miskraam bij januari 2012 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door blue21381, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jammer ona dat je je bij ons moet voegen, maar heel veel sterkte in ieder geval!!

2. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    Ff snel een berichtje ben moe en heb het ff allemaal gehad sorry dames.

we zijn vanmorgen om half 11 bij de gyn geweest ff gepraat daarna echo op de echo was al niks meer te zien dus dit is het laatste beetje bloed.volgende week weer terug voor een gesprek voor evt onderzoeken
    dus we zijn erg benieuwd.
    Nu deze week ff rustig aan doen om het tot ons door te laten dringen enzo.

Sterkte voor iedereen ik kom straks nog even bij lezen en reageren

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wel fijn dat alles dan al weg is.....hoe moeilijk het ook blijft!
    Neem je tijd en rust goed uit!!!

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ona, welkom hier.

Mamavandrie, fijn dat alles schoon is.

Ik ben even helemaal in shock (positief hoor)

Hier ging net de telefoon en toen ik opnam was het de arts die afgelopen woensdag de echo deed. Ze vroeg hoe het met me ging, want ze had gehoord dat het toch fout was gegaan. Ik vind het zo attent van haar, als ik dit eerder had geweten waren we meteen naar dit ziekenhuis gegaan en niet zo lang bij het oude gebleven.
    Ik mag gewoon volgende week bellen om een controle echo af te spreken en als we er aan toe zijn mogen we weer beginnen met spuiten. Maar dat zal na de vakantie worden.

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Guusje wat fijn dat ze zo vriendelijk was.
    Hebben jullie Lucas ook via de mmm gekregen trouwens??

Hoop dat het snel raak mag zijn meid!!

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ja, maar bij Lucas was ik precies een jaar na de eerste afspraak met de gyn zwanger. En nu zijn we voor een brusje dus alweer langer dan een jaar bezig en ik was nu voor het eerst zwanger (een jaar en 10 dagen na de eerste afspraak)

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zitten niet in de mmm ( althans nog niet) maar zijn in juni ook al een jaar bezig voor een brusje.
    Onze dochter was een toevalstreffer....we waren wel al van de voorbehoedsmiddelen af, maar dachten het duurt toch wel een tijd voor ik zwanger word....nou het was ronde 2 dus al raak.

We wilden al eerder voor een 2e gaan, maar vanwege overlijden van mijn pa, onze bruiloft en onze verhuizing hadden we het allemaal opgeschoven, want wat als het weer zo snel raak is.
    Nou daar hadden we nooit van uit moeten gaan :(
    Raak was het wel, maar het mocht niet zo zijn.

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wat vervelend allemaal zeg Bleu.

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja 2010 was een zwaar jaar voor ons. Mijn pa stierf 3 dagen voor de 1e verjaardag van mn dochter en een maand voor onze bruiloft :(
    Hoopte dus op een mooi 2011, maar met die mk is ook dit niet echt een veelbelovend jaar. Maar we houden moed!!!

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Geniet maar flink van jullie dochter. Ik merk ook dat ons zoontje me echt helpt tijdens de moeilijke momenten. Als hij me een dikke knuffel en kus geeft voel ik me alweer een stuk beter.

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn meisje lijkt me ook echt aan te voelen qua emoties. De afgelopen week kwam ze me extra kusjes geven, wou ze heel veel kroelen...echt heerlijk.
    En door de mk besef ik des te meer wat een wonder het is om een kindje te mogen krijgen!

12. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

even snel, ben op mijn werk ;)
    Ik heb nogmaals ziekenhuis gebeld en gezegd dta ik meer bloed verlies. Wat ook zo is, maar het een beetje extra gemaakt.. ;)
    Ze heeft toen overlegd en zei dat ik vanavond om 18u mocht komen. Gezegd dat dat niet ging, omdat ik aan het werk was en niet zomaar weg kan. Ik werk tot 23u. Toen zei ze, ja maar jij belt voor de tweede keer en als je niet komt, ik vroeg of ik morgenochtned mocht komen, dan nemen ze je niet serieus en mag je misschien niet meer komen. Nogmaals benadrukt dat ik aan het werk was, en eigenlijk al weet dat het een miskraam is en na nogmaals overleg mag ik toch morgen om 9 uur komen!

Dus morgen horen jullie meer...

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh wat fijn assepoes!! Zo zie je maar de aanhouder wint!!!

14. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden, wat is er veel geschreven!

Even snel hier een update,
    Vanmorgen bloed geprikt en mijn hcg is weer 0
    Vanmiddag een echo gehad en alles is leeg en schoon. Toch wel fijn omdat we nu verder kunnen.
    Ik mag vandaag alweer beginnen met Clomid dus super spannend allemaal weer! Ik ben blij dat we nu alweer kunnen beginnen en niet eerst een eigen menstruatie moet afwachten omdat dat bij mij soms heel lang kan duren!
    We gaan vol goede moed een nieuwe maand in!

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    wat fijn valerie! Hoop voor je dat het snel raak mag zijn! @ assepoes hoe was het bij de gyn?

16. Assepoes84

Hoi ben net terug vh zhuis, er was niks te zien, maar heb wel HCG geprikt en hier krijg ik straks de uitslag van. Ik denk dat ik het gister kwijt ben geraakt, heb nu ook amper nog bloedverlies en gistermiddag/avond had ik toch bloedverlies zo veel als een goede menstruatie.

We gaan nu gewoon weer overnieuw beginnen en ik ga pas testen als ik ruim overtijd ben..Hoop dat mij dat gaat lukken! Ik wil niet dat het een obsessie wordt en elke keer als ik zo vroeg erachter kom dat ik zwanger ben teleurgesteld word als het fout gaat. Vorige keer was ik pas 3 dgn overtijd en wist het al en ging het fout, dat komt zo vaak voor maar doordat je zo vroeg test weet je het ook al.

Liefs

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vervelend assepoes.
    Je gaat dus wel meteen verder?? Bm was dus mooi schoon??
    Nou meid ben benieuwd of je hcg er al helemaal uit is?
    Ik ben nu aan het tempen omdat ik een cyclus over wil slaan, maar goed mocht ik dan toch zwanger worden..tja het is dan heel welkom maar moet dan wel blijven plakken!!

18. Assepoes84

Hoi,
    Mijn HCG was 110, erg laag dus. Ik ga wel een cyclus overslaan want de gyn. zei ook dat dit wel beter is uit studies is gebleken dat de kans op een miskraam groter is als er geen cyclus tussen heeft gezeten..dus ik wacht 1 ronde af.
    Liefs

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @Valerie, fijn dat alles schoon is en dat jullie gelijk weer doormogen.

@Assepoes, dus toch een miskraam. Balen meid.

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest, ik heb een flinke keelontsteking dus ik heb een ab kuur gekregen.
    Verder gaat het eigenlijk wel, maar nog steeds krampen en bloedverlies.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi meiden..

Ik heb een vraag;

Zondag wàs ik 5 weken en 1 dag zwanger, had 6 knaltesten van Kruidvat en zaterdagavond een laatste test gedaan van CB Digital met de tekst zwanger erop.
    Zondagochtend bloed verlies, daarna een omo-witte test en maandag bruin bloedverlies.

Wat zou dit kunnen zijn?

Ik denk dat ik vandaag/morgen nog ff een test er tegenaan gooi en als het bloeden niet doorzet met de vk bellen..

Maar heeft iemand dit ook zo meegemaakt?

Bedankt alvast voor de reacties!

xxx

Deel Deze Pagina