik krijg dinsdag een echo om te zien of alles eruit is..ik hoop dat dit het was en ook mijn bm weer schoon is... Ik denk dat ik nie kan wachten en meteen probeer door te gaan mijn vk zei ook dat dat geen enkel probleem is..ma eerst ma de echo van dinsdag afwachten...
@ mier, je verhaal is heel herkenbaar qua stolsel, wat bloed met afvegen en geen kramp. Er word vaak beweerd dat een mk met kramp gepaard gaat, maar dat is dus echt niet zo. Hoop dat je schoon bent meis. En de gyn zei ook dat het wel mocht hoor om meteen door te gaan, maar ik kan dat emotioneel echt even niet aan. We gaan gelukkig binnekort op vakantie dus heb dan even de tijd voor mezelf, mn mannetje en mijn kleine meid.
blue: Ik moet vandaag werken tot 17u en het is nu natuurlijk weekend en ook niet zo dringend..ik ga maandagochtend even bellen om te vragen of ik dan langs mag komen. Ik heb verder ook geen krampen dus ik hoop echt dat het niets is..Maar ben zo bang na vorige maand en heb daarom weinig hoop meer.
Ik hoop voor je dat het niets is meis...echt waar. Hoop dat je het weekend een beetje door kan komen!! Sterkte!
ik hoop ook dat het niets is...zonet naar de wc en nog een heel klein beetje bruin..Nu ga ik ook wel om het uur naar de wc omdat ik zo graag wil weten of het erger wordt of niet. Maar probeer nu heel veel te drinken zodat ik veel moet plassen Ik heb net ook nog even jouw topic gelezen, succesverhalen na bloedverlies en dat geeft mij weer wat hoop! Ik houd je op de hoogte
Bruinverlies is heel vaak onschuldig assepoes!! En dat topic met succesverhalen is idd wel iets wat je hoop kan geven. Het kan nog alle kanten op meid!! Ik hoop de juiste in jouw geval!
Meiden hebben jullie een idee vanaf wanneer ik kan gaan tempen?? Wil namelijk deze cyclus wachten en dus even in de gaten houden hoe mijn temp is en of ik een ei kan spotten. Maar wanneer begin je daar mee na een mk?? Als je hcg weg is of echt vanaf de dag dat ik dat stolsel (vruchtje) verloren ben??
Blue, ik weet eigenlijk niet vanaf wanneer je kan tempen. Ik heb alleen 2 maand moeten tempen van de gyn toen we daar voor het eerst kwamen.